::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::Loading , please wait ...

انجمن کدستانMoisrex

MoisrexMoisrex.rozblog.com
زمان جاریtime : شنبه 16 تیر 1403 - 8:10 بعد از ظهر
نام کاربریusername : پسوردpassword : یاor عضویتregister | رمز عبور را فراموش کردمForgot your password?
شما در سایت ما ثبت نام نکرده اید و یا وارد اکانت کاربری خود نشده اید. از شما خواهشمند هستیم You are not log in to site. Please وارد شویدlogin یاor ثبت نام کنیدregister .
مدارک ثبت علامت تجاری
تعداد بازدیدvisits : 101
kare آفلاین



ارسال هاAnswers : 5
عضویتRegistration date : 12 /9 /1398
مدارک ثبت علامت تجاری

برای اقدام به ثبت علامت تجاری، اولین چیزی که مهم است، آماده کردن مدارک مورد نیاز است. مدارک ثبت علامت تجاری به شرح زیر است:

1- مدارک هویتی متقاضی

الف) برای اشخاص حقیقی: کپی شناسنامه و کپی کارت ملی

ب) برای اشخاص حقوقی (شرکت ها و ...): آخرین روزنامه رسمی دلیل مدیریت، کپی شناسنامه و کارت ملی صاحبان امضاء

2- مدارک نماینده قانونی (وکیل): اگر تقاضای ثبت علامت تجاری توسط نماینده قانونی (وکیل، دارنده یا دارندگان حق امضاء برای اشخاص حقوقی و ...) صورت می گیرد، مدارک آن ضمیمه گردد.

3- ده عدد نمونه گرافیکی یا کپی یا تصویر از علامت تجاری درخواستی با سایز ده در ده سانتی متر

4- اگر علامت تجاری به صورت سه بُعدی می باشد، ارائه علامت به صورت نمونه گرافیکی یا تصویر دو بعدی به نحوی که از شش زاویه متفاوت تهیه و در مجموع یک نمونه واحد را تشکیل دهند.

5- ارائه مدارک مبنی بر فعالیت در رشته مربوط

6- استفاده از حق تقدم: چنانچه متقاضی ثبت بخواهد به استناد تقاضای ثبت یا ثبت خارج از کشور از مزایای حق تقدم(حداکثر 6 ماه) استفاده نمایند می بایست مدارک مربوط به حق تقدم را همزمان با تسلیم اظهارنامه یا حداکثر ظرف 15 روز از آن تاریخ تسلیم کنند.

7- یک نسخه از ضوابط و شرایط استفاده از علامت جمعی و تاییدیه مقام صلاحیت دار

برای داشتن علامت تجاری باید فرم اظهارنامه ثبت علامت تجاری، تکمیل و تسلیم به اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی در تهران شود. همچنین برای شهرستان ها، به اداره ثبت محل فعالیت باید مراجعه شود. جهت ثبت برند ابتدا می بایست به پورتال مالکیت صنعتی به نشانی http://ip.ssaa.ir مراجعه نمایید و مراحل ثبت را در سامانه به شرح زیر تکمیل کنید:

- انتخاب نوع اظهارنامه

- درج مشخصات مالک

- بارگذاری مدارک نامبرده و بررسی دوباره و تایید اطلاعات

- پرداخت هزینه ثبت علامت از طریق اینترنت

پس از اتمام مراحل فوق، یک کد رهگیری برای شخص صادر می شود. سپس نوبت به امضای نسخه تایید شده می رسد که شخص متقاضی می بایست آن را به همراه سایر مدارک به آدرس مرکز ارسال نماید.

علامت پیشنهادی، برای ثبت در صورت احراز شرایط مقرر در روزنامه رسمی کشور منتشر می شود. مدت اعتبار حمایت از علامت تجاری، 10 سال از تاریخ ثبت اظهارنامه در اداره مالکیت های صنعتی می باشد که هر 10 سال قابل تمدید است و چنانچه ظرف 10 سال تمدید نگردد و 6 ماه از تاریخ اعتبار گذشته باشد صاحب گواهینامه می بایست جهت ثبت علامت تجاری خود دوباره اقدام نماید.

شنبه 05 بهمن 1398 - 13:10
وب کاربرUser's blog ارسال پیامsend p.m. نقل قولReply سپاس گزارمThanks گزارشReport



moisrex
درباره ماAbout us لینک های ماOur links کلمات کلیدیKeywords
انجمن تخصصی کدستان ، ساخته شده توسط فردی با نام مستعار Moisrex می باشد.This forum designed by a person who called Moisrex.

ایمیلE-mail : Moisrex @ Gmail.com
کدستان,انجمن کدستان,کدنویسی,انجمن پشتیبانی,فروم,رزبلاگ,آموزش کدنویسی,درخواست کد
تمامی حقوق این انجمن مربوط به همین انجمن می باشد | طراحی قالبCopyright (c) By Moisrex , All rights reserved | Desiger : Moisrex