Instagram
اخبار سایت :
  • هیچی فقط همیشه سالم و سلامت باشین :دی

ابزار ساخت کد صفحه ورود کاربران دارای نام کاربری و رمز عبور

این ابزار جالب به شما کمک می کند که کدی را بسازید که صفحه لوگینی در صفحه شما ایجاد می کند که کاربر با دادن نام کاربری و رمز عبور درست به صفحه ای که شما از قبل در این ابزار وارد کرده اید وارد شود و اطلاعات یا هر چیز دیگری را ببیند.

برای این که رمز عبور و نام کاربری و آدرس لو نرود کد رمز گذاری شده به شما داده می شود که معمولا کمتر کسی می تواند رمز آن را باز کن. ولی با این وجود رمز ساده ای دارد و شما می توانید با استفاده از ابزار رمز گذاری حرفه ای با آدرس زیر این کد را رمز گذاری شدید تری کرده و امنیت را بالا ببرید. ولی با این وجود هیچ راهی وجود ندارد که جلو افرادی که کد نویسی را به خوبی بلدند گرفت. زیرا هر کد اینکد شده ای در جاوا اسکریپت راهی برای بازگشایی دارد. باز هم همین بهتر از هیچ چی هست.

ابزار رمزگذاری (اینکد کردن) کد های شما

برای دیدن دمو اینجا کلیک کرده و نام کاربری و رمز عبور زیر را وارد کنید:

نام کاربری: moisrex

رمز عبور: 123456789

سلام داداش یه مدت بود لنگ یه تگ بودم مثل این کارمو راه انداخت واقعا واقعا عالیه
سلام
میشه بفرمایید یوزر و پسورد کجا ذخیره میشه؟ تو بانک شما؟
پاسخ : سلام
نه تو خود کد ...
با تشکر
سلام از این یوزر پسورد داخل بلاگفا نمیشه استفاده کرد؟ هیچ راهی نداره؟
پاسخ : اسماعیل : نه داداش...توی هر سیستمی فرق میکنه...
با تشکر
با سلام و خسته نباشید
میشه راهنمایی بفرمایید برای بلاگفا چطوری می تونم ازاین کد استفاده کنم چون پیغام میده استفاده از rozblog.com مجاز نیست .(نیاز فوری دارم)
پاسخ : اسماعیل : بلاگفا کدهای رزبلاگ رو بلاک میکنه...تنها راهش استفاده از کدهای دیگس...چون مشکل از کد نیست...بلکه مشکل از بلاگفاست...
با تشکر
سلام من زیاد وارد نیستم ینی تازه دارم یاد میگیرم.این کدایی که نوشتین دقیقا کدوم قسمت قالب باید بنویسم اونایی که من پیدا کردم ایناست کجاجوش و چطوری بنویسم.ممنون ؟؟
>

پاسخ : اسماعیل : این کد رو باید هر جایی که میخواید نمایش داده بشه وارد کنید...همین...
با تشکر
سلام
من با این روش یه پیج اچ تی ام ال ساختم و 30 تا یوزر و پس تعریف کردم. چند روزی درست کار می کرد اما الان وقتی یوزر و پس را میدی میگه نام کاربری یا پسورد اشتباهه ولی بعدش میره تو صفحه مورد نظر. اشکال از کجاست؟
ممنون میشم راهنمایی ام کنید
پاسخ : بله . خودمم امتحان کردم
فعلا این بهترین ابزار ساخته شده هست
شما میتونید اون پیامش رو خب عوضکنید که زایه نباشه!
مثلا بزن. صبر کنید در حال تبادل اطلاعات با سرور.
این طوری یا میره یا نمیره . نمیگه اشتباهه.
به دلیل حجیم بودن اطلاعات و سرچی که باید بین اون همه یوزر و پسورد انجام بده این پیغام میاد و هر وقت پیدا کنه میره داخل.
شما به بزرگی خودت ببخشد!


با تشکر
سلام من این کد را داخل رزبلاگ گذاشتم ولی عمل نکرد چرا؟لطفا کمکم کنید لازمش دارم.
پاسخ : نیازی نیست من (اقبال) جواب بدم.
توی انجمن مطرح کن
مدیریت سریع تر جواب بده.

با تشکر
سلام میشه همین جور کد را برا بلاگفا درست کنید.
فقط اگه منبع سایت تون را جوری بزارید که بلاگفا اخطار نده ممنون
سلام خسته نباشید من این کد رو تو قسمنه head و body body ولی وقتی نام کاربر و رمزش رومی رنی عمل نمی کنه اگه می شه من رو راهنمایی کنیدشکلکشکلکشکلک
سلام
ببخشید یه راهی نیست که تعداد اعضا رو تو همون کد اضافه کنیم
اخه اگه تعداد اعضا زیاد شه و بخوایم از اینجا اعضا رو وارد کنیم هر دفعه باید از اول وارد کنیم و کار خیلی سخت میشه
ممنون
پاسخ : اسماعیل : نه عزیز...شرمنده...
با تشکر

کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
کلاس های آنلاین فعال

برای افزایش دانش عمومی کاربران سعی بر این داریم که کلاس های آنلاینی برگزار کنیم. لیست این کلاس (ها) را می توانید در زیر ببینید. این قسمت را هر روز چک کنید تا از کلاس ها و اخبار جدید با خبر شوید. کلاس ها توسط همین کاربران و دوستان شما برگزار میشود. اگر مایل به برپایی کلاس آموزشی ای در هر زمینه ای هستید با مدیر تماس بگیرید.

مدرس: محمد و اقبال
آموزش PHP - جلسه اول
پنجشنبه 04 تیر 1394 - 17:00
هیچ کلاس فعالی موجود نیست.
کاربران آنلاین
آمار
مطالب : 792
نظرات : 4504
تعداد اعضا : 37335
افراد آنلاین : 6
بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 622
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 27
بازدید هفته : 17,211
بازدید ماه : 57,152
بازدید سال : 268,168
بازدید کلی : 14,268,505