::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::Loading , please wait ...

انجمن کدستانMoisrex

MoisrexMoisrex.rozblog.com
زمان جاریtime : جمعه 22 تیر 1403 - 3:37 قبل از ظهر
نام کاربریusername : پسوردpassword : یاor عضویتregister | رمز عبور را فراموش کردمForgot your password?
شما در سایت ما ثبت نام نکرده اید و یا وارد اکانت کاربری خود نشده اید. از شما خواهشمند هستیم You are not log in to site. Please وارد شویدlogin یاor ثبت نام کنیدregister .
دستگاه کفسابی HERCULES 601 را بشناسید
تعداد بازدیدvisits : 166
amir4477 آفلاین



ارسال هاAnswers : 7
عضویتRegistration date : 23 /6 /1396
دستگاه کفسابی HERCULES 601 را بشناسید

با دستگاه کفسابی HERCULES 601 که یک دستگاه مناسب برای کفسابی موزاییک است آشنا شوید.

این دستگاه دارای چهار مدل HERCULES 601 و HERCULES 601 VS و HERCULES 601 T5 VS و HERCULES 601 Usa می باشد و مشخصات فنی این دستگاه که انواع خدماتی مانند کفسابی سنگ یا کفسابی موزاییک را می دهد به شکل زیر می باشد :

این دستگاه دارای یک موتور الکتریکی می باشد که منبع تغذیه ی آن باطری می باشد و قدرت موتور آن در مدل HERCULES 601 این دستگاه برابر ۲۹۰۰ وات می باشد و در مدل HERCULES 601 VS این دستگاه برابر ۳۰۰۰ وات می باشد و در مدل HERCULES 601 T5 VS این دستگاه برابر ۵٫۵HP می باشد و در مدل HERCULES 601 Usa این دستگاه برابر ۷HP می باشد .

برق این دستگاه در مدل HERCULES 601 این دستگاه برابر ۲۳۰ ولت می باشد و در مدل HERCULES 601 VS این دستگاه برابر ۲۳۰ مونو می باشد و در مدل HERCULES 601 T5 VS این دستگاه از ۳۸۰ ولت تا ۴۸۰ ولت متغیر و قابل تنظیم می باشد و در مدل HERCULES 601 Usa این دستگاه از۳۸۰ ولت تا ۴۸۰ ولت متغیر و قابل تنظیم می باشد.

عرض کفسابی این دستگاه برابر ۶۰۰ میلی متر می باشد.

این دستگاه دارای سه برس دیسکی می باشد که اندازه ی هرکدام آن برابر ۲۴۰ میلی متر می باشد و سرعت آن در مدل HERCULES 601 این دستگاه برابر ۸۰۰ دور در دقیقه می باشد و در مدل HERCULES 601 VS این دستگاه از ۶۰۰ دور در دقیقه تا ۱۰۰۰ دور در دقیقه متغیر و قابل تنظیم می باشد و در مدل HERCULES 601 T5 VS این دستگاه از ۶۰۰ دور در دقیقه متغیر و قابل تنظیم می باشد در مدل HERCULES 601 Usa این دستگاه برابر ۸۰۰ دور در قدیقه می باشد که این دستگاه را برای کفسابی سرامیک نیز ایده آل می کند.

صدای این دستگاه در مدل HERCULES 601 این دستگاه برابر ۵۰ هرتز می باشد و در مدل HERCULES 601 VS این دستگاه در کمترین حالت خود برابر ۵۰ هرتز می باشد و در بیشترین حالت خود برابر ۶۰ هرتز می باشد و در مدل HERCULES 601 T5 VS این دستگاه در بیشترین حالت خود برابر ۶۰ هرتز می باش و در مدل HERCULES 601 Usaاین دستگاه در کمترین حالت خود برابر ۵۰ هرتز می باشد و در بیشترین حلت خود برابر ۶۰ هرتز نی باشد.

این دستگاه دارای یک مخزن آب تمیز می باشد که ظرفیت آن در مدل HERCULES 601 این دستگاه برابر ۴۶ لیتر می باشد و در مدل HERCULES 601 VS برابر ۴۶ لیتر می باشد و در مدل HERCULES 601 T5 VS این دستگاه برابر ۴۶ لیتر می باشد و در مدل HERCULES 601 Usa این دستگاه برابر ۴۶ لیتر می باشد.

وزن این دستگاه در مدل HERCULES 601 این ستگاه برابر ۱۴۰ کیلو گرم می باشد و در کمدل HERCULES 601 VS این دستگاه برابر ۱۵۵ کیلو گرم می باشد و در مدل HERCULES 601 T5 VS این دستگاه برابر ۱۶۰ کیلو گرم می باشد و در مدل HERCULES 601 Usa این دستگاه برابر ۱۶۰ کیلو گرم می باشد.

امیدوارم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد و ما توانسته باشد تا شما را با دستگاه کفسابی HERCULES 601 آشنا کرده باشیم.

منبع: سایت کفسابی اوجاقی

پنجشنبه 30 آذر 1396 - 19:20
وب کاربرUser's blog ارسال پیامsend p.m. نقل قولReply سپاس گزارمThanks گزارشReport



moisrex
درباره ماAbout us لینک های ماOur links کلمات کلیدیKeywords
انجمن تخصصی کدستان ، ساخته شده توسط فردی با نام مستعار Moisrex می باشد.This forum designed by a person who called Moisrex.

ایمیلE-mail : Moisrex @ Gmail.com
کدستان,انجمن کدستان,کدنویسی,انجمن پشتیبانی,فروم,رزبلاگ,آموزش کدنویسی,درخواست کد
تمامی حقوق این انجمن مربوط به همین انجمن می باشد | طراحی قالبCopyright (c) By Moisrex , All rights reserved | Desiger : Moisrex