::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::Loading , please wait ...

انجمن کدستانMoisrex

MoisrexMoisrex.rozblog.com
زمان جاریtime : شنبه 16 تیر 1403 - 6:18 بعد از ظهر
نام کاربریusername : پسوردpassword : یاor عضویتregister | رمز عبور را فراموش کردمForgot your password?
شما در سایت ما ثبت نام نکرده اید و یا وارد اکانت کاربری خود نشده اید. از شما خواهشمند هستیم You are not log in to site. Please وارد شویدlogin یاor ثبت نام کنیدregister .
کد جاوااسکریپت انتقال ابزار موبایل به آدرس مخصوص
تعداد بازدیدvisits : 182
ehsanerfani آفلاین



ارسال هاAnswers : 157
عضویتRegistration date : 26 /2 /1392
حمایت کردهThanks : 27
حمایت شدهThanked : 205
کد جاوااسکریپت انتقال ابزار موبایل به آدرس مخصوص

اگر با موبایلتون تاکنون به اینترنت متصل شده باشید حتما دیدید که با مراجعه به بعضی سایت ها بلافاصله به آدرس مخصوص موبایل اون سایت هدایت میشید که یک ورژن ساده تر و سبکتر از سایت رو به شما ارائه میده .کدی که امروز برای شما در اینجا قرار می دم راه حل redirect کردن ابزار موبایل به ورژن مخصوص خودشون رو نشون میده .

نکته : در کدها و مثال های زیر فرض کردیم که آدرس ورژن موبایل سایت شما m.domain.com هست و ابزار موبایل به اون ریدایرکت میشن . شما می تونید این آدرس رو به دلخواه خودتون عوض کنید . ریدایرکت کردن ابزار موبایل به آدرس خاص با توجه به ابعاد صفحه نمایش آن ها

با توجه به اینکه رزولوشن و عرض صفحه نمایش موبایل ها نسبت به مانیتورها پایین تر هست می تونید تعیین کنید که اگر عرض صفحه نمایش از یک مقدار خاصی کمتر بود در اون ابزار (موبایل) به آدرس خاصی منتقل بشه . کافیه از این کد در صفحه وبتون استفاده کنید :

کد:

1<script type="text/javascript">2if (screen.width < 790) {3 document.location = "http://m.domain.com/";4}5</script>

در کد فوق گفتیم که اگر عرض نمایشگر ابزاری که باهاش وبسایت شما دیده میشه کوچکتر از 790 پیکسل بود به آدرس m.domain.com منتقل بشه . ریدایرکت کردن آیفون/آیپاد به آدرس خاص اگر دوست دارید کسانی که با تلفن های کمپانی اپل و یا با ایپاد سایتتون رو می بینند به آدرس خاص خودشون منتقل بشن می تونید از کد زیر استفاده کنید:

کد:

1<script language=javascript>2if ((navigator.userAgent.match(/iPhone/i)) || (navigator.userAgent.match(/iPod/i))) {3 location.replace("http://m.domain.com/");4}5</script>

ریدایرکت کردن موبایل ها و تلفن های هوشمند با توجه به برند و سیستم عامل با استفاده از کد زیر هم ابزار موبایلی که در خط دوم کد اسمشون ذکر شده رو ریدایرکت می کنید . می تونید هر کدوم رو نخواستید ریدایرکت بشه از خط دوم حذف کنید :

کد:

1<script type="text/javascript">2var mobile = (/iphone|ipad|ipod|android|blackberry|mini|windowssce|palm/i.test(navigator.userAgent.toLowerCase()));3if (mobile) {4 document.location = "http://m.domain.com/";5}6</script>

چهارشنبه 22 آبان 1392 - 23:21
ارسال پیامsend p.m. نقل قولReply سپاس گزارمThanks گزارشReport
حمایت شده حمایت شدهThanks : سپاس هاThanks (1) : alijoon -



moisrex
درباره ماAbout us لینک های ماOur links کلمات کلیدیKeywords
انجمن تخصصی کدستان ، ساخته شده توسط فردی با نام مستعار Moisrex می باشد.This forum designed by a person who called Moisrex.

ایمیلE-mail : Moisrex @ Gmail.com
کدستان,انجمن کدستان,کدنویسی,انجمن پشتیبانی,فروم,رزبلاگ,آموزش کدنویسی,درخواست کد
تمامی حقوق این انجمن مربوط به همین انجمن می باشد | طراحی قالبCopyright (c) By Moisrex , All rights reserved | Desiger : Moisrex