Instagram
اخبار سایت :
  • هیچی فقط همیشه سالم و سلامت باشین :دی

ابزار ساخت کد ارتباط با ما (فرم تماس با ما اختصاصی) برای رزبلاگ

با توجه به این که اخیرا توسط مدیریت رزبلاگ قسمت ارتباط با ما به صورت آجاکس در آمده و همچنین ابزار قبلی ساخت کد ارتباط با ما که در همین سایت (کدستان) موچود می باشد نیز خراب گردیده و غیر قابل استفاده می باشد و با درخواست های زیادی که برای من ارسال کردید این ابزار را برای ساخت فرم ارتباط با ما (تماس با ما) برای سیستم رزبلاگ طراحی کردم.

این ابزار به صورت آجاکس (مانند ارتباط با ما جدید در صفحه ای با آدرس /Contact در وب شما) می باشد. آجاکس به این معنی است که کاربر دیگر برای ارسال پیام نیازی نیست که صفحه را از اول لود کند تا نتیجه کار را مشاهده نماید و تنها بعد از ارسال پیام نتیجه ارسال شدن یا نشدن پیام در جا نمایش داده می شود.

توجه داشته باشید که کدی که در این ابزار به شما داده می شود برای کسانی که مرورگرشان از کدهای جاوا اسکریپت پشتیبانی نمی کند کار نخواهد کرد (که البته قسمت ارتباط با ما در خود رزبلاگ هم برای چنین افرادی دچار مشکل می باشد. و می بایست از صفحه ای با آدرس /tamas در رزبلاگ استفاده کنید.)

 




با سلام.
آدرس سایت رو الزاما می خواد! همه ی کسانی که مراجعه می کنند که ندارندو همچنین به نظرمی رسه که آدرس سایت رو حتما باید با http شروع بشه وگرنه قبول نمیکنه.
پاسخ : بله همینطور هست ... :دی
با تشکر
خواهش میکنم این ابزار رو درست کن همش میزنه کد امنیتی اشتباه است .
پاسخ : درستش کردم دیگه ...
تاپیکشم تو انجمن زدم.
Ctrl+f5 بزن درست میشه.
با تشکر
سلام هرچی میخواییم پیام باهاش بدیم
میگه:

خطا! کد امنیتی را اشتباه وارد کردین...

درصورتی که درست میزنم ... از تازه سازی کد هم استفاده میکنم باز میزنم باز خطا میده ! شکلک

چه کنم باهاش؟؟؟
پاسخ : حجمش بالاش احتمالا ...
یا این که کد داخلشه ...
نمی دونم.
سلام داداش محمد میگم آموزش ساخت این ابزار ها رو با استفاده از جاوا اسکریپ بذار لطفا
پاسخ : سعی می کنم ...
سلام. این عکس کد امنیتیش نمیاد. هرکاری کردم نیومد. با چنتا مرورگرم باز کردم باز نیومد. لطفا خودتون یه نگاهی بهش بندازین
پاسخ : با تشکر مشکل حل شد.
سلام
چرا نام کاربری من رو تایید نمیکنی؟ خیلی وقته که عضو شدم ولی وقتی میخواموارد سایت بشم میگه که شما هنوز توسط مدیر تایید نشدید.
بالاخره ما هم میخوایم از امکانات سایتتون استفاده کنیم دیگه
پاسخ : سلام
خودتون باید خودتون رو تایید کنید.
ایمیلی به ایمیلتون ارسال میشه.
دمت گرم
طراحی گالری تصاویر به صورت حر فه ای
با سلام
تشکر و خسته نباشید میگم خدمت شما مدیر محترم سایت کدستان واقعا سایتی بدردبخور برای ما وبمسترا دارید ، در پاسخ مجتبی هم باید بگم که میتونید ابزار ارتباط بر خط مثل نمونه ابزار پشتیبانی آنلاین سایت "یک ابزار" بسازید، یا ابزار بسازید که بدون کاربر سایتمون بدون عضویت برامون مطلب و عکس ارسال کنه اونم از طریق آپلود از روی سیستم خودش.
با تشکر
کیتارو
پاسخ : چنین چیزی نیاز به هاست داره من نمی تونم اینجا این چیزی رو که میگی بسازم.
شاید یکی نخواست!
مثل تک پیک!شکلک

کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
کلاس های آنلاین فعال

برای افزایش دانش عمومی کاربران سعی بر این داریم که کلاس های آنلاینی برگزار کنیم. لیست این کلاس (ها) را می توانید در زیر ببینید. این قسمت را هر روز چک کنید تا از کلاس ها و اخبار جدید با خبر شوید. کلاس ها توسط همین کاربران و دوستان شما برگزار میشود. اگر مایل به برپایی کلاس آموزشی ای در هر زمینه ای هستید با مدیر تماس بگیرید.

مدرس: محمد و اقبال
آموزش PHP - جلسه اول
پنجشنبه 04 تیر 1394 - 17:00
هیچ کلاس فعالی موجود نیست.
کاربران آنلاین
آمار
مطالب : 792
نظرات : 4504
تعداد اعضا : 37335
افراد آنلاین : 45
بازدید امروز : 559
بازدید دیروز : 1,744
گوگل امروز : 2
گوگل دیروز : 18
بازدید هفته : 5,834
بازدید ماه : 5,834
بازدید سال : 274,482
بازدید کلی : 14,274,819