Instagram
اخبار سایت :
  • هیچی فقط همیشه سالم و سلامت باشین :دی

قالب نارنجی برای رزبلاگ

قالب نارنجی برای رزبلاگ

این قالب برای رزبلاگ طراحی شده است و طراح آن همین سایت (moisrex) می باشد و کپی برداری از آن مجاز نیست (برای ترجمه قالب به قالب سایت های دیگر لینک سایت ما (moisrex.rozblog.com) باید در قالب وجود داشته باشد.)

برای دیدن دموی آنلاین اینجا کلیک کنید.

راستی ی که نتونستم جوابشو بگیرم
این قسمت اطلاعات این پست رو می خوام دکمشو بردارم و مستقیماً برچسب و موضوع پست دیده بشه اما هرکاری کردم قالب به هم خورد میتونی کمک کنی؟
درست نمی کنی؟ باشه خودم درست می کنم ممنون به هرحالشکلک
ببخشید ها کدستان ک شما هستین نه ما
بلد نیستم کمک کن خواهشاًشکلک
پاسخ : من دارم تمام تلاشمو می کنم...
بابا بلوک آرشیوش رو نیگاه کن دیگه شکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : مشکلی نداره زیاد ...
داخل پنل مدیریتت آرشیو ها رو بر اساس سال تنظیم کن درست میشه
گوگل گیر داده میگه malware داری...منم داشتم البته اون malware تو قالب قبلی بود حالا عوض کردم قالب malware هم نداره اما از این آدرس بیا تو اجازه میده

http://t-virus.tk
پاسخ : قالبت کاملا سالمه.
هیچ مشکلی هم نداره.
خب بیا این آدرس من ک بفهمی قسمت موضوعاتم فقط اصلی هاش میاد تازه لینک های موضوعات خرابه که داش، دیگه آرشیوشو هم ببین ی بار
http://t-virus.rozblog.com/
پاسخ : ببینم جاوا اسکریپت مرورگرت غیر فعاله؟
این آدرسی هم که دادی فایرفاکس اجازه نمیده برم داخلش.
ببخشید دیگه این قسمت آرشیوش خرابه قسمت عکس بالایی که قرار داره یعنی دو گوشه ی بالایی قالب
پاسخ : والا به پیر به پیغمبر بـــــــــــــــــــــــــــــــــه علی نمی فهمم چی می گی ...
سالمه سالمه قالب ...
ادمین قسمت موضوعات و ...نه همون قسمت موضوعات فقط زیر شاخه هاش نیس که میشه درستش کنی؟
پاسخ : من که نمی فهمم چی می گی ...
I love this site
سلام وبسایت معرکه ای دارید!
ممنون به خاطر کد هاتون

کد امنیتی رفرش
کلاس های آنلاین فعال

برای افزایش دانش عمومی کاربران سعی بر این داریم که کلاس های آنلاینی برگزار کنیم. لیست این کلاس (ها) را می توانید در زیر ببینید. این قسمت را هر روز چک کنید تا از کلاس ها و اخبار جدید با خبر شوید. کلاس ها توسط همین کاربران و دوستان شما برگزار میشود. اگر مایل به برپایی کلاس آموزشی ای در هر زمینه ای هستید با مدیر تماس بگیرید.

مدرس: محمد و اقبال
آموزش PHP - جلسه اول
پنجشنبه 04 تیر 1394 - 17:00
هیچ کلاس فعالی موجود نیست.
کاربران آنلاین
آمار
مطالب : 792
نظرات : 4504
تعداد اعضا : 37335
افراد آنلاین : 43
بازدید امروز : 297
بازدید دیروز : 1,744
گوگل امروز : 2
گوگل دیروز : 18
بازدید هفته : 5,572
بازدید ماه : 5,572
بازدید سال : 274,220
بازدید کلی : 14,274,557