::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::Loading , please wait ...

انجمن کدستانMoisrex

MoisrexMoisrex.rozblog.com
زمان جاریtime : پنجشنبه 14 تیر 1403 - 6:04 قبل از ظهر
نام کاربریusername : پسوردpassword : یاor عضویتregister | رمز عبور را فراموش کردمForgot your password?
شما در سایت ما ثبت نام نکرده اید و یا وارد اکانت کاربری خود نشده اید. از شما خواهشمند هستیم You are not log in to site. Please وارد شویدlogin یاor ثبت نام کنیدregister .
چگونه برای سایت بک لینک رایگان بسازم
تعداد بازدیدvisits : 554
fardatarh آفلاین



ارسال هاAnswers : 4
عضویتRegistration date : 5 /1 /1397
حمایت شدهThanked : 1
چگونه برای سایت بک لینک رایگان بسازم

چگونه برای سایت بک لینک رایگان بسازم

در اوایلی که کار سئو کردن رو شروع کردم، نمیدونستم چجوری باید برای وب سایت خودم بک لینک ثبت کنم و اینکه نمیدونستم سایت هایی که به موضوع من ربط داشته باشن رو چجوری پیدا کنم .

شاید برای بیشتر کسایی که تو کار ما هستن بک لینک ساختن ذهنشونو مشغول کرده باشه.

بعد از کلی جستجو و پشتکار بلاخره فهمیدم که خیلی راحت میتونم صحفه هایی که با موضوع من مرتبط بودن پیدا کنم.

(دقت کنید که صحفه های اینترنتی پیدا میکنم نه وب سایت).

حال که توضیحاتی که در متن بالا دادم متوجه شدین در ادامه مطلب قرار که پیدا کردن وبلا گ یا سایت و آدرس فروم هایی که به موضوع ما مرتبط بودن رو پیدا کنیم.

در کار سئو لینک سازی یک از مهمترین کارهاست و برای همین تمام مدیران وب سایت و وب مستر ها دنبال اینن که لینک سازی رو انجام بدن. تقریبا همه میدونن که اهمیت لینک سازی برای رفتن به صحفه اول گوگل و در آخر نتیجه ها یک تا پنج گوگل خیلی زیادن. طبق تجربه های خودمون و بیشتر سئو کاران حرفه ای بک لینک نداشته باشید بالا اومدن وب سایتتون خیلی سختر میشه. دقت کنین که نباید هزاران لینک اونم به شکل اسپم و با کلمه کلیدیتون به یک صحفه که به اصطلاح (لندینگ) ماهست بدیم. دقت داشته باشید که وقتی میگیم بک لینک برایز خودتون ثبت کنید منظورم اینه که لینکی از وب سایت دیگه ای که سایت یا صحفه های مد نطرمون رو معرفی میکنه. یعنی از دامنه وب سایت من به دامنه وبسایت شما میشه همون بک لینک.

و به احتمال خیلی زیاد اینو هم میدنین که موقعیت های زیادی برای ثبت کردن بک لینک تو داخل اینترنت دارین که یکی از این مکان هارو میشه فروم ها یا همون تارلارگفتگو، وبسایت های مختلف، وبلاگ، شبکه های اجتماعی مثل توییتر و فیسبوک و گوگل پلاس و… و هم میتونین از کوتاه کننده لینک مثل کوتاه کننده لینکgoo.gl که مال خود شرکت گوگله استفاده کنید و اینکار روی سئوی وب سایت تاثیر خوبی میزاره و گوگل خوشش میاد.

سئو چیست؟ بیشتر درباره سئو مطالعه کنین.

نمیدونم تا کی طراحی سایت رو ادامه میدم یا تو وبلاگ ها ی طراحی سایت پیام میزارم، اما همین که بعضی از افراد اهمیت میدن، ازشون ممنونم.
دوشنبه 06 فروردین 1397 - 19:48
وب کاربرUser's blog ارسال پیامsend p.m. نقل قولReply سپاس گزارمThanks گزارشReport
حمایت شده حمایت شدهThanks : سپاس هاThanks (1) : eliya -



moisrex
درباره ماAbout us لینک های ماOur links کلمات کلیدیKeywords
انجمن تخصصی کدستان ، ساخته شده توسط فردی با نام مستعار Moisrex می باشد.This forum designed by a person who called Moisrex.

ایمیلE-mail : Moisrex @ Gmail.com
کدستان,انجمن کدستان,کدنویسی,انجمن پشتیبانی,فروم,رزبلاگ,آموزش کدنویسی,درخواست کد
تمامی حقوق این انجمن مربوط به همین انجمن می باشد | طراحی قالبCopyright (c) By Moisrex , All rights reserved | Desiger : Moisrex