Instagram
اخبار سایت :
  • هیچی فقط همیشه سالم و سلامت باشین :دی

ابزار اضافه کردن دکمه تذکر به انجمن های رزبلاگ

ابزار اضافه کردن دکمه تذکر به انجمن های رزبلاگ

شما با استفاده از این ابزار می توانید به قالب پاسخ های انجمن رزبلاگ خود دکمه ای با عنوان تذکر اضافه کنید که در کنار دکمه اخطار قرار می گیرد. شما با زدن دکمه تذکر پنجره ای را خواهید دید که در آن قانونی که کاربر رعایت نکرده است و کد امنیتی را وارد می کنید تا پیامی خصوصی با محتوایی که قبلا خودتان مشخص کرده اید برای او ارسال شود و به کاربر تذکر دهد که باید قانون را رعایت کند.

این ابزار با استفاده از جاوا اسکریپت توسط Moisrex ساخته شده است. این ابزار برای تمام مدیران ، پلیس ها ، معاون ها و ... ای که قابلیت دادن اخطار به کاربر را دارند نمایش داده می شود و قابل استفاده خواهد بود.


من قالب پاسخم رو دادم میگه میدنم خیلی سخته قالب پاسخت رو بگذار بعد گفته عجب قالبی میخرمش!
خدا شفاش بده!
پاسخ : :دی
خخخخخخخخ چه جالبه پیاماش من ابزارو ول کردم دارم چرت و پرت مینویسم ببینم جوابمو چی میده شکلک
پاسخ : دیگه دیگه :دی
چه قدر جالب!شکلک
ولی اعضا عادی سایت هم می تونن این طوری پیام بدن که ...
من الان امتحان کردم .از اکانت خودم به خودم تذکر دادم
یه سوال نمی شه برای هر قانون یک تذکر بیاد
پاسخ : اعضای عادی نمی تونن چون باید بتونن دکمه اخطار رو ببینن.
هر کس که بتونه دکمه اخطار رو ببینه دکمه تذکر رو هم می تونه ببینه.
منم برای عکس گرفتن از اکانت خودم به خودم تذکر دادم و عکسشو گذاشتم اون بالا (البته عکس اون بالا با اون چیزی که شما می بینین فرق می کنه).
اگر به قسمت کد تذکر نگاه کنید چند تا چیز خاص زیرش نوشته شده که میشه بر اساس اون ها کد رو تغییر داد ولی این که برای هر قانون کلا یه پیام دیگه بره نه نمیشه.
با تشکر
قالب من رو هم خراب کردشکلک
پاسخ : ارور هایی رو که داد رو اگه بدین براتون میگم مشکلات قالبتون چیه.
با تشکر
چه قدر جالبه بدون اینکه قالب رو توی ایبزارش وارد کنید کلیک کنید ببینید چی میشهشکلک
پاسخ : تازه یه بار کلیک کنین یه اروری میده یه بار دیگه کلیک کنین یه ارور دیگه میده :دی
بازم تازه اگر بعضی از قسمت های قالب رو قالبتون نداشته باشه یه ارورای دیگه ای هم میده :دی
با تشکر


سلام با آجاکس ساخته شد؟
شکلک
پاسخ : بله قسمت ارسال پیامش با آجاکس هست.
با تشکر
خالی بزاری خیلی پیاماش جالبه :دی!

تازه یه چیز الکی بنویسم پیاماش جالب ترم میشه !
پاسخ : :دی
سلام قالب من خراب شد

گفت ممکنه خراب بشه

من که گذاشتم استایل دکمه ها رو خراب کرد و اصلا چیزی با عنوان تذکر نیومد


یه کاری کن این تو رزبلاگ اضافه بشه

ممنون
پاسخ : خودتون می تونید به مدیر رزبلاگ تیکت بدید بگید اضافه کنه چون نتونستید استفاده کنید.
ولی مطمئنا قالبتون مشکلاتی داشته.
ارور های خنده داری که زیرش می نویسه رو برام بفرستید تا براتون بگم مشکلاتش چیه.
با تشکر
برای من دکمه نشون نداد
پاسخ : زیر ابزار ننوشت لطفا از قالب استفاده نکنید و ...؟
اگر نوشته پس قالبت یه مشکلاتی داشته که ابزار به طور کامل نمیتونسته ازش پشتیبانی کنه.
با تشکر
خب بعدش که تذکر میدی چیمیشه؟
پاسخ : نوشتم که ...
یه پیام خصوصی برای کاربر ارسال میشه ...
اینطوری دیگه نیازی نیست که توی انجمن به کاربر اسپم بدید که قانون رو رعایت کن. فقط کافیه روی تذکر کلیک کنین بعد اون قانونی رو که رعایت نکرده رو می نویسین بعد کد امنیتی رو میزنین بعد تموم میشه ...
خیلی سریع تر هم هست.
با تشکر

کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
کلاس های آنلاین فعال

برای افزایش دانش عمومی کاربران سعی بر این داریم که کلاس های آنلاینی برگزار کنیم. لیست این کلاس (ها) را می توانید در زیر ببینید. این قسمت را هر روز چک کنید تا از کلاس ها و اخبار جدید با خبر شوید. کلاس ها توسط همین کاربران و دوستان شما برگزار میشود. اگر مایل به برپایی کلاس آموزشی ای در هر زمینه ای هستید با مدیر تماس بگیرید.

مدرس: محمد و اقبال
آموزش PHP - جلسه اول
پنجشنبه 04 تیر 1394 - 17:00
هیچ کلاس فعالی موجود نیست.
کاربران آنلاین
آمار
مطالب : 792
نظرات : 4504
تعداد اعضا : 37335
افراد آنلاین : 44
بازدید امروز : 225
بازدید دیروز : 1,744
گوگل امروز : 2
گوگل دیروز : 18
بازدید هفته : 5,500
بازدید ماه : 5,500
بازدید سال : 274,148
بازدید کلی : 14,274,485