Instagram
اخبار سایت :
  • هیچی فقط همیشه سالم و سلامت باشین :دی

کد جلوگیری از Ctrl+U

شما با استفاده از این کد می توانید کنترل یو (Ctrl+U) را در وب خود غیر فعال کنید. این کد با استفاده از جاوا اسکریپت ساخته شده است و راه های جلوگیری از آن نیز وجود دارد.

این کد فقط و فقط جلوی دکمه های ترکیبی Ctrl+U را می گیرد. طراح این کد فقط و فقط Moisrex می باشد و کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد.

این کد را درون head صفحه خود قرار دهید.

مرسی دادا دمت گرمشکلکشکلکشکلک
جدیدا بلاگفا کد هایی رو که میسازم بلاک میکنه ! شکلک یعنی موقع استفاده از کد ها یا کد اجرا نمیشه یا ... کولا دیگه مثل قدیم نیست همه ابزار وب یی ها دارن میان rozblog

ولی من تو یه وب دیدم هر کاری کردم نشود سورس اش رو وردارم حتی برنامه ام دانلود کردم Error داد !!! اگر اسم اشو یادم بیاد حتما میگم ! شکلک
پاسخ : امکان نداره نشه سورس یه وب رو به دست آورد ...
مرورگر به دست آورده ما هم می تونیم به دستش بیاریم.
با تشکر
نظر من اینه هم راست کلیک رو ببندید هم این کدو تو وباتون بزارید
خخخخخخخ باشه به هر حال ممنون.
اگه راهی بدست اوردم حتما ابروت رو میبرما :دی
هه اگه راست کلیک برداشته بشه با f12 میشه view page source رو اورد.
خب چاره ای داری کدنویس جوان؟
پاسخ : من که گفتم هیچ راهی برای جلوگیری از به دست آوردن سورس یه صفحه نیست که ...
شما هر راهی داری بگو تا برات بازم به دست بیارم.
این کدو هم گذاشتم چون کده دیگه :دی
با تشکر
روی سئو تاثیری نداره؟؟؟
سرعت لود و....؟
پاسخ : نه هیچ تاثیری نداره نگران نباشید ...
با تشکر
به درد نمیخوره با راست کلیک view page source http://www.moisrex.rozblog.com/images/smilies/smile%20(29).gifمیشه کد ها رو دیدhttp://www.moisrex.rozblog.com/images/smilies/smile%20(24).gif
پاسخ : نظرات قبلی رو بخونید دوست عزیز ...
من خودم بالا گفتم که فقط و فقط جلوی Ctrl+U رو میگیره.
هزار تا راه وجود داره برای بدست آوردن سورس یک صفحه.
ممنون
میگم یک سوال
میشه کاری کرد که وقتی کاربر میاد توصفحه
یک کلید فشرده بشه
مثلا وقتی لود شد دکمه های
ctrl+d
فشرده بشن
پاسخ : فکر نکنم بشه ...
تشکر
دوست عزیز خب طرف که گاگول نیست تا زمانی که تو سایته جاوا اسکریپت مرورگرش رو غیر فعال می کنه اینکه دیگه کاری نداره.منخودم موقع کپی این کار رو می کنم.
پاسخ : خوب کد جلوگیری از غیر فعال کردن جاوا اسکریپت رو هم گذاشتم که البته تا اون حد فایده ای نداره.
بازم بهتون میگم چنین کدهایی هیچ فایده ای نداره وگرنه خودم استفاده می کردم.

کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
کلاس های آنلاین فعال

برای افزایش دانش عمومی کاربران سعی بر این داریم که کلاس های آنلاینی برگزار کنیم. لیست این کلاس (ها) را می توانید در زیر ببینید. این قسمت را هر روز چک کنید تا از کلاس ها و اخبار جدید با خبر شوید. کلاس ها توسط همین کاربران و دوستان شما برگزار میشود. اگر مایل به برپایی کلاس آموزشی ای در هر زمینه ای هستید با مدیر تماس بگیرید.

مدرس: محمد و اقبال
آموزش PHP - جلسه اول
پنجشنبه 04 تیر 1394 - 17:00
هیچ کلاس فعالی موجود نیست.
کاربران آنلاین
آمار
مطالب : 792
نظرات : 4504
تعداد اعضا : 37335
افراد آنلاین : 44
بازدید امروز : 342
بازدید دیروز : 1,659
گوگل امروز : 2
گوگل دیروز : 29
بازدید هفته : 2,001
بازدید ماه : 2,001
بازدید سال : 270,649
بازدید کلی : 14,270,986