Instagram
اخبار سایت :
  • هیچی فقط همیشه سالم و سلامت باشین :دی

ابزار ساخت کد باکس سیاه با ماشین تایپ

شما با استفاده از این ابزار می توانید یک باکس سیاه زیبا در وب خود قرار دهید جملاتی را به صورت ماشین تایپ به کاربر نشان دهید.

این باکس با استفاده از جی کوئری و جاوا اسکریپت ساخته شده است و نیازی به این نیست که شما فایل جی کوئری را در قالب خود بگذارید چون این ابزار به طور خودکار اگر فایل جی کوئری در قالب وجود نداشته باشد یک فایل جاوا اسکریپت را لود خواهد کرد که باعث می شود که حجم کمتری از قالب گرفته شود.

تمامی کدهای این ابزار و کدهای آن توسط Moisrex ساخته شده است و کپی برداری از آنها پیگرد قانونی دارد.

برای دیدن دمو اینجا کلیک کنید.




سلام من هرچی ساخت کد رو میزنم عمل نمیکنهشکلکشکلک
خوب بود ولی استایلش زیاد خوب عمل نمیکنه ، حالا شما تو همه مرورگرا امتحان کتید و اگه میشه سریعتر رسیدگی کنید
با تشکر
پاسخ : منظورتون چیه استایلش خوب عمل نمی کنه؟
مشکلش چیه؟
اقا محمدچرا بروز نمی کنی؟
پاسخ : دارم یه ابزار میسازم وقتی اونو ساختم به روز می کنم.
اگر هم پیدا نکردی بهم پیام بده تا خودم پاک کنم
پاسخ : البته اینایی که من میسازم با اینی که برای دمو گذاشته شده به کلی فرق می کنه.
سلام محمد من چند وقت پیش اموزش ساخت بنر html رو تو انجمن گذشتم الان هم دیدم که تو برای ساخت بنر html 5 هزار تومن میگیری
پس اگه اونو از تو انجمن بردار تاضرر نکنی این رو هم بخواطر کمک های که بهم کردی گفتم بازم ممنونشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : خودم حذفش کردم.
ممنون که گفتی ...
یه دونه باشی پسرشکلک
کد استانداردسازی اندازه عکس در ادامه مطلب برای میهن بلاگ :

می خواستم بدونم آیا کدی هست که تصاویر رو به صورت استاندارد حداکثر تا پهنای مشخصی(مثلا ۵۰۵ پیکسل) ریسایز کنه؟ که از شر ریسایز کردن تصاویری به صورت تک به تک خلاص بشیم
(ساده تر اینکه مثلا یه سری تصویر از یه جایی می خوای کپی کنی تو وبلاگ ولی چون سایزشون بزرگ هست از کادر قالب میزنه بیرون و یا نصف عکس میره زیر قالب پیدا نیست و تنظیم اندازه تک تک عکس ها یه کار وقت گیر و بسیار خسته کننده است)

البته با درنظر گرفتن اینکه ابعاد طول و عرض به یک نسبت تغییر کنه و بازهم به صورت دستی بشه تصاویر رو کوچکتر کرد و فقط امکان بزرگتر کردنش نباشه ؟
لطفا در این باره کمی راهنمایی کنید برادر
پاسخ : بله میشه از max-width و max-height توی سی اس اس کمک گرفت.
سلام داداش این کد بکس دمو عالیه لیاقت داری مرسیییییییی
سلام میشه تو ضیح بدید ابزار ساخت کد رو چه جوری درست میکنید لطفا راهنمایی کنید
پاسخ : آموزشش توی وب هست چند تاش ...
یکی تورو خدا بگه لینک چجوری درس کنم؟شکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : باید کد لینک رو بذاری ولی خوب نمیشه اتفاقات عجیبی میفته اگه کد HTML بذاری :دی

کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
کلاس های آنلاین فعال

برای افزایش دانش عمومی کاربران سعی بر این داریم که کلاس های آنلاینی برگزار کنیم. لیست این کلاس (ها) را می توانید در زیر ببینید. این قسمت را هر روز چک کنید تا از کلاس ها و اخبار جدید با خبر شوید. کلاس ها توسط همین کاربران و دوستان شما برگزار میشود. اگر مایل به برپایی کلاس آموزشی ای در هر زمینه ای هستید با مدیر تماس بگیرید.

مدرس: محمد و اقبال
آموزش PHP - جلسه اول
پنجشنبه 04 تیر 1394 - 17:00
هیچ کلاس فعالی موجود نیست.
کاربران آنلاین
آمار
مطالب : 792
نظرات : 4504
تعداد اعضا : 37335
افراد آنلاین : 51
بازدید امروز : 404
بازدید دیروز : 1,744
گوگل امروز : 2
گوگل دیروز : 18
بازدید هفته : 5,679
بازدید ماه : 5,679
بازدید سال : 274,327
بازدید کلی : 14,274,664