Instagram
اخبار سایت :
  • هیچی فقط همیشه سالم و سلامت باشین :دی

فیلم آموزشی ساخت ماشین حساب ضرب

فیلم آموزشی ساخت ماشین حساب ضرب

این آموزش توسط مدیر سایت monister برای ما ارسال شده است. شما در این آموزش یاد میگیرید که یک ماشین حساب ساده بسازید.

با تشکر از زحمات سازنده آن

برای دانلود اینجا کلیک کنید.

ما منتظر
Regex
هستیم
هیچ جا نمیریم همینجا هستیم
چند نفر از بچه ها تو انجمن هم آموزش را درخواست کردن
بذار دیگهشکلک
پاسخ : باشه یه چند وقتی هست نبودم الآن که اومدم سعی می کنم بذارم.
البته چند تا پست هست که قبلش باید بدم.
با تشکر
مثلا بنویسم؟:

clear:both;

?
پاسخ : اصلش اون قسمت float هست.
clear برای باگ گیری float هست
شما هر چیو میدونین دیگه

این clear یعنی چی؟
پاسخ : آموزش clear توی وب هست.
یعنی مثلا ساید بار ها و کادر وسط همشون باید تو یه div باشن؟ یا جداگانه؟شکلکشکلک
پاسخ : بازم فکر نکنم درست فهمیده باشم.
اگه منظورت اینه که سه تا بلاک کنار هم باشه با خاصیت float و clear کار کن.
محمد مثلا ساید باراش میان اینور و اونور باید همه ی تگ بادی قالب تو یک div باشن؟شکلکشکلک
پاسخ : منظورت رو نمی فهمم...
محمد یه سوالی دارم اونم اینه که من تو کدنویسی ابزار و اینجور چیزا حرفه ای هستم ولی وقتی میخوام قالب درست کنم حسابی گیج میشم چیکار کنم؟شکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سعی کن کدهای سی اس اس رو بیشتر تمرین کنی چون قالب ها بدون کدهای سی اس اسشون اصلا قالب به نظر نمیرسن.
iframe سئو رو کم میکنه آخه؟

داداش من کد این گوگل پلاس رو میخوامممممممممممممممممشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : بله iframe سئو رو کم می کنه.
با تشکر
http://2wap.org/usf/text_sm_gen/sm_gen.php?text=Moisrex

داداش اینو ببین :دی
پاسخ : بله خودم می دونم
آخه شما دیگه چرا ؟شکلک

body { margin: o auto; }

بزارش تو استایلت تا این اسکرول افقی حذف شه.

مهدی هستم

dean.ir
پاسخ : کدوم استایل افقی؟
من که چیزی جایی نمی بینم ...
داداش میتونی یه ابزار درست کنی که چندتا کد رو به هد قالب اضافه کنه؟
اگه وقت داشتی اینو درس کن منم ویرایشش کنم بذازیم سایت اسمشو بذاریم ابزار سئوی قالب صد در صدی :دی
پاسخ : اینی که می خوای بعضی از کسایی که سو استفاده و کپی کردن رو خیلی خوب بلدن ساختن توش iframe هم گذاشتن تا مردم از سئوی بالاشون لذت ببرن :دی

کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
کلاس های آنلاین فعال

برای افزایش دانش عمومی کاربران سعی بر این داریم که کلاس های آنلاینی برگزار کنیم. لیست این کلاس (ها) را می توانید در زیر ببینید. این قسمت را هر روز چک کنید تا از کلاس ها و اخبار جدید با خبر شوید. کلاس ها توسط همین کاربران و دوستان شما برگزار میشود. اگر مایل به برپایی کلاس آموزشی ای در هر زمینه ای هستید با مدیر تماس بگیرید.

مدرس: محمد و اقبال
آموزش PHP - جلسه اول
پنجشنبه 04 تیر 1394 - 17:00
هیچ کلاس فعالی موجود نیست.
کاربران آنلاین
آمار
مطالب : 792
نظرات : 4504
تعداد اعضا : 37335
افراد آنلاین : 44
بازدید امروز : 364
بازدید دیروز : 1,744
گوگل امروز : 2
گوگل دیروز : 18
بازدید هفته : 5,639
بازدید ماه : 5,639
بازدید سال : 274,287
بازدید کلی : 14,274,624