Instagram
اخبار سایت :
  • هیچی فقط همیشه سالم و سلامت باشین :دی

کد افزایش آمار وبلاگ

بعضی ها فکر می کنن که داخل اینترنت هر کدی که هست خوبه ولی فکر نمی کنن که بعضی ها برای افزایش آمار بازدید خودشون دارن این کد ها رو مینویسن.

مثلا در کدی که اگر داخل اینترنت کد افزایش آمار رو سرچ کنین چندین سایت کد ساعتی رو بهتون میدن که اینو بهتون میده ولی در این سایت ها یا وبلاگ ها که یکیشون اینه: http://www.gotomoney.mihanblog.com کدی  رو درست کرده و داخل قالبش بیشتر از 100 تا کد iframe که داخل این کد یه سایت دیگه داخل وبلاگش باز میشه رو گذاشته و بعد با این عنوانی که منم گذاشتم کدی رو درست کرده که همون کد iframe رو کنار یه کد ساعت گذاشته که به وبلاگ خودش وصل میشه و با اون انگار یه 200 تا سایتی رفتی.

من هم میتونم این کار رو کنم ولی چه فایده داره؟ من هر چی باشه آدمم و کدهایی می تونم بسازم که کل کامپیوترتون رو نابود کنه مثلا دستگاه سی دی خوان کامپیوترتون رو در میاره و ویروس وارد کامپیوترتون می کنه و خیلی کار های وحشت ناک دیگه که اگه بگم خیلی ها دوست دارن یاد بگین.

امروز یه نفر از دوستانم از خواست که کد افزایش آمار رو بهش بدم. منم گشتم دنبالش و پیداش کردم. از دوستم عذر می خوام که اینو می گم ولی اون کد ساعتی که گفتم دارم قدیما فکر می کردم این واقعی که البته مال سه چهار ماه پیش بود که چیزی بلد نبودم. ولی در هر حال ما کد نویسا کم نمیاریم یه کد برات درست کردم که داخل این کد من یه صفحه جدید داخل وب خودم درست کردم که آدرس وبلاگتو در قالب کد iframe گذاشتم توش و بعد کد زیر رو اگه تو هم بذاری تو وبلاگت هر کس بیاد تو وبلاگت از اون صفحه میره تو وبلاگت و از وبلاگت میره تو صفحه و همینطور تا قیام قیامت ادامه داره. البته کلمه iframe در بلاگفا یه جورایی فیلتر شده ولی بازم ما کدنویسا کم نمیاریم و کلمه iframe رو با استفاده از جاوا اسکریپت تجزیه کردم و داخلش کلمه iframe رو به دو کلمه ifr و  ame تقسیم کردم تا دوتاش پیش هم نباشه و سیستم بلاگفا نفهمه. ولی با وجود این استفاده نکنی بهتره. البته بعضی از مرورگر ها وقتی اینجوری باشه که صفحه ای لود شدنش تموم نشه (دقیقا مثل چیزی که طراحی کردم) از ادامه دادنش جلو گیری می کنه. حداقل فایرفاکس که اینجوریه. در ضمن این کد تا اونجایی که میدونم در لیست سیاه گوگل قرار نمی گیره چون کد iframe کاملا مجازه اما خیلی ها استفاده از این کد رو زیاد خوب نمی دونن حالا چرا نمی دونم.

 

کد برای دوست دوستم
کد برای دوستم

شما می بایست جای لینک ما در دو کد بالا را با لینک صفحه های دارای iframe عوض کنید.

لطفا متن رو بخونید و بعدش نگید که این کد iframe خودت هست. اول بخونید بعد نظر بدید.

خیلی ممنون از سایت خوبتون خوشحال میشم یک سری هم به وبلاگم بزنی!
باران شقایق هستم ازbirsms2.bliogfa.com باعرض سلام خسته نباشین خداقوت من میخام امار وبلاگم بالا برود چیکار کنم باس چه کدی بدم تو روخدا راهنماییم کونین بدون هزینه..........نداشته باشد
پاسخ : اسماعیل : نمیشه عزیز...به این سادگی ها نیست...شاید شما بازدیدت بره بالا...ولی چون آی پی ثابته کل وبت افت میکنه و کلاً رتبه سایتت بد میشه...
با تشکر
جالب بودشکلک
پاسخ : اسماعیل : 3 تا نظر دادی جالب بود؟؟:دی
با تشکر
اصن نخواستیم بابا من برم درسمو بخونم...خخخخ...نیس حالا من خعلی درس میخونم.ممنون بای.
سلام یه سوال دارم چه جوری امار بازدیدم فعال کنم بتید کد بزم اگه باید بزنم بیزحمت بهم بدید
پاسخ : ها؟
با تشکر
کسی پیدا میشه از صفر کمک کنه؟ینی دقیقا از صفر هااااااااا...نمیدونم شایدم از منفی یک.ینی از این چیزا هیچی نوفهمم...در حد(ها ای ک وگفتی یعنی چه؟)
خداییش کسی حوصلشو داره؟؟؟؟؟؟
خو صفرم برا خودش عددیه من چ گناهی دارم؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ : یه نفر که بیکار نیست از صفر تا صدو فقط برای یه نفر تایپ کنه که ...
ما اینجا فقط راهشو بهت نشون میدیم و بهت معرفی می کنیم.
تا خودت تمرین نکنی هیچ فایده ای نداره ...
با تشکر
بازم ی سوال...اووووف چقد سوال پرسیدم.ببخشیدا ولی چ برنامه هایی رو باید بنصبم برا برنامه نویسی؟از کجا بیارم؟
پاسخ : توی انجمن بپرسین بیشتر توضیح میشه داد اینجا زیاد جالب نیست ...
با تشکر
به به ممنون از کمکاتون...
.
.
.
الان الکی مثلا من فهمیدم.
فکر کن معلومات من صفر ... کمککککککک...خودت اموزش میدی عایا؟؟؟
بگو اصن اینا ک گفتی چی هستن؟؟؟؟؟
میگی مث ریاضیه من ریاضیم عالیه ولی هوووووچی نوفهمیدم از اینا.بگو هر کدوم ب چ دردی میورن و کدوم اسون تره و برای شروع مناسب تره؟؟؟؟؟؟؟میگم چطوره از اونی ک قراره ب زودی شروع کنی شروع کنم ک از اول اموزش باشم.نظرت؟ راستی چن سالتونه در حد تفاوت سنیم باهاتون بحرفم یوو هم سن بابابزرگم نباشی من دارم انقد راحت و ریلکس شوخی میکنمااااااا...زشته خو...والا.
پاسخ : حالا بعدا متوجه میشین بقیه قضایا رو ... :دی
با تشکر
داداش انجمن دیگ کجاس؟کدوم انجمن؟
عه؟تویی؟من فک کردم روحت نویسندس...خخخخخ...داداشی باور کن شوخی بود...راستی داداشی دیگ؟اجیا از این استعدادا ندارن کلا تو فاز وب چرتان...یکیش خودم...وبمو ببین...دیدیش چ سوسولیه؟؟؟؟؟خخخخخ.نیمتو خواستم.اسمممممممممممممممممم.مرسی.
پاسخ : برو بالا صفحه یکمی بیا پایین تر میبینی انجمنو :دی
با تشکر
ببین برادر من اخوی ی چیزی میخوام وااااقعا بازدید وبلاگ بالا بره ن اون عدد تزئینیه اون گوشه.ممنوووووووووووون...کد نویسی و برنامه نویسی و... چیزای جالب و وقت پر کن خوبین...هم وقتشو دارم هم حوصلشو هم استعدادشو...ولی نمیدونم چطوری و از کجا شروع کنم....کمک پلیز.!!!وری تنکس.
پاسخ : بستگی داره از اولش بخوای از کجا شروع کنی ...
اگر برای سایت و وبلاگ و ... میخوای اول از html و css و جاوا اسکریپت شروع کن
بعد هم php
که البته آموزش های جاوا اسکریپت شروع شده دارم سعی می کنم html , css رو هم شروع کنم.
اگرهم تحت ویندوزی چیزی میخواین زبونایی مثل python , c , c++ , c# , java و ... هست که همشون خوب هستن ...
با تشکر

کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 5 6 7 8 صفحه بعد
کلاس های آنلاین فعال

برای افزایش دانش عمومی کاربران سعی بر این داریم که کلاس های آنلاینی برگزار کنیم. لیست این کلاس (ها) را می توانید در زیر ببینید. این قسمت را هر روز چک کنید تا از کلاس ها و اخبار جدید با خبر شوید. کلاس ها توسط همین کاربران و دوستان شما برگزار میشود. اگر مایل به برپایی کلاس آموزشی ای در هر زمینه ای هستید با مدیر تماس بگیرید.

مدرس: محمد و اقبال
آموزش PHP - جلسه اول
پنجشنبه 04 تیر 1394 - 17:00
هیچ کلاس فعالی موجود نیست.
کاربران آنلاین
آمار
مطالب : 792
نظرات : 4504
تعداد اعضا : 37335
افراد آنلاین : 4
بازدید امروز : 81
بازدید دیروز : 622
گوگل امروز : 1
گوگل دیروز : 27
بازدید هفته : 17,258
بازدید ماه : 57,199
بازدید سال : 268,215
بازدید کلی : 14,268,552