Instagram
اخبار سایت :
  • هیچی فقط همیشه سالم و سلامت باشین :دی

ابزار ساخت کد هشدار به کاربر برای ارسال ایمیل به جای پیام خصوصی در رزبلاگ

کد هشدار به کاربر در زمان ارسال پ.خ به کاربر های خاصی به منظور ارسال ایمیل به جای ارسال پیام به کاربر

شما با استفاده از این کد می توانید به کاربر های خاصی در انجمن خود که می خواهید به جای ارسال پ.خ ایمیل ارسال کنند امکانی بدهید که در موقع ارسال پیام به آن کاربر هشداری به منظور این که این شخص نمی تواند به پیام شما سریع پاسخ دهد پس با ایمیل او در ارتباط باشید بدهید.

برای مثال اگر (در موقع ارسال این پست) به کاربر Moisrex در انجمن کدستان بخواهید پیام خصوصی ای ارسال کنید با چنین هشداری مواجه خواهید شد:

کد هشدار به کاربران رزبلاگ حین ارسال پ.خ - ایمیل

توجه: شما می بایست این کد را در قسمت تنظیمات انجمن ، باکس تبلیغات پایین انجمن بگذارید تا این کد به درستی کار کند.

توجه: این کد فقط برای سیستم سایت ساز رزبلاگ قابل استفاده است.



محمد من یه کد می خوام .می تونم اون کدیو که می خوام برات ایمیل کنم داداش؟؟؟؟
پاسخ : سعی کن توی انجمن بگی
محمد من یه کد می خوام .می تونم اون کدیو که می خوام برات ایمیل کنم ؟؟؟؟؟
پاسخ : سعی کن توی انجمن بگی ...
اینم مشتی بر دهان کسایی که میگن محمد ابزاراش تموم شده !
محمد تو چرا برای ابزار هات راه برگشت نمی زاری مثلا من ویرایش و انتخاب کنم دیگه نمی تونم برگردم باید صفحه رو ری لود کنم تا لود بشه یک دقیقه اقلتن طول می کشه
بعد محمد چرا برا من عمل نکرد؟ کد گذاشتم هر چی پیام فرستادم انگار نه انگار شکلک
پاسخ : برا من که عمل کرد...
خوب ریلود مگه بده؟ :دی
این ابزاری که ساختم اصلا یادم رفت حق کپیرایتو زیرش اضافه کنم. به جای مثال برای ایمیل نوشتم Moisrex
داداش اون نظرامو در باره ی ابزار برات پ خ کردمشکلکشکلک

این کدی که ساختی یکم اعصاب ادمو داغون می کنه و آدمو می زاره تو آمپاسشکلکشکلکشکلکشکلک

پاسخ : چی بگم؟
اعصاب شما خورد میشه میخواین یه کنسل بزنین یا من که 30 تا پیامو باید جواب بدم؟
خوب کمتر پیام بفرستین :دی
عجب!!!!!!!!!
ممد خوب بود فقط یکم اعصاب خورد کنه:دیشکلک
ولی در کل ممنون کلا ممنون هم به خاطر نام کاربری هم این کدشکلک

کد امنیتی رفرش
کلاس های آنلاین فعال

برای افزایش دانش عمومی کاربران سعی بر این داریم که کلاس های آنلاینی برگزار کنیم. لیست این کلاس (ها) را می توانید در زیر ببینید. این قسمت را هر روز چک کنید تا از کلاس ها و اخبار جدید با خبر شوید. کلاس ها توسط همین کاربران و دوستان شما برگزار میشود. اگر مایل به برپایی کلاس آموزشی ای در هر زمینه ای هستید با مدیر تماس بگیرید.

مدرس: محمد و اقبال
آموزش PHP - جلسه اول
پنجشنبه 04 تیر 1394 - 17:00
هیچ کلاس فعالی موجود نیست.
کاربران آنلاین
آمار
مطالب : 792
نظرات : 4504
تعداد اعضا : 37335
افراد آنلاین : 42
بازدید امروز : 321
بازدید دیروز : 1,744
گوگل امروز : 2
گوگل دیروز : 18
بازدید هفته : 5,596
بازدید ماه : 5,596
بازدید سال : 274,244
بازدید کلی : 14,274,581