Instagram
اخبار سایت :
  • هیچی فقط همیشه سالم و سلامت باشین :دی

قالب تفریحی برای رزبلاگ

قالب تفریحی برای رزبلاگ

این قالب زیبا برای رزبلاگ طراحی شده و تمامی حقوق آن مطعلق به همین سایت می باشد و کپی برداری یا فروش آن غیر مجاز است.

امکانات این قالب:

  • منوی جستجوی زیبا
  • منوی کشویی (آرشیو مطالب در آن قرار دارد)
  • اطلاعات پست ها
  • منوی کاربری بالا
  • و بسیاری امکانات دیگر...

برای دیدن دموی آنلاین قالب اینجا کلیک کنید.

برای دریافت کد قالب اینجا کلیک کنید.

لینک دانلود خرابهههههههههههههههههههههههههههههههههههه
پاسخ : اسماعیل : ممکنه پاک شده باشه...
دوباره چک کنید...
با تشکر
باشه ممنون شرمنده
یعنی شما که این همه واردی نیم خوام یه راهنمایی کوچیک بکنی به من ممنون
پاسخ : چه بچه ی سمجی هستی ...
تو انجمن بگو
تو نظرات که جاش نیست.
سلام دوست عزیز آیا می شود که من به جای اون آدرس طولانی اون که توی پست قبل گفتم و شما گفتید جاوا نیست

background:url(http://tntcod.rozup.ir/anjoman-alborzpatogh/88876.gif) repeat-x;

این رو به عنوان مثال قرار بدم و توی اپلود سنتر خودم اپ کنم و یه سوال دیگه چرا اخر کد نویسی قالب شما اومد no-repeat و توی این اومده repeat باید اینو هم تغییر بدم

ممنون میشم راهنمایی کنید می خوام کامل این پی اس دی اینو عوض کنم ممنون
پاسخ : به من چه ربطی داره؟
قالب رو خواستید استفاده کنید نخواستید استفاده نکنید.
اگر مشکلی داری تو انجمن بگو و سوال بپرس نه درخواست تغییر در قالب
بابا دمت گرم مگه میشه تغییرشون نداد من می خوام تغییر بدم لطفا راهنمایی کنید واسه سایتم میخوام شایدم چون از اولنده و توی انجمن زربلاگ بحث هایی شده راهنمایی نمیکنید
ممنون
پاسخ : این قالب رو خودم ساختم ولی پس زمینه ها رو از روی قالب الوند پاتوق برداشتم
حالا این هزار بار.

تغییر قالب به من ربطی نداره. (بچه گول نمی زنی - بگو یه قالب جدید می خوام)
سلام لطف کن این عکس های بلوک هاشو که جاوا هستش اچ تی ام ال کن میخوام تغییرشون بدم اساسی ممنون
پاسخ : اون عکس ها مال پس زمینه های بلوک ها هست ...
نمیشه تغییرشون داد
جاوا هم نیست
منظورم اینه که خودتون عکس طراحی کنیدشکلکشکلک
پاسخ : نه ....
اقا منو هاش را نمیشه عکس بذاری؟؟خیلی قشنگه.شکلکشکلکشکلک
پاسخ : یعنی چی نمیه منو هاشو عکس بذاری؟
خوب کد عکس آسون ترین کده که ...
ایووووول داداش
داداش بیا مثل الوند پاتوق
سطون پر بازدید ترین ها و اخرین مطالب رو بیار وسطش
دمت گرم
عالیه وب سایتت عالییییییی
در ضمن داداش این کلیک های ادامه مطلب و اطلاعات بیشتر رو بیا شیک ترش کن یه جوریه ممنون
پاسخ : هنوز که هنوزه من هیچ دکمه ای رو قشنگ تر از این پیشفرض ندیدم.
از نظر من قشنگه دکمه هه.
سلام واقعا دستتون درد نکنه من قکر میکردم شما از کسی کپی نمیکنید من برای این قالب هزینه کردم شما همین طوری امدید قرار دادید برای استفاده واقعا ممنون
پاسخ : 100% طراحی های این قالب من هستم و در مقابلش هیچ پولی دریافت نکردم.
از چه کسی پول دریافت کردید؟
از هر کسی بوده اون فرد از اینجا کپی کرده و سر شما رو کلاه گذاشته.

کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
کلاس های آنلاین فعال

برای افزایش دانش عمومی کاربران سعی بر این داریم که کلاس های آنلاینی برگزار کنیم. لیست این کلاس (ها) را می توانید در زیر ببینید. این قسمت را هر روز چک کنید تا از کلاس ها و اخبار جدید با خبر شوید. کلاس ها توسط همین کاربران و دوستان شما برگزار میشود. اگر مایل به برپایی کلاس آموزشی ای در هر زمینه ای هستید با مدیر تماس بگیرید.

مدرس: محمد و اقبال
آموزش PHP - جلسه اول
پنجشنبه 04 تیر 1394 - 17:00
هیچ کلاس فعالی موجود نیست.
کاربران آنلاین
آمار
مطالب : 792
نظرات : 4504
تعداد اعضا : 37335
افراد آنلاین : 46
بازدید امروز : 402
بازدید دیروز : 1,659
گوگل امروز : 2
گوگل دیروز : 29
بازدید هفته : 2,061
بازدید ماه : 2,061
بازدید سال : 270,709
بازدید کلی : 14,271,046