::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::Loading , please wait ...

انجمن کدستانMoisrex

MoisrexMoisrex.rozblog.com
زمان جاریtime : شنبه 16 تیر 1403 - 8:45 بعد از ظهر
نام کاربریusername : پسوردpassword : یاor عضویتregister | رمز عبور را فراموش کردمForgot your password?
شما در سایت ما ثبت نام نکرده اید و یا وارد اکانت کاربری خود نشده اید. از شما خواهشمند هستیم You are not log in to site. Please وارد شویدlogin یاor ثبت نام کنیدregister .
پیش ساخته ها
تعداد بازدیدvisits : 119
sale123 آفلاین



ارسال هاAnswers : 2
عضویتRegistration date : 12 /9 /1398
پیش ساخته ها

کانکس پیش ساخته به سازه ای گفته می شود که از قبل برای کاربری خاصی طراحی و تولید شده است و سپس به محل مورد نظر حمل می گردد.کانکس راکو اولین تولید کننده این نوع سازه ها با روش مهندسی و طراحی نوین می باشد ساختمان پیش ساخته که هر سازه را بر اساس نوع کاربری و خدماتی که میبایست ارائه کند دسته بندی و طراحی کرده و سپس به مرحله اجرا رسانده است. تراس شیشه ایی یکی از مهمترین دلایل استفاده از کانکس پیش ساخته صرفه جویی در زمان و هزینه های اجرا می باشد سایبان زیرا عملیات ساختمانی و بنایی زمان بسیار بیشتری را طلب می کند تا اینکه بخواهیم یک ویلای پیش ساخته در محل نصب کنیم و از طرفی قابلیت جابجایی این نوع سازه ها نیز یکی دیگر از آن دلایل مهم برای استفاده از آنها و جایگزینی آنها با ساختمان بنایی می باشد.امروزه این نوع سازه ها رواج بسیاری در اکثر نقاط جهان داشته اند و هر روز نیز بر تعداد آنها افزوده می شود.از لحاظ امنیتی و ایمن بودن در برابر زلزله نیز این سازه ها به دلیل یکپارچه بودن بیشتر مصالح و نیز استفاده از مصالح بسیار سبک تر از سازه های بنایی گزینه مناسبی برای شهر ها و کشور هایی که بر روی گسل زلزله قرار دارند می باشد.نوع مصالح بکار رفته در کانکس پیش ساخته نیز بخوبی قابلیت بومی سازی را داشته و بطور مثال در مناطقی که فراوانی چوب وجود دارد و چوب به عنوان یک مصالح بوم آورد محسوب می شود می توان کانکس چوبی ساخت و در مناطقی که استفاده از فلز و آهن مرسوم است میتوان سازه را با فلز یا نمای آلومینیومی تولید نمود.در ادامه این مطلب به برسی چند نمونه از پرکاربرد ترین این سازه ها و ویژگی های اختصاصی هرکدام خواهیم پرداخت تا شما را با انواع آنها آشنا کنیم.

شنبه 16 آذر 1398 - 14:16
ارسال پیامsend p.m. نقل قولReply سپاس گزارمThanks گزارشReport



moisrex
درباره ماAbout us لینک های ماOur links کلمات کلیدیKeywords
انجمن تخصصی کدستان ، ساخته شده توسط فردی با نام مستعار Moisrex می باشد.This forum designed by a person who called Moisrex.

ایمیلE-mail : Moisrex @ Gmail.com
کدستان,انجمن کدستان,کدنویسی,انجمن پشتیبانی,فروم,رزبلاگ,آموزش کدنویسی,درخواست کد
تمامی حقوق این انجمن مربوط به همین انجمن می باشد | طراحی قالبCopyright (c) By Moisrex , All rights reserved | Desiger : Moisrex