Instagram
اخبار سایت :
  • هیچی فقط همیشه سالم و سلامت باشین :دی

آموزش HTML - شروع کدنویسی - آموزش HTML Element Syntax

HTML Element Syntax

من در این آموزش قصد دارم نحوه نوشتن یک کد html رو به شما آموزش بدم. در این آموزش که برای مبتدی ها نوشته شده است نحوه نوشتن یک کد html را یاد خواهید گرفت.

شروع و پایان تگ های HTML

قسمتی از کدهای HTML شروع و پایانی دارند. یعنی تقریبا همه کدهای HTML از جایی شروع و در جایی پایان می یابند.

کد های HTML به صورت زیر هستند:

<element attribute="description">  text  </element>
  • element: نام تگ ها (مثال: p,a,div,span,h1,h2,h3 و ...)
  • attribute: صفت های تگ (قابل تکرار) (مثال: href,style,src,rel,value,name,id,class و ...)
  • description: اطلاعات صفت (مثال: http://moisrex.rozblog.com , color:red , stylesheet , moisrex و ...)

در آینده کدهایی که می توانند به جای هر کدام از قسمت های بالا قرار گیرند را به شما معرفی خواهم کردم.

تگ هایی که پایان ندارند

بعضی از تگ ها هستند که نیازی به پایان داشتن ندارند. این تگ ها بدین صورت هستند:

<element>

برای مثال: br , hr , link , meta و ...

البته در HTML4.01 بدین صورت نوشته میشد که اما امروزه با آمدن استاندارد های HTML5 بهتر است هم برای خلاصه شدن هم راحت شدن کار خودتان به صورت بالا آنها را بنویسید:

<element />

 

منبع این آموزش فقط و فقط moisrex.rozblog.com می باشد و کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد.
به نام خدا
ممنون از شما جالب بود
سلام مدیر جان خوبی؟
پس کی این عضویت ما رو تایید میکنی؟
نام کاربری: odyseh
یک ماه بیشتره ثبت نام کردم!
پاسخ : شما خودتون باید عضویتتون رو تایید کنید ...
سلام
در مورد نمایش انجمن در میهن بلاگ
شما درست میگید ک لینک بدیم
ولی میخواستم انجمن رو تو میهن بلاگ به طور آنلاین نمایش بدم یعنی هر پست جدیدی ک تو انجمن ایجاد میشه تو میهن بلاگ هم نمایش داده بشه
پاسخ : نمیشه ...
اگه میشه مشاهده نظرات رو اجاکس کنید.
یعنی نظرات تو یه صفحه جدا باز نشن
پاسخ : منظورتون رو واضح تر بگید.
مشاهده نظرات کجا؟
منظورتون ارسال نظر هست؟
ایول سایت خیلی کمکمون میکنه قربون دستت
سلام
من یه وبلاگ تو میهن بلاگ دارم و نیاز به یه انجمن هم دارم
حالا تو رزبلاگ یه انجمن ساختم میخواستم بدونم کدی هست ک بتونم انجمنی رو ک تو رزبلاگ درست کردم تو میهن بلاگ به نمایش بزارم
مثل انجمن شما ک بالای سایتتون گذاشتید
یه کد که پشه ازش تو میهن بلاگ استفاده کرد
متشکرم
پاسخ : بهش لینک بده اشکالی نداره ...
راه iframe هم هست که البته راه خوبی نیست ...
بهتره همونطوری که هست معرفیش کنی.
من می تونم توی قرار دادن آموزش برای سی اس اس بهتون کمک کنم
نسبتا حرفه ای هستم و زبان انگلیسیم هم خوب هست
اگه خواستید به این ایمیل برای ارسال پست ایمیل بدید
با تشکر از پست خوبتون
پاسخ : نه نیازی نیست ...
با تشکر ...
کسی که کدنویسی بلد نباشه با این چیزایی که گفتی و مثال های فراوانی که زدی هیچی یاد نگرفته
پاسخ : این پست سینتکس کدهای HTML رو معرفی می کنه ...
به خاطر همین عنوان پست انگلیسی نوشته شده چون معنی فارسیش رو هر چی گشتم یه چیز قشنگ پیدا نکردم که کاربر بفهمه ...
داخل پست هم گفتم که در پست های آینده هر کدوم از قسمت ها رو جداگونه دو باره توضیح میدم.
چون کاربر الآن هیچی بلد نیست نمیشه براش مثال زد ...
اموزش های جی کوئری حرفه ای بذار.
من تو ساخت منو مشکل دارم!
پاسخ : سعی می کنم هر روز یه آموزش حالا از هر نوع (html,css,javascript,jQuery,...) بذارم ...

کد امنیتی رفرش
کلاس های آنلاین فعال

برای افزایش دانش عمومی کاربران سعی بر این داریم که کلاس های آنلاینی برگزار کنیم. لیست این کلاس (ها) را می توانید در زیر ببینید. این قسمت را هر روز چک کنید تا از کلاس ها و اخبار جدید با خبر شوید. کلاس ها توسط همین کاربران و دوستان شما برگزار میشود. اگر مایل به برپایی کلاس آموزشی ای در هر زمینه ای هستید با مدیر تماس بگیرید.

مدرس: محمد و اقبال
آموزش PHP - جلسه اول
پنجشنبه 04 تیر 1394 - 17:00
هیچ کلاس فعالی موجود نیست.
کاربران آنلاین
آمار
مطالب : 792
نظرات : 4504
تعداد اعضا : 37335
افراد آنلاین : 44
بازدید امروز : 389
بازدید دیروز : 1,659
گوگل امروز : 2
گوگل دیروز : 29
بازدید هفته : 2,048
بازدید ماه : 2,048
بازدید سال : 270,696
بازدید کلی : 14,271,033