::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::Loading , please wait ...

انجمن کدستانMoisrex

MoisrexMoisrex.rozblog.com
زمان جاریtime : شنبه 16 تیر 1403 - 7:42 بعد از ظهر
نام کاربریusername : پسوردpassword : یاor عضویتregister | رمز عبور را فراموش کردمForgot your password?
شما در سایت ما ثبت نام نکرده اید و یا وارد اکانت کاربری خود نشده اید. از شما خواهشمند هستیم You are not log in to site. Please وارد شویدlogin یاor ثبت نام کنیدregister .
دستگاه کف سابی اسکرابر RA 35 K 10 را بشناسید
تعداد بازدیدvisits : 199
amir4477 آفلاین



ارسال هاAnswers : 7
عضویتRegistration date : 23 /6 /1396
دستگاه کف سابی اسکرابر RA 35 K 10 را بشناسید

ما در این مقاله از سری مقالات کف سابی قصد داریم تا شما را با دستگاه کف سابی اسکرابر RA 35 K 10 آشنا کنیم و به شما از مشخصات فنی این دستگه برای شما بگوییم

مشخصات فنی این دستگاه مناسب برای کف ساب کار به صورت زیر می باشد:

این دستگاه می تواند ۱۴۰۰ متر مربع را در یک ساعت کف سابی کند و عرض کار آن برابر ۳۵۰ میلی متر می باشد و میتواند با سرعت ۴ کیلو متر بر ساعت حرکت کند.

این دستگاه دارای دو مخزن آب می باشد مه یکی برای آب تمیز و دیگری برای آب کثیف می باشد و ظرفیت مخزن آب تمیز آن برابر ۱۰ لیتر می باشد و ظرفیت مخزن آب کثیف آن برابر ۱۱٫۵ لیتر می باشد و جنس مخزن آن از پلی اتیلن می باشد.

این دستگاه دارای یک برس دیسکی می باشد که سرعت آن برابر ۱۹۰ دور در دقیقه می باشد و فشار آن برا روی کف برابر ۲۸ کیلو گرم می باشد.

این دستکاه دارای یک موتور الکتریکی می باشد که منبع تغذیه ی آن از برق شهر است و به وسیله ی سیمی به طول ۱۲ متر برق را به موتور می توان فرستاد و توان موتور آن برابر ۰٫۴۸ کیلو وات می باشد و ولتاژ آن برابر ۲۳۰ ولت می باشد و فرکانس آن برابر ۵۰ هرتز می باشد و صدای آن برابر ۶۶ دسی بل می باشد .

وزن این دستگاه برابر ۳۹ کیلو گرم کی باشد که کار حمل نقل آن توسط کفساب کار را ساده می کند.

ابعاد این دستگاه برابر ۶۵۰ میلی متر در ۴۹۰ میلی متر در ۷۳۵ میلی متر می باشد.

این دستگاه دارای یک تی مکنده به طول ۴۲۰ میلی متر می باشد و قدرت مکش آن برابر ۵۳۰ میلی متر آب ی باشد و سرعت مکش آن برابر ۵۵۲ متر مکع در ساعن کیمی باشد و شکلاین تی قوصی می باشد

یکشنبه 29 بهمن 1396 - 03:45
وب کاربرUser's blog ارسال پیامsend p.m. نقل قولReply سپاس گزارمThanks گزارشReport



moisrex
درباره ماAbout us لینک های ماOur links کلمات کلیدیKeywords
انجمن تخصصی کدستان ، ساخته شده توسط فردی با نام مستعار Moisrex می باشد.This forum designed by a person who called Moisrex.

ایمیلE-mail : Moisrex @ Gmail.com
کدستان,انجمن کدستان,کدنویسی,انجمن پشتیبانی,فروم,رزبلاگ,آموزش کدنویسی,درخواست کد
تمامی حقوق این انجمن مربوط به همین انجمن می باشد | طراحی قالبCopyright (c) By Moisrex , All rights reserved | Desiger : Moisrex