Instagram
اخبار سایت :
  • هیچی فقط همیشه سالم و سلامت باشین :دی

ابزار ساخت کد ابزار جایگزین کردن کلمات و کد ها

شما با استفاده از این ابزار می توانید ابزاری بسازید که با استفاده از آن کاربر شما می تواند متون یا کدهای خود را تغییر دهد.

برای مثال شما می توانید کاری کنید که به جای کلمه ی "کد" کلمه ی "کدستان" قرار بگیرد و به جای متنی که بین "اینجا" تا "اونجا" قرار دارد جمله ی "از اینجا تا اونجا قرار گیرد.

برای دیدن مثال بالا اینجا کلیک کنید.

 

 

با این وبسایتت عضویت میخواد حالم بهم میخوره از این وبسایت ها
پاسخ : حالا خوبه پول نخواستیما :دی
با تشکر
بله، ممنون متوجه منظورتون شدم!
به هرحال امیدوارم موفق باشید.شکلک
بله. پس بهترین کار اینه که کد من بگرده و همه ی متغیر های آجاکس رو حذف کنه!شکلک
پاسخ : خوب ما هم با iframe میذاریمش.
نه اگه نشد location می کنیم.
نه اگه نشد کاری می کنیم که توی صفحه اخطار بزرگی نوشته بشه.
دیدی چه کارایی می تونیم بکنیم؟
هنوز خیلی جوونی که نحوه استفاده از استعداد کدنویسیتو بلد باشی ...
بله، خودم هستم.
من چندین نسخه از این کد حذف تبلیغات رو نوشته ام.
پس این هم کد شما بود که
noADS.
من رو به
noADS.:
تغییر میداد! کلک هوشمندانه ای بود!
البته من ایرانی نیستم، دورگه هستم.
و ببخشید آدرس وبلاگ من این هست:
http://blog.refoua.tk/?lang=fa
این زبان فارسی وبلاگ من است.
در کامنت اول اشتباهی آدرس نسخه انگلیسی وبلاگم رو داده بودم.
در ضمن من کد هام رو به زبان انگلیسی هم قرار میدم تا کاربران غیر فارسی زبان هم بتوانند استفاده کنند.
پاسخ : این چیزی رو که در مورد تبلیغات گفتید یادم نیست ولی این کدی رو که من میگم به مدیر رزبلاگ دادم و هنوز استفاده اش نکرده.
کدی که من ساختم نه تنها جلوی کد حذف تبلیغات شما رو میگرفت بلکه جلوی بسیاری از نمونه های دیگه رو هم می گرفت.
اگر مستقیما روی کد تبلیغات استایلی اضافه یا کم میشد ما می تونستیم با جاوا اسکریپت هر کاری بکنیم (مثل انتقال ، استفاده از آجاکس برای شناسایی وب های خطا کار و ...)
کد حفظ کپی رایت رو جالب نوشتین!
چقدر زشته که کار آدم رو میان میدزدن به نام خودشون.
ولی جالبترین قسمت زمانی هست که در object ها تون یه about تعریف می‌کنید.
من هم اینطوری استفاده می‌کنم.
راستی
کدی که به جای tooltip ها قرار دادین خیلی شبیه به چیزی هست که من نوشتم. هم CSS هاشو اینطوری نوشتم هم دقیقاً در بخش init نوشتم که title ها رو به tooltip تبدیل کنه (که خودشون نشون داده نشوند.)
البته شما از tiptitle استفاده کردین، و من زیاد از text-shadow به جای glow ها استفاده نمی‌کنم.
واقعاً برای من اولین بار هست که می‌بینم یه ایرانی این قدر به JavaScript و CSS3 تسلط داره.
واقعاً مهارت شما جای سؤال نمیذاره.
یه سؤال: امکانش هست که چند تا از کد های من هم رو هم با اسم خودم در وبلاگتون قرار بدین؟
آدرس وبلاگ من:
http://blog.refoua.tk
ممنون! شکلک
پاسخ : بله حتما ...
ظاهرا شما کدنویس خوبی هستید. اگر اشتباه نکنم کد حذف تبلیغات برای وبلاگ ها رو هم شما ساختید که مجبور به ساخت کد زد تبلیغات برای مدیر رزبلاگ شدم ولی هنوز ایشون قسمت آجاکس برای ردیابی وبلاگ هایی که از کد حذف تبلیغات استفاده می کنن رو کدنویسی نکردن.
یه سوال: شمای ایرانی واقعا چرا یک سایت با زبان انگلیسی میزنید؟ هر چند هم انگلیسی بلد باشید واقعا این روش خوبی برای انتقام نیست ...
خوبه...خوب چیه....عالیه....عالی چیه....بی نظیره.....بی نظیر چی.....
دیگه چیزی به ذهنم نمیرسهشکلک
بد چیزی نیست.
ولی یه چیزی:
ابزار اون psd رو که دادم در او نمیدونم چی چی هست دیگه نه؟
پاسخ : گفتم وقتی ایده ای برای ابزار نداشتم اونو درست می کنم.
یادت که هست؟

کد امنیتی رفرش
کلاس های آنلاین فعال

برای افزایش دانش عمومی کاربران سعی بر این داریم که کلاس های آنلاینی برگزار کنیم. لیست این کلاس (ها) را می توانید در زیر ببینید. این قسمت را هر روز چک کنید تا از کلاس ها و اخبار جدید با خبر شوید. کلاس ها توسط همین کاربران و دوستان شما برگزار میشود. اگر مایل به برپایی کلاس آموزشی ای در هر زمینه ای هستید با مدیر تماس بگیرید.

مدرس: محمد و اقبال
آموزش PHP - جلسه اول
پنجشنبه 04 تیر 1394 - 17:00
هیچ کلاس فعالی موجود نیست.
کاربران آنلاین
آمار
مطالب : 792
نظرات : 4504
تعداد اعضا : 37335
افراد آنلاین : 46
بازدید امروز : 408
بازدید دیروز : 1,659
گوگل امروز : 2
گوگل دیروز : 29
بازدید هفته : 2,067
بازدید ماه : 2,067
بازدید سال : 270,715
بازدید کلی : 14,271,052