Instagram
اخبار سایت :
  • هیچی فقط همیشه سالم و سلامت باشین :دی

کد منوی فول css متحرک برای شبکه های اجتمایی

این کد منوی سی اس اس (CSS) توسط mohamad_77 طراحی شده است و توسط مدیریت سایت کدستان تغییرات کوچکی داده شده است.

این منو کاملا با استفاده از CSS ساخته شده است و در آن از کدهای JavaScript استفاده نشده است. در این منو هیچ تصویری استفاده نشده است.

برای دیدن دمو اینجا کلیک کنید.

این کد را درون head صفحه خود قرار دهید:



این کد را درون body صفحه خود قرار دهید:

لطفا لینک ما را از داخل کد بر ندارید.

سلام
کدتون خیلی زیباست فقط من اون رو برای سمت چپ وبلاگم می خوام. می شه کدش رو تو سایتتون بذارید یا برام ایمیل کنید.
خیلی ممنونم
جالبه ممنون
زیباستشکلک
سلام
من از این کد تو یک ماژول دستی تو جوملا اسفاده کردم خیلی زیبا شد ولی فقط سمت راست سایت قرار میگیره برای سایت دو زبانه لازمه سمت چپ هم قرار بگیره چه تغییری لازمه داخل کد بدیم
متشکر
پاسخ : اگر می خوای دوتا بذاری و یکیش این طرف باشه یکیش اون طرف باید کلاس ها و آی دی ها رو هم تغییر بدی علاوه بر این که چند تا کد سی اس اس رو باید تغییر بدی.
به خاطر همین حجمش خیلی میره بالا و به اندازه حجم کدش کاربرد نداره ولی بازم اگه خواستی تو انجمن بگو تا راهنماییت کنم.
فوق العاده زیباست سپاسگزارم
خوبه (از طرف moisrex)
پاسخ : خودم نظر میدم خودمم جواب میدم.
:دی

یه مشکل توی رزبلاگ پیدا کردم به خاطر همین این کار رو کردم.
زیبا بود ممنون مخصوصا وقتی که نوشته هاش میادشکلک
اینم از سومین پست من تو این سایته
شکلک
سلام من از منو های گوشه ی سایت که متحرکه استفاده میکمن و وقتی و وقتی این کد رو میزادم 2 تا ایکن رو هم می افتن می خاستم ببینم می شه کاری کرد که ای کد جدید سمت چپ سایت بیاد؟
پاسخ : شدنش میشه ولی بهتره از این جور کدها تو بیشتر از یکی استفاده نکنی.
چون اولا داخل اینترنت اکسپلورر خراب میان دوما صفحه رو شلوغ می کنن.
اگه خواستی توی انجمن یه تاپیک بزن.
قشنگ بود

کد امنیتی رفرش
کلاس های آنلاین فعال

برای افزایش دانش عمومی کاربران سعی بر این داریم که کلاس های آنلاینی برگزار کنیم. لیست این کلاس (ها) را می توانید در زیر ببینید. این قسمت را هر روز چک کنید تا از کلاس ها و اخبار جدید با خبر شوید. کلاس ها توسط همین کاربران و دوستان شما برگزار میشود. اگر مایل به برپایی کلاس آموزشی ای در هر زمینه ای هستید با مدیر تماس بگیرید.

مدرس: محمد و اقبال
آموزش PHP - جلسه اول
پنجشنبه 04 تیر 1394 - 17:00
هیچ کلاس فعالی موجود نیست.
کاربران آنلاین
آمار
مطالب : 792
نظرات : 4504
تعداد اعضا : 37335
افراد آنلاین : 47
بازدید امروز : 318
بازدید دیروز : 1,659
گوگل امروز : 2
گوگل دیروز : 29
بازدید هفته : 1,977
بازدید ماه : 1,977
بازدید سال : 270,625
بازدید کلی : 14,270,962