Instagram
اخبار سایت :
  • هیچی فقط همیشه سالم و سلامت باشین :دی

ابزار ساخت کد منوی متحرک با افکت هاله ی سفید

شما با استفاده از این ابزار بسیار جالب می توانید منوی زیبایی مانند منوی سمت راست در صفحه خود به صورت متحرک قرار دهید.

این منو با استفاده از جی کوئری ساخته شده است و در آن از هیچ عکسی استفاده نشده است.

این منو مانند هاله ی سفید که در فتوشاپ کاربرد دارد هر 5 ثانیه یک باز هر لینک سفید شده و دوباره روشن می شود.

 

 



سلام . نمیشه یه دکمه ی x هم براش بذاری که هر موقع کاربر بخواد منو بسته بشه ، بتونه با کلیک روی دکمه ی ضبدر اونو ببنده ؟

آخه این منو گاهی مزاحم کاربره .
پاسخ : اسماعیل : این به طور کلی نوشته شده...
کمی باهاش ور برید متوجه میشید چیه...
برای بستنشم مشکلی وجود نداره....توی انجمن مطرح کنید...
با تشکر
کارت بیسته ایول ... حمایتت میکنم شکلک
روزي چند بار پشت دستمو داغ ميكنم كه چرا رفتم بلاگفا.لعنت به رييس بلاگفا
ممنون خیلی خوب بود
ممنون
من میخوام از این کد در دو سمت (راست و چپ) سایتم استفاده کنم
اگه ممکنه توضیح بدین
پاسخ : اینطوری نمیشه.
باید خیلی از کدهاش تغییر داده بشه.
حجم صفحه هم خیلی بالاتر میره.
از نظر من بهتره فقط از یکیش استفاده کنی.
شرمنده ...
با تشکر
سلام محمد
عالی بود بنظرم بهترین کدی بود که دیدم تو انجمن تا الان البته برای من/شکلکشکلکشکلکخسته نباشی

کد امنیتی رفرش
کلاس های آنلاین فعال

برای افزایش دانش عمومی کاربران سعی بر این داریم که کلاس های آنلاینی برگزار کنیم. لیست این کلاس (ها) را می توانید در زیر ببینید. این قسمت را هر روز چک کنید تا از کلاس ها و اخبار جدید با خبر شوید. کلاس ها توسط همین کاربران و دوستان شما برگزار میشود. اگر مایل به برپایی کلاس آموزشی ای در هر زمینه ای هستید با مدیر تماس بگیرید.

مدرس: محمد و اقبال
آموزش PHP - جلسه اول
پنجشنبه 04 تیر 1394 - 17:00
هیچ کلاس فعالی موجود نیست.
کاربران آنلاین
آمار
مطالب : 792
نظرات : 4504
تعداد اعضا : 37335
افراد آنلاین : 44
بازدید امروز : 158
بازدید دیروز : 1,744
گوگل امروز : 2
گوگل دیروز : 18
بازدید هفته : 5,433
بازدید ماه : 5,433
بازدید سال : 274,081
بازدید کلی : 14,274,418