::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::Loading , please wait ...

انجمن کدستانMoisrex

MoisrexMoisrex.rozblog.com
زمان جاریtime : پنجشنبه 14 تیر 1403 - 5:02 قبل از ظهر
نام کاربریusername : پسوردpassword : یاor عضویتregister | رمز عبور را فراموش کردمForgot your password?
شما در سایت ما ثبت نام نکرده اید و یا وارد اکانت کاربری خود نشده اید. از شما خواهشمند هستیم You are not log in to site. Please وارد شویدlogin یاor ثبت نام کنیدregister .
سئو قالبم
تعداد بازدیدvisits : 756
comandoreza آفلاین



ارسال هاAnswers : 4
عضویتRegistration date : 6 /6 /1391
سئو قالبم

با سلام خدمت دوستان عزیز راستش یه مشکلی دارم.چطور میتونم یک قالب آماده رو تنظیم کنم که وقتی روی گوشی بالا میاد بشه قشنگ ست بشه و مظالعه اش کرد؟

منظورم از نظر سئو قالب هست

اینم آدرس سایت:lawman.ir

اگر کسی میتونه کمکم کنه دریغ نکنه ممنون میشم

چهارشنبه 02 اسفند 1396 - 12:40
ارسال پیامsend p.m. نقل قولReply سپاس گزارمThanks گزارشReport
sanatshargh آفلاین



ارسال‌هاAsnwers : 15
عضویتRegistration date : 30 /2 /1396
پاسخAnswer 1 :

شرکت تولید کننده کفش ،کفشدوزک با داشتن کارگاه تولیدی بزرگ و همکاری با تمامی تولید کنندگان در صدد بر آمده تا کفش های با کیفیت و مرغوب را با کمترین قیمت بدست مشتیان عزیز در سر تا سر ایران برساند.از این رو در سالهای گذشته تا کنون با ارسال کفش به سراسر ایران این کار به انجام رسانده شد و با این سایت قیمت های بسیاری از کفشها شکسته شوده است ما انواع کفش از جمله فروش عمده کفش ،فروش عمده کفش زنانه ،فروش عمده کفش اسپرت ،فروش عمده کفش بچه گانه ،فروش عمده بوت و نیم بوت ،فروش عمده کفش مجلسی ،فروش عمده کفش مردانه ،فروش عمده کفش ارزان ،فروش عمده کفش ارزون،فروش عمده کفش حراجی ،تولید کننده کفش ،کفشدوزک ،کفش دوزک و مدلهای مختلفی در بازار به دست تمامی مشتریان در شهرستانها و نقاط دور افتاده کشور رسیده است و اگر کفش با قیمت معمول تولید کننده در شهرهای بزرگی مثل تهران باشد با همان قیمت تولیدی به شهرستانها و دورترین نقاط ایران توسط ما ارسال می شود و به دست مصرف کننده میرسه و دیگر شهرستانها مجبور نیستند قیمت های چند برابر برای کفش بپردازند ما برآنیم که قیمت در کل ایران یکسان باشد .و همه از مدلهای متنوع بهره مند شوند

پنجشنبه 17 اسفند 1396 - 10:13
ارسال پیامSend p.m. نقل قولReply سپاس گزارمThanks گزارشReport



moisrex
درباره ماAbout us لینک های ماOur links کلمات کلیدیKeywords
انجمن تخصصی کدستان ، ساخته شده توسط فردی با نام مستعار Moisrex می باشد.This forum designed by a person who called Moisrex.

ایمیلE-mail : Moisrex @ Gmail.com
کدستان,انجمن کدستان,کدنویسی,انجمن پشتیبانی,فروم,رزبلاگ,آموزش کدنویسی,درخواست کد
تمامی حقوق این انجمن مربوط به همین انجمن می باشد | طراحی قالبCopyright (c) By Moisrex , All rights reserved | Desiger : Moisrex