Instagram
اخبار سایت :
  • هیچی فقط همیشه سالم و سلامت باشین :دی

ابزار ساخت رمز و رمز گشایی مطالب با داشتن رمز حرفه ای

این ابزار حرفه ای فقط با داشتن رمز کار می کند و شما می توانید به راحتی با دوستانتان گفتگو کنید بدون این که کسی بفهمد فقط کافیست یک بار رمز عبور را به او بگویید تا به صورت رمزی با هم حرف بزنید و هیچ بنی بشری نتواند رمز مطالب شما رو بشکاند و هیچ کس به غیر از شما نتواند بفهمد که شما چه می گویید.

طرز کار این ابزار فقط با استفاده از پسوردی که شما در آن می گذارید و متن را به حالت کد در می آورید قرار دارد. بدین صورت که شما با تعیین رمز عبور و نوشتن متن و ساخت رمز در اصل متنی را ساختید که فقط با همین ابزار می توان آن را باز کرد.

برای باز کردن قفل باید رمز عبوری که در هنگام درست کردن متن در باکس پایینی نوشته شده را در جای خود قرار دهید و متن را در باکس بالایی کپی کنید و دکمه رمز گشایی را بزنید تا متن اصلی نمایش داده شود.

توجه: در صورت اشتباه زدن رمز عبور متن نمایش داده شده غلط ترجمه می شود و تا زمانی که کسی رمز عبور را نداند نمی تواند متن را بخواند.

توجه: این ابزار ممکن است با زبان پارسی مشکل داشته باشد و حتی بعضی از کاراکتر ها را پشتیبانی نکند.


کد امنیتی رفرش
کلاس های آنلاین فعال

برای افزایش دانش عمومی کاربران سعی بر این داریم که کلاس های آنلاینی برگزار کنیم. لیست این کلاس (ها) را می توانید در زیر ببینید. این قسمت را هر روز چک کنید تا از کلاس ها و اخبار جدید با خبر شوید. کلاس ها توسط همین کاربران و دوستان شما برگزار میشود. اگر مایل به برپایی کلاس آموزشی ای در هر زمینه ای هستید با مدیر تماس بگیرید.

مدرس: محمد و اقبال
آموزش PHP - جلسه اول
پنجشنبه 04 تیر 1394 - 17:00
هیچ کلاس فعالی موجود نیست.
کاربران آنلاین
آمار
مطالب : 792
نظرات : 4504
تعداد اعضا : 37335
افراد آنلاین : 44
بازدید امروز : 361
بازدید دیروز : 1,659
گوگل امروز : 2
گوگل دیروز : 29
بازدید هفته : 2,020
بازدید ماه : 2,020
بازدید سال : 270,668
بازدید کلی : 14,271,005