::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::Loading , please wait ...

انجمن کدستانMoisrex

MoisrexMoisrex.rozblog.com
زمان جاریtime : شنبه 16 تیر 1403 - 8:27 بعد از ظهر
نام کاربریusername : پسوردpassword : یاor عضویتregister | رمز عبور را فراموش کردمForgot your password?
شما در سایت ما ثبت نام نکرده اید و یا وارد اکانت کاربری خود نشده اید. از شما خواهشمند هستیم You are not log in to site. Please وارد شویدlogin یاor ثبت نام کنیدregister .
معروف ترین هکر های جهان
تعداد بازدیدvisits : 294
siteupseo آفلاین



ارسال هاAnswers : 2
عضویتRegistration date : 25 /12 /1396
معروف ترین هکر های جهان

هکر ها کسانی هستند که با استفاده از کلک ها و ترفند هایی در دنیای کامپیوتر، قصد رسیدن به هدف خود را دارند.ما در اینجا با بزرگترین و معروف ترین هکر های جهان و کار هایی که انجام داده اند آشنا میشویم.

شاید برای شما هم این سوال از سر کنجکاوی پیش آمده باشد که بزرگترین هکر های چه کسانی بودند و هستند و چه کارهایی انجام داده ند؟همیشه کاربران دنیای مجازی و به ویژه مدیران سایت ها و کاربران شبکه های مجازی از اسم هکر وحشت داشته اند ولی باید بدانید همه هکر ها هم بد نیستند.هکر ها هم مرام خود را دارند و به دو دسته هکر کلاه سفید(هکر خوب) و هکر کلاه سیاه(هکر های خرابکار) تقسیم میشوند.حال در این پست میخواهیم به پنج تن از بزرگترین و معروفترین هکر های جهان اشاره کنیم.

معروفترین هکرهای جهان

در ادامه ما ده نفر از معروفترین هکرهای جهان را معرفی کرده ایم.

  1. کوین میتنایک
  2. هکری که وزارت دادگستری آمریکا با عنوان \" جنایتکار ترین هکر کامپیوتر \" او را تحت تعقیب قرار داد.

    این هکر در نسل خود،از بزرگترین هکر های جهان به شمار میرفت.به قدری خرابکاری کرده که از طرف وزارت دادگستری ایالات متحده،به با عنوان \"جنایتکار ترین هکر کامپیوتر\" تحت تعقیب است.او سیستم های کامپیوتری و برخی از ابر شرکت های جهان،از جمله شرکت نوکیا،موتورولا و فوجیتسو را هک کرد.اين هكر باهوش نيز همچنين تلفن هاي همراه را نيز هك كرد و به طور رايگان با ديگران تماس ميگرفت.همچنين كدهاي بسياري از شركت هاي بزرگي همچون سان ميكروسيستم و ناول دزديد.

    حتي زماني نيز تماس هاي تلفني ناسا را هك كرده بود.

    اون بعد از دستگيري به پنج سال زندان محكوم شد.اكنون نيز به عنوان كارشناس امنيتي مشغول كار است.

    1. جاناتان جيمزهکری که ایستگاه بین المللی فضایی را هک کرد..!
    2. جاناتان جيمز در دنياي سايبري به نام \"رفيق\" (Comrade) مشهور است.اون در سن 15 سالگي مجرم شناخته شد و به زندان محكوم شد.اين هكر موفق به هك سيستم دانشگاه دده ميامي،شركت بل سوث ، ناسا و وزارت دفاع آمريكا شده بود.

      شاید عجیب به نظر برسد ولی جاناتان موفق به هک ایستگاه بین المللی فضایی شد و توانست مقدار زیادی کد منبع (Source Code) دانلود کند و با نحوه کارکرد آن آشنا شود.

      این حمله خسارات مالی بر ناسا بر جای گذاشت و ناسا مجبور شد شبکه های خود را برای سه هفته تعطیل کند تا راه هخای نفوظ را شناسایی کند و آن ها را ببندد.

      چندین شرکت بزرگ آمریکایی در سال 2007 درگیر خیل عظیمی از حملات شدند و پليس آمريكا نيز جاناتان را مسئول اين حملات ميدانست هرچند كه جاناتان اين اتهامات را قبول نكرده بود و مسئوليت اين حملات را بر عهده نگرفه بود.

      سر انجام در همين سال جاناتان دست به خود كشي زد و در نامه اي كه براي بعد از خودكشي خود به جا گذاشته بود،نوشته بود:

      \"من قرباني نظام بي عدالت شده ام و احتمالا در آينده نيز بابت جرايمي كه انجام نداده ام،دوباره دادگاهي خواهم شد.\"

      1. ریچارد متیو استالمن ( Richard Matthew Stallman)
      2. هکری را در هشت دقیقه قوی ترین سیستم امنیتی مایکروسافت را هک کرد!

        ریچارد متیو استالمن در دنیای سایبری به عنوان هکر شناخته نمیشود بلکه با عنوان رهبر مبلغان نرم افزارهای آزاد از او نام میبرند.این رهبر به دلیل قدرت بسیار زیادی که در برنامه نویسی دارد، یک هکر ماهر نیز میباشد و همچنین او از دشمنان سرسخت مایکروسافت میباشد.

        استالمن در حالی که نماینده مایکروسافت داشت در کنفرانسی از نرم افزاری با قوی ترین سیستم امنیتی جهان رونمایی میکرد، موفق شد با لب تابش ودر همان کنفرانس و در طی فقط هشت دقیقه برنامه را هک کند و آن برنامه هنوز به طور کامل معرفی و منتشر نشده، شکست خورد و به لیست سیاه مایکروسافت رفت.

        4. دیوید اسمیت

        خالق ویروسی به نام ملیسا !

        آیا تا به حال اسم این ویروس را شنیده اید؟این ویروس که توسط دیوید اسمیت نوشته شده بود، از طریق ایمیل منتقل میشد و در طول یک دهه تمام ،ایمیل و پست الکتریکی را بد نام کرد.

        ملیسا یک ویروس ساده است که روی یک ایمیل مینشیند و اطلاعات ناخواسته را برای صاحب ایمیل ارسال میکند .ملیسا در کمتر از یک هفته به 80 سرور مختلف دسترسی پیدا کرد و اطلاعات همه آن ها را برای افراد مختلف ارسال میکرد و سپس رمز عبور آن ها را برا اسمیت میفرستاد.

        در حالی که در آن زمان حدود شصت هزار ویروس برای ایمیل وجود داشت اما این ویروس خطرناک ترین ویروس شناخته شد.بعد از شیوع این ویروس حتی خود اسمیت هم موفق نشد جلوی آن را بگیرد.

        در حال حاضر نیز این ویروس به فعالیت خود ادامه میدهد.

        5. رابرت موریس

        خالق کرم اینترنتی ای که اینترنت کل دنیا را در آن سال مختل کرد...

        این کرم به این صورت بود که نیاز به دانلود شدن نداشت و فقط با یک بار باز شدن سایت ، به سیستم کاربر منتقل میشد و آنقدر تکثیر میشد تا حاففظه رم را پر کند.

        در یک هفته به قدری این کرم در اینترنت پخش شد که حدود 10 درصد اینترنت کل دنیا را مختل کرد و بسیاری از سایت ها و سرور ها را به تعطیلی کشاند.

        او پس از دستگیری گفت که قصد خرابکاری نداشته و هدف از ساخت این ویروس ، شوخی با دوستش بوده است.رابرت موریس محکوم به پرداخت 15 میلیون دلار و پاک کردن کل اینترنت از این ویروس شد.رابرت با اینکه اینترنت کل دنیا را پاکسازی کرد ولی از آنجایی که این ویروس قابلیت خود تکاملی داشت، هنوز هم از نوادگان این ویروس به صورت هرزنامه در اینترنت وجود دارد.

        بعد از پرداخت جریمه، باز هم رابرت دست به کارهای مشابه زد..

        6. کوین پولسن

        جالب ترین روش برای برنده شدن پورشه

        کوین یکی از هکر های قدر و ماهر است که تخصص او،هک کردن امواج رادیویی است.او دستگاه های تلفن همراه و شرکت های بسیاری را هک کرده اما معروفترین هک او، برمیگردد به هک کردنمخابرات واحد شبکه رادیویی KIISFM لس آنجلس آمریکا و از آن پس در جامعه هکر ها با عنوان دانته تاریک شناخته میشود.

        شبکه رادیویی KIISFM در سال 1991 یک مسابقه رادیویی برگذار کرد و در آن به برنده مسابقه یک دستگاه اتومبیل پورشه مدل S2944 جایزه میداد.

        در آن زمان کوین کاری کرد کارستان....کوین شبکه مخابرات را هک کرد و تمام راه های تماس بابرنامه را مسدود کرد.

        سپس برای اینکه لو نرود ، هک دیگری انجام داد و در آن 1012 تماس جعلی با برنامه انجام داد که در واقع هر کدام برنده میشد،جایزه به کوین میرسید.

        از آنجا که کوین شوق زیادی برای برنده شدن پورشه داشت، از سیستم های امنیتی خود غافل شده بود و همان روز توسط هکر های FBI هک و دستگیر شد.کوین که برای بردن جایزه، شبکه تمام مخابرات کشور را هک کرئده بود، به 51 ماه حبس و جریمه مالی محکوم شد.

        7. استویو وزنیاک و استیو جابز

        تماس تلفی رایگان به مدت هفت دقیقه و چهل و سه ثانیه

        شاید برایتان جالب باشد که بدانید استیو جایز و وزنیاک که هر دو از موسسان اپل هستند، در جوانی هکر بوده اند.آن هم از از دسته هکر های کلاه سیاه!

        این دو که در زمینه هک مخابرات و تلفن همراه فعالیت میکردند،موفق شدند دستگاهی بسازند که با آن دستگاه میشد به مدت هفت دقیقه و چهل و سه ثانیه تماس صوتی رایگان گرفت.

        آن ها این اختراع خود را برای دانشجویان و کسانی که توانایی مالی برای تماس نداشتند ، جهت کمک به آن ها میفروختند.

        8. یان رومانوسکی

        کسی که سایت \"ای بی\" را به زانو در آورد...

        یکی دیگر از هکر های مخوف روسی، یان رومانوسکی است.او که صدمات بسیار زیادی به اینترنت زده است،موفق به هک سایت هایی چون یاهو ، ای بی ،آمازون و... شده است.

        حملات او ماه ها سایت ها را مختل میکرده است.او در سال 1998 فروشگاه اینترنتی ای بی را هک کرد و تمام حساب های این شرکت را خالی کرد و این فروشگاه اینترنتی را تا مرز ورشکستگی پیش برد.

        اما رومانوسکی مقداری از این پول ها را برگرداند و گفت اگر ای بی تعطیل شود، من سرگرمی شب های تعطیلم را از دست میدهم.

        سر انجام او در سال 2000 دستگیر شد و هیچکدام از اتهامات خود را انکار نکرد وکیل او نیز به نماینده شرکت ای بی گفت که اگر رومانوسکی میخواست میتوانست صدمات بیشتری بزند ولی اینکار را نکرد.رومانوسکی به وسیله اسکریپتی به نام Kiddie هک میکرد و آن را به کسی نداده بود ولی در آن ساال اسکریپتش را در ازای آزادی اش فروخت.

        در حال حاضر این اسکریپت هیچ خطری ندارد و فقط در حد یک هرزنامه عمل میکند.

        9. گروه خدایان تقلب

        گروهی در سال 1980 که شبکه های ارتباطی را هک میکردند.

        جا دارد در این پست از این گروه که در سال 1980 فعالیت میکردند و از قدیمیترین هکر هامحسوب میشوند نیز نام ببریم.این گروه سیستم خطوط تلفنی آمریکا را مورد هدف قرار میدادند و به سیستم AT&T نفوظ کردند.این گروه با دستگیری افرادش در سال 1992 یواش یواش منحل شد.

        10. .ویلیام

        بزرگترین هکر تاریخ بشریت!!!

        در سال 2001 شرکت نوترون در زمینه آنتی ویروس فعالیت داشت، اعلام کرد که سیستمی طراحی کرده است که میتواند تمام ویروس های دنیای مجازی را شناسایی و غیر فعال کند.

        شب آن روز پیامی روی سیستم مرکزی شرکت نوترون آمد که گفته شده بود \"لطفا حرف خود را پس گیرید.\"

        شرکت نوترون به آن پیغام جواب نداد و باز هم گفت از اینترنت کل جهان محافظت میکند.

        ویلیام فردای آن روز ،اینترنت کل دنیا را به مدت یک روز قطع کرد و از دسترس کل دنیا خارج کرد.

        او اینکار کار برای اینکه به شرکت نوترون بفهمد هیچ چیز به صورت صد در صد امن نیست انجام داد و ادعای دیگری نداشت.شب آن روز اینترنت را به حالت طبیعی برگرداند و اعلام کرد که فقط به خاطر اینکه میخواهد دخترش در آینده دنیای شاد تری داشته باشد ،اینترنت را راه اندازی میکند ولی ویروس را فقط غیر فعال میکند و اگر لازم باشد،ویروس را دوباره فعال خواهد کرد.

جمعه 25 اسفند 1396 - 15:28
ارسال پیامsend p.m. نقل قولReply سپاس گزارمThanks گزارشReport



moisrex
درباره ماAbout us لینک های ماOur links کلمات کلیدیKeywords
انجمن تخصصی کدستان ، ساخته شده توسط فردی با نام مستعار Moisrex می باشد.This forum designed by a person who called Moisrex.

ایمیلE-mail : Moisrex @ Gmail.com
کدستان,انجمن کدستان,کدنویسی,انجمن پشتیبانی,فروم,رزبلاگ,آموزش کدنویسی,درخواست کد
تمامی حقوق این انجمن مربوط به همین انجمن می باشد | طراحی قالبCopyright (c) By Moisrex , All rights reserved | Desiger : Moisrex