Instagram
اخبار سایت :
  • هیچی فقط همیشه سالم و سلامت باشین :دی

ابزار ساخت ابزار CMD ویندوز

شما با استفاده از این ابزار می توانید یک ابزار CMD ویندوز برای خود طراحی کنید که اطلاعات و کار هایی که با تایپ کردن کلمه ای انجام می شود را کنترل کنید.

این ابزار کاملا توسط خود moisrex طراحی شده و حق کپی رایت آن کاملا محفوظ است. طبق ماده 12 از فصل سوم قانون اساسی ، شما اجازه کپی برداری از این ابزار و یا خود CMD را ندارید.

این ابزار به شما امکان این که بعد از تایپ هر کلمه از قبل مشخص شده و زدن اینتر کد جاوا اسکریپتی را اجرا کند را دارید.

برای مثال در باکس  زیر کلمه help را نوشته و بعد به دلخواه هر کدام از کلمه هایی که در زیر آن نوشته می شود را دوباره تایپ کنید. توجه کنید که گزینه help به طور خودکار برای همه CMD ها ساخته می شود.

 



میشه همین کد رو به زبان html یا php تبدیل کرد که بتونم به هر جواب ی استایل خاص بدم؟ (همین شکلی! نه اینکه کاربر توی ی فرم جواب رو بنویسه و با ی دکمه ارسال کنه)

یا میشه به هر متن textarea ی استایل خاص داد؟
پاسخ : اسماعیل : هر کدی رو میشه با php نوشت...
شما باید خیلی مهارت داشته باشید که بتونید اینو روی هاست پیاده کنید...
موفق باشید...
با تشکر
ممنون بابت پاسخگوییتون ولی من واسه cmd ک جست و جو میکنم، فقط این مطلب و پنل کاربری میاد. که پنل کاربری هم کارنکرد هم سورسش رو قرار نیست بدید!

میشه راهنماییم کنی؟
مرسی...
پاسخ : اسماعیل : داداش این اونقدرا هم که شما فکر میکنید کامل نیست...
شما مشکلتون رو به این کاربر پ.خ کنید:
smaeal
با تشکر
سلام.
این مطالبی ک دوستمون David Refoua رو میشه حل کرد؟
+
من میخوام به هر سوال یا جواب یکسری ویژگی بدم!
حالت عادی متنم رو میندازم بین و بهش رنگ یا ... خاصی میدم.
اینجا باید چیکار کنم؟؟
+
من میخوام اول این محیط مثلا بزنه welcome، بعدش این دستور c:> بیاد!
راهش چیه؟؟

ممنون میشم راهنماییم کنی شکلک
پاسخ : یه ورژن دیگه اس سی ام دی ساخته شده توی سایت بگردید پیداش می کنین.
با تشکر
the first and end i am the rulerشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
دادا چه باحاله دمت گرم...
این ایده خوبی هست، شکلک
جالب هست که شما هم یک object و دو ارایه questions و answers رو در نظر گرفتین.
من هم کد هامو به همین روش مینویسم!
راستی من هم چنین ابزاری طراحی کردم، و میخواستم بگم که کلی مشکل در نسخه شما وجود داره:
1) باید بنویسین C:> ولی با حروف کوچیک نوشتین
2) رنگ پیش فرض سفید نیست بلکه خاکستری است
3) باید یه تابع اضافه کنید که نذاره خود کاراکترهای C:> رو پاک کنه
4) باید چند تا از فرامین دیگه مثل CLS هم اصافه کنید
5) میتونید خطا رو با try{} و catch(e){} بگیرید و نمایش بدین
6) خط چشمک زن به صورت | نیست بلکه _ هست که کدشو باید جدا بنویسین و با css خط | رو حذف کنین
7) کلید های بالا و راست باید فرمان قبلی رو نمایش بده
8) ممکنه فرمان ورودی خودش به زبان جاوا اسکریپت باشه، میتونستید این رو هم اضافه کنید.
9) فونت اصلی محیط CMD به صورت پیش فرض Terminal هست، نه Courier New!
ولی اینکه monospace رو یادتون بود که در انتها بیارین برای من جالب بود.
10) چند تا نکته دیگه هم مثل Scrollbars هست که جزئی هستند.
کلاً اینکه شخصی غیر از خودم چنین کدی رو نوشته (و به این خوبی در مقایسه با بقیه نوشته) برای من جالب بود.
شما واقعاً کد نویس خوب و ماهری هستین!
پاسخ : در پیام های قبلی (نظرات) رو اگه بخونید متوجه میشید که میگن چنین چیزی فایده ای نداره.
من هم از قبل چنین چیزایی رو پیشبینی میکردم که وقت خودم رو برای این چیز ها تلف نکردم.
با سلام و عرض خسته نباشید.اون مطلبی رو که گفته بودید کپی شده از بلاگ شما براداشتمش.
پاسخ : با تشکر
شکلک20
ممنون محمد...
کتاب کد نویسی سراغ داری؟؟؟
ولی واقعا دمت گرمشکلک
پاسخ : والا نه ...
سلام

شما اجازه میدهید که قالبتون ترجمه بشه؟

منتظر جوابتون هستم.
پاسخ : دوست عزیز با ترجمه این قالب وبتون بسته میشه ...
مطمئن باشید.
داخل قسمت فروش قالب این قالب برای فروش گذاشته شده است.
سلام محمد آقا
من یه مسابقه می خوام راه بندازم خوشحال میشم سایتتو ثبت کنی به یه چند نفر دیگه هم بگی من اینارو تو چند وبلاگ دیگه هم می گم تا انشالله یه مسابقه بزرگ بشه جایزه پولی هم میدم
پاسخ : ممنون از شما ولی نه ...

کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
کلاس های آنلاین فعال

برای افزایش دانش عمومی کاربران سعی بر این داریم که کلاس های آنلاینی برگزار کنیم. لیست این کلاس (ها) را می توانید در زیر ببینید. این قسمت را هر روز چک کنید تا از کلاس ها و اخبار جدید با خبر شوید. کلاس ها توسط همین کاربران و دوستان شما برگزار میشود. اگر مایل به برپایی کلاس آموزشی ای در هر زمینه ای هستید با مدیر تماس بگیرید.

مدرس: محمد و اقبال
آموزش PHP - جلسه اول
پنجشنبه 04 تیر 1394 - 17:00
هیچ کلاس فعالی موجود نیست.
کاربران آنلاین
آمار
مطالب : 792
نظرات : 4504
تعداد اعضا : 37335
افراد آنلاین : 44
بازدید امروز : 157
بازدید دیروز : 1,744
گوگل امروز : 2
گوگل دیروز : 18
بازدید هفته : 5,432
بازدید ماه : 5,432
بازدید سال : 274,080
بازدید کلی : 14,274,417