::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::Loading , please wait ...

انجمن کدستانMoisrex

MoisrexMoisrex.rozblog.com
زمان جاریtime : شنبه 16 تیر 1403 - 8:16 بعد از ظهر
نام کاربریusername : پسوردpassword : یاor عضویتregister | رمز عبور را فراموش کردمForgot your password?
شما در سایت ما ثبت نام نکرده اید و یا وارد اکانت کاربری خود نشده اید. از شما خواهشمند هستیم You are not log in to site. Please وارد شویدlogin یاor ثبت نام کنیدregister .
انواع سایبان خانگی، لذت از آفتاب تابستان حتی در با
تعداد بازدیدvisits : 129
sale123 آفلاین



ارسال هاAnswers : 2
عضویتRegistration date : 12 /9 /1398
انواع سایبان خانگی، لذت از آفتاب تابستان حتی در با

یکی از لذت های فصل تابستان دورهمی های عصرانه سایبان در کنار خانواده و دوستان است. این لذت زمانی بیش تر خواهد شد بتوانیم به بهترین شکل از بالکن یا حیاط خانه خودمان استفاده نماییم. اما شاید این کار با آفتاب تابستان عملی نشده و مجبور باشیم فقط شب ها از فضای بیرون بهره ببریم. اگر بدانیم که برای بالکن، حیاط و یا فضایی در کنار استخر چه نوع سایبانی را می توانیم به کار ببریم قطعا این مشکل را حل کرده و آفتاب دیگر برایمان آزار دهنده نخواهد بود. در ادامه چند ایده برای انواع سایبان ها را اننخاب کردم که شما می توانید بر اساس نیازتان آن ها را سفارش داده و تهیه نمایید.

سایبان چتری بزرگ برای محوطه

شاید مدل چترمانند سایه بان ها را بیش تر در کنار سواحل و استخرها دیده باشیم، کانکس اما نکته اصلی در این جاست که شما محدودیتی برای استفاده از آن ها ندارید. مسلما هرچقدر که چتر بزرگ تر باشد سایه اندازی بیش تری نیز خواهد داشت. انتخاب رنگ این سایه بان کمک زیادی به طراحی محوطه حیاط شما می کند. ساختمان پیش ساخته مانند تصویر بالا می تواند با رنگ سایر مبلمان هماهنگ شده و هارمونی زیبایی را به وجود بیاورد.

سایبان تاشو برای بالکن کوچک

سایبان ها فقط برای حیاط ها و محوطه های بزرگ نیستند. شما در یک بالکن کوچک مانند تصویر بالا نیز می توانید از آن ها استفاده نمایید. این مدل سایبان در قسمت بالایی تراس نصب شده و در نتیجه شما می توانید میزان سایه اندازی آن را متناسب با نیازتان تنظیم نمایید. کوچک و قابل جمع بودن این نمونه باعث می شود که با فضای بالکن های کوچک سازگار شود و سایه مورد نیاز را ایجاد نماید.

یک پرگولای خاص برای پوشاندن تراس

پرگولاها و سایبان های چوبی ایده های زیبا وکم هزینه تری نسبت به سایر موارد هستند. داربست چوبی به همراه پوششی از گیاه و یا مشابه نمونه موجود در تصویر بالا یک فضای ساحلی و شاعرانه را به وجود می آورد. سایه روشنی که توسط این پوشش ایجاد می شود می تواند فضا را برای شما لذت بخش تر نماید.

سه شنبه 12 آذر 1398 - 08:53
ارسال پیامsend p.m. نقل قولReply سپاس گزارمThanks گزارشReport



moisrex
درباره ماAbout us لینک های ماOur links کلمات کلیدیKeywords
انجمن تخصصی کدستان ، ساخته شده توسط فردی با نام مستعار Moisrex می باشد.This forum designed by a person who called Moisrex.

ایمیلE-mail : Moisrex @ Gmail.com
کدستان,انجمن کدستان,کدنویسی,انجمن پشتیبانی,فروم,رزبلاگ,آموزش کدنویسی,درخواست کد
تمامی حقوق این انجمن مربوط به همین انجمن می باشد | طراحی قالبCopyright (c) By Moisrex , All rights reserved | Desiger : Moisrex