::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::Loading , please wait ...

انجمن کدستانMoisrex

MoisrexMoisrex.rozblog.com
زمان جاریtime : پنجشنبه 14 تیر 1403 - 5:45 قبل از ظهر
نام کاربریusername : پسوردpassword : یاor عضویتregister | رمز عبور را فراموش کردمForgot your password?
شما در سایت ما ثبت نام نکرده اید و یا وارد اکانت کاربری خود نشده اید. از شما خواهشمند هستیم You are not log in to site. Please وارد شویدlogin یاor ثبت نام کنیدregister .
seo
تعداد بازدیدvisits : 484
sarahpaydar آفلاین



ارسال هاAnswers : 14
عضویتRegistration date : 17 /5 /1395
حمایت شدهThanked : 2
seo

سئو سایت در ترافیک سایت

سئو سایت از آیتم های جذب ترافیک می باشد که می تواند بیشمار کاربر را از سمت موتورهای جستجو به سمت سایت شما روانه کند. کاربران در محیط نت با درج کلمات و عبارات در موتورهای جستجو به رفع نیاز و خواسته خود می پردازند و حال اگر سایت شما در لیست سایت های بالا و تاپ باشد می تواند عاملی در هدایت ترافیک برای شما باشد. کلمات کلیدی که در پروسه سئو سایت تعیین می شود بسته به میزات رقابتی که در کلمه وجود دارد سختی متفاوتی را شامل می شود.

نقش سئو در ترافیک

سئو سایت می تواند عامل موثری در جذب ترافیک باشد زیرا که کسب وکار شما می تواند بی شمار کلمه کلیدی را فراهم کند که هر یک از این کلمات و عبارات کلیدی می تواند فرصتی برای جذب کاربر باشد. سئو سایت در پروسه خود تولید محتوا را دارد که این خود اقدامی در جهت جذب ترافیک خواهد بود زیرا که کاربران به منظور خواندن محتوا و مطالب آموزشی در زمینه های مختلف به سایت شما مراجعه می کنند و وجود مطالب با کیفیت می تواند ترافیک بالایی را برای شما ایجاد نماید. همچنین فعالیت در شبکه های اجتماعی نیز از دیگر اقداماتی است که در پروسه سئو سایت انجام می گیرد و این به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی می تواند ترافیک را به سمت سایت شما آورد و علاوه بر این افراد را با بر ند شما آشنا نماید و اعتبار بالایی را به کسب وکار شما بخشد.

سئو سایت حرفه ای برای جذب ترافیک بالا

سئو سایت حرفه ای در کلمات کلیدی که رقابت بیشتری وجود دارد و سخت تر و پیچیده تر است معنا می یابد. به منظور سئو سایت حرفه ای می بایست المان ها و اصول سئو را به طور فشرده تر و نیز با روال منظم به طور همیشگی ادامه دهید تا به خواسته مورد نظر خود برسید. در کلمات کلیدی که سخت تر می باشند و رقابت بیشتری دارند شما شانس جذب ترافیک بیشتر و همچنین بدست آوردن سودآوری بالاتر را دارید زیرا که توسط کاربران بیشتری جستجو می شود.

پنجشنبه 21 مرداد 1395 - 12:24
وب کاربرUser's blog ارسال پیامsend p.m. نقل قولReply سپاس گزارمThanks گزارشReport
giasi آفلاین


معاونت

ارسال‌هاAsnwers : 3677
عضویتRegistration date : 3 /2 /1392
حمایت کردهthanks : 23
حمایت شدهThanked : 2399
پاسخAnswer 1 : seo

پست اسپم ویرایش شد

وب تخصصی و کاری من (سئو وب )

بهینه سازی کلیه سیستمهای وبلاگ نویسی از رزبلاگ تا بلاگفا

سیستم مدیریت محتوای وردپرس .......جوملا

بردن هر کلمه به صفحه اول گوگل .....

آخرین متد های موتور جستجو گوگل پاندا و پنگوئن



دوشنبه 25 مرداد 1395 - 14:21
وب کاربرUser's blog ارسال پیامSend p.m. نقل قولReply سپاس گزارمThanks گزارشReport



moisrex
درباره ماAbout us لینک های ماOur links کلمات کلیدیKeywords
انجمن تخصصی کدستان ، ساخته شده توسط فردی با نام مستعار Moisrex می باشد.This forum designed by a person who called Moisrex.

ایمیلE-mail : Moisrex @ Gmail.com
کدستان,انجمن کدستان,کدنویسی,انجمن پشتیبانی,فروم,رزبلاگ,آموزش کدنویسی,درخواست کد
تمامی حقوق این انجمن مربوط به همین انجمن می باشد | طراحی قالبCopyright (c) By Moisrex , All rights reserved | Desiger : Moisrex