Instagram
اخبار سایت :
  • هیچی فقط همیشه سالم و سلامت باشین :دی

ابزار اسپمر چت باکس های رزبلاگ (ارسال اسپم رایگان برای چت باکس های رزبلاگ)

چت باکس های رزبلاگ با وجود غیرفعال بودن امکان ارسال مطلب به آنها وجود دارد. شما با استفاده از این ابزار می تونید برای چت باکس های وب هایی را که در رزبلاگ وجود دارند که چه چت باکس های فعال و چه چت باکس های غیرفعالی دارند برایشان پیام ارسال کنید.

حتما فکر می کنید که چه فایده ای دارد. ولی امروزه به دست آوردن لینک به همین سادگی ها نیست. پس به راحتی می توانید لینک خودتون رو در آدرس site.rozblog.com/chatbox ثبت کنید.

بد نیست یعنی عالیه
میشه بپرسم چجوری کد کپچا رو رد کردی؟
پاسخ : کد امنیتی نداره اصا که بخوام دورش بزنم ...
با تشکر
محمد جان ایا ابزار اسپمر نظرات برای رزبلاگ داری؟
اگه داری لطفا لینکش رو بده مرسی
پاسخ : نه ...
اه این که 5 دقیقه می گه باید صبر کنی خوب حداقل گیم ی چیزی می زاشتی سرگرم بشیم اهشکلک
پاسخ : این ابزار قبلا کار میکرد الآن دیگه کار نمی کنه به خاطر همین 5 دقیقه ...
این که باید 5 دقیقه صبر کنی تا نظر بعدی رو بدی
یه سایت دیگه بود فک کنم پی سی دی ال بود یادم نیست روی رزبلاگ هم بود
برای اون میفرستاد نیازی به 5 دقیقه نداشت درستش کنید لطفاً
پاسخ : هر کدوم بوده از همینجا کپی کرده.
قبلا که این ابزار رو ساخته بودم 5 دقیقه نمیخواست صبر کنی ولی بعدا مدیر رزبلاگ 5 دقیقه 5 دقیقه اش کرده.
هیچ کاری هم نمیشه کرد.
وبلاگ جالبی داری
moirex make copy kardim yani on 2nya jizemoooooooon mitoni????شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : آره حتما شک نکن ...
كد انگار يه اشكالي داره رسيدگي كنينشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : بله مثل این که همین امروز یا طی چندین روز اخیر این اتفاق افتاده.
کد امنیتی هم مورد نیاز هست ...
با تشکر از اطلاع رسانی شما...
مزخرف ترنی وبلاگی که تا حالا دیدم
اول با کاربران بسیار بد رفتار میشه بعدشم مگه این کد ها رو با خودت می خوای به گور ببری
خب حالا یکی بیاد 3 ، 4 تا کدو برداره مگه چی میشه تو تاحالا چنین کاری نکردی
وای اگه یه روز ببینم یکی از ابزار های سایتم تو وبـــــــلاگته همه رو میفرستم هکت کنن
>شکلک
پاسخ : چقدر خوش تیپی ...
سلام اگه میشه ایمیل من رو اد کنید.چندتا سوال ازتون دارم
s_reza.b1374kazerun1
من کد گوگل پلاسی که توی وبلاگ تو هست رو میخوام.چون ازش خوشم اومده
اون کد هم که بالای سایتت هست و یه متن متحرک که حرکت میکنه و لینک داره رو هم میخوام
من امروز از شما فقط 2تا کد رو میخوام.امیدوارم من رو نا امید نکنید.و کاری کنید که همیشه مدیون سایت شما باشم
ممنون
پاسخ : من با هیچ کس چت نمی کنم.
خیلی خوب بود ممنون

کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
کلاس های آنلاین فعال

برای افزایش دانش عمومی کاربران سعی بر این داریم که کلاس های آنلاینی برگزار کنیم. لیست این کلاس (ها) را می توانید در زیر ببینید. این قسمت را هر روز چک کنید تا از کلاس ها و اخبار جدید با خبر شوید. کلاس ها توسط همین کاربران و دوستان شما برگزار میشود. اگر مایل به برپایی کلاس آموزشی ای در هر زمینه ای هستید با مدیر تماس بگیرید.

مدرس: محمد و اقبال
آموزش PHP - جلسه اول
پنجشنبه 04 تیر 1394 - 17:00
هیچ کلاس فعالی موجود نیست.
کاربران آنلاین
آمار
مطالب : 792
نظرات : 4504
تعداد اعضا : 37335
افراد آنلاین : 48
بازدید امروز : 199
بازدید دیروز : 1,744
گوگل امروز : 2
گوگل دیروز : 18
بازدید هفته : 5,474
بازدید ماه : 5,474
بازدید سال : 274,122
بازدید کلی : 14,274,459