Instagram
اخبار سایت :
  • هیچی فقط همیشه سالم و سلامت باشین :دی

ابزار ساخت کد نمودار

شما با استفاده از این ابزار می توانید یک نمودار بسیار زیبا درست کنید که با استفاده از جاوا اسکریپت و سی اس اس طراحی شده است.

تمامی حقوق این ابزار و کد نمودار آن مطعلق به moisrex می باشد و کپی برداری از آن طبق ماده 12 فصل سوم قانون اساسی جرم محسوب می شود.

از قسمت های قابل توجه این کد می توان به به آرامی آمدن میله های آن بعد از لود شدن آن اشاره نمود.

طی نظر سنجی ای که از خودم پرسیدم نظر همه کاربران را درباره سایت کدستان جویا شدم و نتیجه اینگونه بود:دی

 



سلام و درود فراوان
ببخشید سوالی داشتم و اون اینه که ایا نمیشه دکمه به این کد اضافه کرد که کسی اگه وارد سایت شد و خواست نظر بده بتونه نظر بده
ممنون میشم پاسخ بدید
پاسخ : اسماعیل : میشه...ولی اینجا نمیتونم کد بدم...توی انجمن بگید...
با تشکر
+ سه ساله تو سایبری کار میکنم هنوز قانون کپی رایت ندیدم میشه یک پرینت از صفحش ضمیمه کنی ؟ شکلک
پاسخ : ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای: http://internet.ir/law.html
ملت ما رو باش ...
اگه بخوایم افقی باشه چیکار کنیم ؟
پاسخ : نمیشه
شرمنده ...
با سلام
دوست عزیز من میخوام بنویسم . طراحی سایت و یا پروژه کرج
در نمودار فقط نمایش میده طراحی و پروژه
باید چکار کنم که کل متن و نشون بده
پاسخ : متاسفانه به این که کلمه ممکنه دراز تر باشه فکر نکرده بودم.
می تونی 1 2 3 4 بذاری بعد زیر ابزار توضیح بدی که اینها چی هستن.
شرمنده
مطعلق؟؟؟ فک کنم درستش متعلق باشه
پاسخ : بله قبلا فهمیده بودم اشتباه نوشتم ولی ویرایش پست کمی دنگ و فنگ داره شرمنده
!!!!!کپی برداری از آن طبق ماده 12 فصل سوم قانون اساسی جرم محسوب می شود
!!!قــانــون اســاســی
عزیز، اون قانون اساسی نیست، قانون جرایم رایانه ای هست. آخه کی میاد
!تو قانون اساسی بنویسی رعایت نکردن حق کپی رایت در اینترنت جرمه؟
پاسخ : بی خیال بابا اصلش اون ماده 12 فصل 3 هست بقیه اش مهم نیست که :دی
با درود به شما دوست گرامی
من یه ابزاری تقریبا مثل ابزار شما درست کردم ولی یه سوالی داشتم
میخواستم بدونم که از چه متدی استفاده کردین که ستون ها به سمت بالا زیاد می شوند

:لینک ابزار من

http://emb2s.persiangig.com/test.html
پاسخ : باید از جاوا اسکریپت و margin-top استفاده کنید.
با تشکر
به نظر من طوری نمیشد اگه رمز نمیزاشتید رو کدا
حداقل میتونستیم یکم سفارشیش کنیم اخه اینطور به درد ما نمیخوره
پاسخ : رمز گذاری نشده دوست عزیز کم حجم ساختم.
سلام اقای مدیر لطف کنید عضویت منو تایید کنید من یک ماهه منو تایید نکردیدشکلک
پاسخ : دوست عزیز خودتون باید خودتون رو تایید کنید.
ایمیل براتون ارسال میشه
با سلام خدمت شما اقا محمد من مدیر سایت ابزار فارسی هستم با عذر خواهی از این که مطالب شما را کپی کردم من ایمیلی که حاوی اخطار را بود امروز خواندم و همین حالا مطالب شما را کامل حذف کردم لطفا سایت مرا www.abzarfarsi.rozblog.com از حالت مسدودیت در بیاورید.
خواهش می کنم با تشکر فراوان
پاسخ : با مدیر رزبلاگ (در انجمن نیوز کاربر jakob) تماس بگیرید.

کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
کلاس های آنلاین فعال

برای افزایش دانش عمومی کاربران سعی بر این داریم که کلاس های آنلاینی برگزار کنیم. لیست این کلاس (ها) را می توانید در زیر ببینید. این قسمت را هر روز چک کنید تا از کلاس ها و اخبار جدید با خبر شوید. کلاس ها توسط همین کاربران و دوستان شما برگزار میشود. اگر مایل به برپایی کلاس آموزشی ای در هر زمینه ای هستید با مدیر تماس بگیرید.

مدرس: محمد و اقبال
آموزش PHP - جلسه اول
پنجشنبه 04 تیر 1394 - 17:00
هیچ کلاس فعالی موجود نیست.
کاربران آنلاین
آمار
مطالب : 792
نظرات : 4504
تعداد اعضا : 37335
افراد آنلاین : 46
بازدید امروز : 317
بازدید دیروز : 1,659
گوگل امروز : 2
گوگل دیروز : 29
بازدید هفته : 1,976
بازدید ماه : 1,976
بازدید سال : 270,624
بازدید کلی : 14,270,961