::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::Loading , please wait ...

انجمن کدستانMoisrex

MoisrexMoisrex.rozblog.com
زمان جاریtime : پنجشنبه 14 تیر 1403 - 6:11 قبل از ظهر
نام کاربریusername : پسوردpassword : یاor عضویتregister | رمز عبور را فراموش کردمForgot your password?
شما در سایت ما ثبت نام نکرده اید و یا وارد اکانت کاربری خود نشده اید. از شما خواهشمند هستیم You are not log in to site. Please وارد شویدlogin یاor ثبت نام کنیدregister .
تعرفه طراحی سایت
تعداد بازدیدvisits : 259
leyla9898 آفلاین



ارسال هاAnswers : 1
عضویتRegistration date : 2 /11 /1398
تعرفه طراحی سایت

تعرفه طراحی سایت

یک طراحی سایت پایه متشکل از پنج صفحه می باشد و فقط از قابلیت ها و امکانات ساده تشکیل شده است که آن ها را طراحی سایت سبک بروشور می نامند. این گونه طراحی سایت ها علاوه بر صفحات اصلی از یک صفحه تماس و طراحی ریسپانسیو برخوردار می باشند. هزینه ی یک طراحی سایت برای هر کسب و کار کوچک با توجه به پیچیدگی طراحی سایت تعیین می گردد. برای طراحی سایت اختصاصی نیازمند زمان بیشتری جهت طراحی می باشیم.

تعرفه طراحی سایت های اختصاصی

طراحی سایت کسب و کارهای کوچک دارای ویژگی های زیادی می باشند که از جمله آن ها می توان به ارتباط با شبکه های اجتماعی، قابلیت ریسپانسیو، مدیریت محتوا، تجزیه و تحلیل در موتورهای جستجو، گوگل مپ و توانایی کسب و کار اشاره نمود. این گونه طراحی سایت ها به نسبت طراحی سایت های پایه از صفحات بیشتری تشکیل شده اند و قابل نمایش در صفحات گوشی موبایل نیز می باشند. هزینه ی زیاد و کم یک طراحی سایت تضمین کننده ی یک فروش موفق در فضای مجازی نمی باشد. بعد از اتمام کار طراحی سایت، شما باید اطلاعات و محتوای موجود در طراحی سایت را بروزرسانی نمایید تا بازدیدکنندگان بیشتری جهت بازدید از طراحی وب سایت شما هدایت شوند خود این روند نیازمند صرف هزینه و وقت می باشد.

اصول تعرفه گذاری طراحی سایت

لازم به ذکر است که هزینه های مربوط به طراحی سایت های تجارت الکترونیک بسیار متغییر می باشد. چرا که در این گونه طراحی سایت ها علاوه بر درج امکانات موجود در طراحی سایت های پایه قابلیت ثبت سفارش و سرویس مکالمه نیز در آن اجرا می گردد. برآورد هزینه در این گونه طراحی سایت ها با توجه به امکانات درخواستی شما کارفرمایان عزیز تعیین می گردد. در نهایت توصیه می شود که در انتخاب شرکت طراحی سایت خود دقت لازم را داشته باشید چرا که حرفه ای بودن بهترین شرکت طراحی سایت مربوطه شما در روند توسعه و پیشرفت کاریتان بی تاثیر نمی باشد.

طراحی سایت با تعرفه بالا

با رشد و توسعه علم و فناوری، ما روزانه شاهد تغییرات چشمگیری در زمینه ی طراحی سایت و بازاریابی آنلاین می باشیم. در این میان شرکت های بسیاری هستند که دائما اطلاعات خود را در حوزه ی طراحی وب سایت به روز می کنند و بالعکس شرکت هایی هم هستند که از شیوه ها و تکنیک های قدیمی جهت ساخت سایت بهره مند می شوند. مسلما بهترین شرکت طراحی سایت، شرکتی است که بدون هیچ گونه محدودیتی بتواند از تکنولوژی های روز دنیا به منظور ایجاد یک طراحی سایت حرفه ای استفاده نماید. متاستفانه گاهی در بین شرکت های طراحی سایت با علم بر این موضوع که مشتریان اطلاعات کافی در حوزه ی طراحی وب سایت ندارند تعرفه طراحی سایت بالا و باورنکردنی ارائه می دهند.

پاسخ به متداول ترین سوالات شما عزیزان در زمینه ی تعرفه طراحی سایت:

  • آیا ظاهر گرافیکی طراحی سایت تاثیری بر تعرفه طراحی سایت دارد؟
به یاد داشته باشید طراحی ظاهرگرافیکی سایت تاثیر چندانی بر تعرفه طراحی سایت شما نمی گذارد. هر شرکت طراحی سایت می بایست با توجه بر سلایق و نظر کارفرما به ایجاد ظاهر گرافیکی طراحی وب سایت مربوطه بپردازد. داشتن یک طراحی سایت با ظاهری زیبا و منحصر به فرد در جذب کاربران و مدت زمان بازدید و بعبارتی افزایش ترافیک سایت امری ضروری است اما اگر شرکتی این موضوع را مبنای بیان تعرفه طراحی سایت بالا قرار دهد کاملا اشتباه است و باید گفت در انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت خود کمی عجله کرده اید.

چهارشنبه 02 بهمن 1398 - 12:27
وب کاربرUser's blog ارسال پیامsend p.m. نقل قولReply سپاس گزارمThanks گزارشReport



moisrex
درباره ماAbout us لینک های ماOur links کلمات کلیدیKeywords
انجمن تخصصی کدستان ، ساخته شده توسط فردی با نام مستعار Moisrex می باشد.This forum designed by a person who called Moisrex.

ایمیلE-mail : Moisrex @ Gmail.com
کدستان,انجمن کدستان,کدنویسی,انجمن پشتیبانی,فروم,رزبلاگ,آموزش کدنویسی,درخواست کد
تمامی حقوق این انجمن مربوط به همین انجمن می باشد | طراحی قالبCopyright (c) By Moisrex , All rights reserved | Desiger : Moisrex