Instagram
اخبار سایت :
  • هیچی فقط همیشه سالم و سلامت باشین :دی

کد اخلاق کاربران

سلام
این تاپیک جنبه آموزشی داره و لطفا کسی ناراحت نشه...
آموزش ساده درباره if، else if و else در کد، البته آموزش نیست، فقط کده...ولی کد خلی جالبه و با نگاه کردن به سورسش یه چیزی هم یاد میگیرید که شاید ایده ای هم به ذهنتون اومد...یعنی با این کد، هم میخندید و هم آموزش میبینید

توضیحات moisrex

کد بالا رو کلا ویرایش کردم یه دو تاشو هم حذف کردم که دوستان ناراحت نشن ...

با تشکر

خب چرا کار نمی کنه ماله من؟
پاسخ : اسماعیل : خب شما نام کاربریتون وارد کد نشده...کمی چک کنین...
کد سالم سالمه...چرا این حرفا رو میزنید والا بخدا ....؟؟؟
داداش نوید میدونی چیه مشکل اینه هرکسی کد نویسی بلده و بلد نیست میاد اینجا حرف میزنه خخخخخ
محمد سایتت الان محوریتش برنامه نویسیم هست یا نه؟! میشه مطلب آموزش برنامه نویسی فرستاد؟
پاسخ : پ ن پ ...
با تشکر
الله اکبر عجب چیزی !
نوشتید درباره if ولی در کل کد یه if هم وجود نداره !
احسنت !
ببخشید من انقدر اشکال میگیرم از پستا !
محمد خودت باید پست بدی دیگران نمیتونن خوب بدن ،پست ! D:
این آموزشه switch هست !
پاسخ : نه اولش با if نوشته بود من کد رو به switch تغییر دادم اون بالا رو هم نخونده بودم :دی
با تشکر
من اینا رو درست نوشتم...
فکر کنم محمد بعضی از حرفاشون رو خورده :دی
ای خدا من فرنامم نه فنام:دی
خیلی خوب بود
موفق باشی:دی
با تشکر
دیگه چرا میخوای بزنی؟
پاسخ : نه هیچی به طور پیشفرض مود اعصابم رو خورد بودنه مهم نیست :دی
با تشکر
ممنون نوید جان...
ولی محمد کد که بازم ایراد داره...
هم محمد آی بوی اسمش غلطه....
هم اسم من...:دی
پاسخ : آقا کد مهمه چیکار اسم داری :دی
یاد بگیر تو ... :دی
عجب ...
با تشکر
من نام زدم گفت اصلا وجود نداره.ما رو دست انداختی
پاسخ : به کدش دقت کن هر کی توش نیست اضافه کن ...
حالا 6 بار میخواد بگی ...
حالا خوبه اول کد رو گذاشتم بعد دمو رو اگر اول دمو رو گذاشته بودم بعد کدو چی کار می خواستی بکنین ؟ :دی
با تشکر

کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
کلاس های آنلاین فعال

برای افزایش دانش عمومی کاربران سعی بر این داریم که کلاس های آنلاینی برگزار کنیم. لیست این کلاس (ها) را می توانید در زیر ببینید. این قسمت را هر روز چک کنید تا از کلاس ها و اخبار جدید با خبر شوید. کلاس ها توسط همین کاربران و دوستان شما برگزار میشود. اگر مایل به برپایی کلاس آموزشی ای در هر زمینه ای هستید با مدیر تماس بگیرید.

مدرس: محمد و اقبال
آموزش PHP - جلسه اول
پنجشنبه 04 تیر 1394 - 17:00
هیچ کلاس فعالی موجود نیست.
کاربران آنلاین
آمار
مطالب : 792
نظرات : 4504
تعداد اعضا : 37335
افراد آنلاین : 38
بازدید امروز : 457
بازدید دیروز : 1,659
گوگل امروز : 2
گوگل دیروز : 29
بازدید هفته : 2,116
بازدید ماه : 2,116
بازدید سال : 270,764
بازدید کلی : 14,271,101