Instagram
اخبار سایت :
  • هیچی فقط همیشه سالم و سلامت باشین :دی

ابزار کاراکتر ساز

ابزار کاراکتر ساز

شما با استفاده از این ابزار حرفه ای می توانید کاراکتر های خود را به متن های بزرگ با هر کاراکتر دیگری که می خواهید تبدیل کنید.

شما در این ابزار می توانید از هر فونتی که روی کامپیوتر شما نصب شده است استفاده کنید و دغدغه ای برای این که برای افراد دیگر این فونت نمایش داده نشود نخواهید داشت.

این ابزار به طور کامل از تمام زبان ها و تمام کاراکتر هایی که شما می توانید تایپ کنید و یا در صفحه استفاده کنید پشتیبانی می کند.

تمامی حقوق این ابزار متعلق به moisrex می باشد و کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد.

ابزار کاراکتر ساز به صورت حرفه ای با تنظیم فونت و پشتیبانی از زبان فارسی و تمام زبان ها و تنظیمات پیشرفته



سلام اقا محمد علی هستم از شیراز ما که ادعای کد نویسی داریم مثل تو نیستیم حال کردم از این ابزارتشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکبراوووووووو
خسته نباشی محمد جان
ی پیشنهاد دارم برات
که CTRL+u رو غیر فعال کنی
به راحتی میشه کد هارو دید و ویرایش کرد
یکی از دوستام ....
ابزار هاتو با این روش ویرایش میکنه
البته جایی انتشار نمیده
چون در موردت بهش گفتم....
خود دانی.....
پاسخ : هیچ راهی برای جلوگیری از نیفتادن سورس یک ابزار به دست کاربران وجود ندارد ...
100 تا راه برای پیدا کردن سورس وجود داره ...
با تشکر
خیلی عالی بود ممنون
سلام ببخشید با نرم افزارWYSIWYG Web Builderمیشه ابزار درست کرد؟
پاسخ : اینی که میگید رو نمیشناسم ولی نرم افزار برای ساخت ابزار فرقی نمی کنه باید کدنویسی بلد باشین اون وقت حتی داخل نوت پد هم میشه ...
با تشکر
سلام محمد جان استاد بزرگوار یه سوال داشتم من میخواستم برای سایت طراحیم که قالب عمولی دارم میزنم که برای هیچ کدوم از وبلاگ مدیر محتوا اینا نیست میخواستم که مثلا توش چند تا چیز توش درست شه مثلا قسمت پست دادن نظرات از این جور چیزا باید چیکار کنم از چی استفاده کنم آموزش ها رو تو سایت گذاشتین؟ ممنونم میشه جواب بدین
پاسخ : یعنی می خوای یه اسکریپت بسازی که توش بتونی پست بدی و نظر بدی و ...
درسته؟
این جور چیز ها خیلی وقت می بره که باید به زبون هایی مثل PHP و ... مسلط باشی.
با تشکر
عالیه! خیلی به دردم میخوره!
بسیار خوب! البته سایت های خارجی زیادی هستن که چنین سرویسی میدن
شما با فونت پارسی درست کردید
پاسخ : زیاد که نیستن من فقط یه سایتو دیدم اونم فقط کاراکتر های انگلیسی رو می نوشت ولی این ابزار هر کاراکتری به هر زبونی که روی کامپیوتر شما باشه رو می نویسه.
با کمی تغییرات میشه این ابزار رو برای تصاویر هم ساخت که به زودی اون رو هم درست خواهم کرد.
با تشکر
اها الان درست شد الان از راست به چپ می نویسه
مرسی
خیلی باحاله
اقا محمد می شه ایا یک تایپک بزنید رکوردار های کدستان رو معرفی کنید؟
بعدخواهشا امکان ار تی ال کردن تکست نظرات هم اضافه بشه الان من با کروم که دارم نظر می نویسم از چپ به راست می نویسه!
پاسخ : تاپیک رو که خودتون میتونید بزنید.
اون rtl رو هم اضافه کردم.
با تشکر
باورم نمیشه خودت درست کرده باشی
پاسخ : حالا باورت نشه
با canvas درست کردم.
ممکنه توی مرورگر های قدیمی که از HTML5 پشتیبانی نمی کنن ابزار کار نکنه ولی کدی که با مرورگر های سالم بهت میده توی همه مرورگر ها کار می کنه.
با تشکر

کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
کلاس های آنلاین فعال

برای افزایش دانش عمومی کاربران سعی بر این داریم که کلاس های آنلاینی برگزار کنیم. لیست این کلاس (ها) را می توانید در زیر ببینید. این قسمت را هر روز چک کنید تا از کلاس ها و اخبار جدید با خبر شوید. کلاس ها توسط همین کاربران و دوستان شما برگزار میشود. اگر مایل به برپایی کلاس آموزشی ای در هر زمینه ای هستید با مدیر تماس بگیرید.

مدرس: محمد و اقبال
آموزش PHP - جلسه اول
پنجشنبه 04 تیر 1394 - 17:00
هیچ کلاس فعالی موجود نیست.
کاربران آنلاین
آمار
مطالب : 792
نظرات : 4504
تعداد اعضا : 37335
افراد آنلاین : 59
بازدید امروز : 440
بازدید دیروز : 1,744
گوگل امروز : 2
گوگل دیروز : 18
بازدید هفته : 5,715
بازدید ماه : 5,715
بازدید سال : 274,363
بازدید کلی : 14,274,700