::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::Loading , please wait ...

انجمن کدستانMoisrex

MoisrexMoisrex.rozblog.com
زمان جاریtime : شنبه 16 تیر 1403 - 8:42 بعد از ظهر
نام کاربریusername : پسوردpassword : یاor عضویتregister | رمز عبور را فراموش کردمForgot your password?
شما در سایت ما ثبت نام نکرده اید و یا وارد اکانت کاربری خود نشده اید. از شما خواهشمند هستیم You are not log in to site. Please وارد شویدlogin یاor ثبت نام کنیدregister .
آشنایی با دو جاذبه فوق العاده زیبای هلند
تعداد بازدیدvisits : 215
onar آفلاین



ارسال هاAnswers : 1
عضویتRegistration date : 13 /12 /1396
آشنایی با دو جاذبه فوق العاده زیبای هلند

هلند کشوری در شمال غربی اروپا با واحد پول یورو و عضو معاهده ویزای شینگن می باشد. مسافران محترم جهت اخذ وقت سفارت هلند و ویزای شینگن هلند باید طبق این اطلاعات عمل کنید:ویزای شینگن هلند به صورت تضمینی و فوری همانطور که می دانید کشور هلند عضو اتحادیه اروپا و پیمان شینگن می باشد و برای مسافرت به هلند نیاز به ویزای شینگن دارید و حضور شخص متقاضی ویزا در زمان اعلام شده از طرف سفارت جهت دریافت ویزای شینگن هلند الزامی می باشد.

باغ وصف نشدنی و رویایی کوکنهوف در هلند

باغ وصف نشدنی و رویایی کوکنهوف در هلند

باغ کوکنهوف در جنوب شهر آمستردام در شهر کوچک لیسه واقع شده است که مساحتی بالغ بر ۳۲ هکتار دارد و هر سال در زمستان حدود ۷۰۰ هزار پیاز لاله را در آن می کارند تا بهاری رنگارنگ را برای گردشگران به ارمغان آورند. باغ کوکنهوف ( Keukenhof ) که با نام باغ اروپا هم شناخته می شود اغلب در بهار و به مدت دو ماه بازگشایی می شود تا بازدیدکنندگان بتوانند از زیبایی هایش استفاده کنند، این دو ماه که با نام جشنواره ی لاله هم شناخته می شود بزرگ ترین جشنواره ی گل لاله در جهان است و بیش از یک میلیون نفر از آن بازدید می‌کنند. اگر می خواهید بهار رویایی را از نزدیک ببینید باید به کشور هلند سفر کنید و با قدم زدن در طبیعت ناب و صف نشدنی این باغ بهترین حس بهاری را تجربه کنید.

باغ کوکنهوف بهشتی زمینی در کشور هلند است که هر گردشگر و ببینده ای ساعتها محو تماشای لاله های رنگی میشود بدون اینکه از زمان با خبر شود و از دیدن گلهای لاله رنگارنگ و زیبایی های این باغ لذت میبرد. این باغ‌ جزو معروف‌ترین و بزرگ‌ترین باغ‌ گل جهان به شمار می‌روند

کانال پرنسس طولانی ترین کانال در هلند

کانال پرنسس طولانی ترین کانال در هلند

کانال پرنسس در شهر آمستردام هلند واقع شده است. این کانال آبی فوق العاده زیبا در کنار کانال های Herengracht و Keizershgracht جزو سه کانال اصلی شهر آمستردام محسوب می شوند که احداث این کانال ها از سال ۱۶۱۲ شروع و ۵۰ سال بعد پایان یافت. این کانال به عنوان طولانی ترین کانال آمستردام شناخته می شود. اطراف کانال پرنسس را کافه ها و خانه های زیبایی وجود دارند که محیط بی نظیری را به گردشگران ارائه می دهند تا ساعتها به پیاده روی بپردازند و بدون خستگی از زیباییهای این کانال نهایت لذت را ببرند. همچنین لازم به ذکر است که روی این کانال، انواع پل ها وجود دارند که خیابان ها را در منطقه The Jordaan به هم متصل می کنند. پل ها نیز زیبایی این کانال ها را دو چندان می کنند.

منبع:http://sitevisa.com

یکشنبه 13 اسفند 1396 - 16:00
ارسال پیامsend p.m. نقل قولReply سپاس گزارمThanks گزارشReport



moisrex
درباره ماAbout us لینک های ماOur links کلمات کلیدیKeywords
انجمن تخصصی کدستان ، ساخته شده توسط فردی با نام مستعار Moisrex می باشد.This forum designed by a person who called Moisrex.

ایمیلE-mail : Moisrex @ Gmail.com
کدستان,انجمن کدستان,کدنویسی,انجمن پشتیبانی,فروم,رزبلاگ,آموزش کدنویسی,درخواست کد
تمامی حقوق این انجمن مربوط به همین انجمن می باشد | طراحی قالبCopyright (c) By Moisrex , All rights reserved | Desiger : Moisrex