Instagram
اخبار سایت :
  • هیچی فقط همیشه سالم و سلامت باشین :دی

کد بازتاب متن با استفاده از CSS

کد بازتاب متن با استفاده از CSS

تو اونجا جاوا اسکریپت بود تو اینجا سی اس اس هست. هر کدومش هم یه طوری کرم میریزه. مثلا من می تونستم توی این یکی خاصیت اون تار شدنش رو هم اضافه کنم (با پس زمینه ها و ...) ولی اون وقت باید متنی که توی اون می نویسین رو دو بار می نوشتین.

در کل اینم از این دیگه خودتون برین دست تو پر و پاچش کنین یه چیزی بشه تهش :دی

با تشکر

دریافت کد و نمایش دمو
دمو و کدی دیگر
سلام قالبتو خیلی زیباست قیمتش چند؟
پاسخ : اسماعیل : فروشی نیست عزیز...
اختصاصیه...
با تشکر
ممد خودشم اون ایده رو داشته... شکلک
پاسخ : وات؟
سلام محمد
کدی بنویس که فرکانس صدا رو تشخیص بده
از روی فرکانس بگه گوینده زن است یا مرد

یا میتونی پیشرفته ترش کنی؟

مثلا بگه گوینده انسان هست یا نیست
اگه نیست چه حیوانیست؟
چهارپا یا غیر چهارپا؟!

ممنون
پاسخ : Are you kidding me? شکلک
thanks anyway
پس کلاس ref چی میگه؟شکلک
بذارم که یعنی اینکه داخل }(> > (regular expression any)) (سینتکسش کیان شله)} شما بذارم بعد برم... شکلک
شما مشخص کن موقعی که میگن بگیر بخواب باید چیو گرفت... شکلک
من که خلاصه ترکیدم... شکلک
الآن انگشتم رو نمیدونی به چه زحمتی آوردم اینجا دارم تایپ میکنم، فقط هم یه چشمم سمت صفحه نمایشه؛ اونم از اون سر اتاق... شکلک
ببین با چه مشقتی دارم کامنت میذارم... شکلک
بذارم برم؟؟ شکلک
پاسخ : چجوری میشه رفتن رو گذاشت؟ اصلا کجا بذاریش؟ :دی
با تشکر
http://moisrex.rozblog.com/post/3312/Broadcast-Schedule-The-network-code-three-3-Television.html

تو برو جومونگ تو پخش کن... شکلک)))))))))))))
پاسخ : اصلا اونو گذاشتم که هر وقت خواستم جوک برا اینو و اون بفرستم آدرس اون صفحه رو براشون بفرستم :دی
با تشکر
نه جون شما... شکلک
پاسخ : آره راس میگی :دی
چون من کلا .... نذاشتم /\.+/ گذاشتم :دی
از regular expression بهره گیری کنید :دی
با تشکر
والا من که ذهنم خیلی مثبته و اصلا نمیتونم محتوای "..." هارو بخونم... شکلک
Inspect Element هم کردم فایده ای نداشت... شکلک
حالا اینارو بیخیال...
اون کلاس ref چی میگه؟ شکلک
پاسخ : اولیشو فهمیدیا :دی
چرا بعد از ازدواج؟؟ شکلک
پاسخ : چون قبل ازدواج من .......... :دی
با تشکر

کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
کلاس های آنلاین فعال

برای افزایش دانش عمومی کاربران سعی بر این داریم که کلاس های آنلاینی برگزار کنیم. لیست این کلاس (ها) را می توانید در زیر ببینید. این قسمت را هر روز چک کنید تا از کلاس ها و اخبار جدید با خبر شوید. کلاس ها توسط همین کاربران و دوستان شما برگزار میشود. اگر مایل به برپایی کلاس آموزشی ای در هر زمینه ای هستید با مدیر تماس بگیرید.

مدرس: محمد و اقبال
آموزش PHP - جلسه اول
پنجشنبه 04 تیر 1394 - 17:00
هیچ کلاس فعالی موجود نیست.
کاربران آنلاین
آمار
مطالب : 792
نظرات : 4504
تعداد اعضا : 37335
افراد آنلاین : 37
بازدید امروز : 495
بازدید دیروز : 1,659
گوگل امروز : 2
گوگل دیروز : 29
بازدید هفته : 2,154
بازدید ماه : 2,154
بازدید سال : 270,802
بازدید کلی : 14,271,139