Instagram
اخبار سایت :
  • هیچی فقط همیشه سالم و سلامت باشین :دی

منو به دو صورت عمودی و افقی

سلام دوست عزیز این کد برای سایت تنها میشه استفاده کرد یا برا وبلاگ هم هست
پاسخ : اگر نحوه استفاده اش رو بلد باشید روی وبلاگ هم میشه.
با تشکر
سلام داداش
موفق باشی
من pooya-hir هستم تو انجمن پشتیبانی رزبلاگ/
میخواستم ببینم یه کدی بذارید که مثل منوی سمت راست این سایت درست کنه
http://www.namincity.ir/
من خودم درست میکنم ولی از سمت چپ هست/

و راستی لطفا بهم بگید که این سایت از کدوم سیستم برای ساختن سایت استفاده کرده.

ممنون داداش منتظرم

ایملم pooya.hir10@yahoo.com
اگه میشه تو سایتم بگو


داداش من یکی از بازدیدکنندگاه هر روز ساتت هستم.
منتظرم
همه ی منو هارو پاک کن بجز اون منوی ویندوز.بخصوص اونکه اون بالا سمت چپ اون گوشست.هیچ استفاده ای نداره.باید واسه پست ها اون قسمتشو طراحی کنیم.
گوشه ی پایین.ببر کنار بهتره اون چیزی که با حرکت ماوس روش رو میچرخونه.
اگه منوی قدیمیه اون بغل رو میذاری باشه پس اون منو که واست فرستادم بزار روش.خوشکل میشه.
http://up.ellm.tk/windows_header.PNG
بیا همون چت رووم
سلام.یه سری به این لینک بزن.به صورت آزمایش یه چیزی ساختم.
http://ellm.rozblog.com/page/emtehani2
کناره های هدر یه کدی گذاشتی.اونا رو کنار ببر.بجاش عکس میزاریم.نمیدونم کدهاشون کدومه.

کد امنیتی رفرش
کلاس های آنلاین فعال

برای افزایش دانش عمومی کاربران سعی بر این داریم که کلاس های آنلاینی برگزار کنیم. لیست این کلاس (ها) را می توانید در زیر ببینید. این قسمت را هر روز چک کنید تا از کلاس ها و اخبار جدید با خبر شوید. کلاس ها توسط همین کاربران و دوستان شما برگزار میشود. اگر مایل به برپایی کلاس آموزشی ای در هر زمینه ای هستید با مدیر تماس بگیرید.

مدرس: محمد و اقبال
آموزش PHP - جلسه اول
پنجشنبه 04 تیر 1394 - 17:00
هیچ کلاس فعالی موجود نیست.
کاربران آنلاین
آمار
مطالب : 792
نظرات : 4504
تعداد اعضا : 37335
افراد آنلاین : 19
بازدید امروز : 630
بازدید دیروز : 1,659
گوگل امروز : 2
گوگل دیروز : 29
بازدید هفته : 2,289
بازدید ماه : 2,289
بازدید سال : 270,937
بازدید کلی : 14,271,274