Instagram
اخبار سایت :
  • هیچی فقط همیشه سالم و سلامت باشین :دی

تبدیل char به int در ++C

سلام

کیفیت کدهایتان در c++ به خوبی بالا رفته است.
امیدوارم پیشرفت شما در برنامه نویسی همیشه شیب صعودی داشته باشد.
پاسخ : اسماعیل : امیدوارم شما نیز در سال جدید به یک درجه عقلی مناسب برسید...:دی
با تشکر
دستت درد نکنهشکلک
شرمنده اذیت میکنم
میشه یک آموزشی چیزی لینک بدین بخونم بدونم کلا باید از کجا شروع کنم؟
ممنونشکلک
پاسخ : سلام
من خودم فارسی سراغ ندارم الآن هم دارم خودم انگلیسی میخونم.
از learncpp.com فعلا می خونم.
هر وقت هر سوالی داشتی اینجا یا تو انجمن بپرس اشکال نداره.
چون خودمم دارم یاد میگیرم اینجوری اگر یه سوالی پرسیدی که بلد نبودم خودمم میرم میگردم جوابشو پیدا می کنم.
با تشکر
سلام
یک سوال دارم
برای اینکه بتونی برنامه با c++ بنویسی
باید از چی نرم افزاری استفاده کنی؟ویژوال استودیو؟غیر این هم برنامه ای هست؟
ممنون
پاسخ : اصا برنامه ای نمیخواد ...
یه کامپایلر هست که فقط میخوای دانلود کنی.
ویژوال استودیو و ... ادیتور هستن فقط ...
البته یه فرقایی هم دارن کامپایلر ها ...
با تشکر
کسلا یه side جدید درست کردم... :دی
اوففف، ساید بای ساید شد اصن... :دی
با تشکر
ثلام
پاسخ : سلام
میگی اینجارو جو جاوا اسکریپت گرفته؟
خوب تو گوگل بزن کدستان ببین اینجا رو به چه عنوانی میشناسه...
در کل اگه تو یه چیزی گیر کنی ولی حسابی حداقل اون یه چیز رو اوستا بشی بهتره تا همه چی رو یاد بگیری اما همینطوری یکمی که با اون مقدار کم بلد بودن هیچ کاری نشه کرد...
با تشکر
پاسخ : الآن داشتی طرفداری منو میکردی یا اقبالو یا کثلا یه side جدید درست کردی؟ :دی
با تشکر
محمد جان این مطالب طرفدار نداره.
من خودم میتونم ++c بنویسم تا دلت بخواد تبدیل char به اینت که سهل! برات برنامه تبدیل تصویر به متن رو هم میتونم بنویسم اما کسی دوست نداره این جور چیر ها رو.
به هدفت بر میگرده
اما من نظرم اینه که نگذار.

از موهای سبز قشنگت

تا کمر خاکی رنگت

عاشقتم نه به رنگ شعار

تا دامن آبی قشنگت
پاسخ : اقبال
من همون اول اینجا رو برای یادگیری خودم زدم و حالا هم همین کارو میکنم.
الآن جو کدستان کلا تو جاوا اسکریپت گیر کرده
میخوام یکمی جوشو عوض کنم :دی
تو هم برنامه هایی که ساختی رو بذار ...
مث من :دی
همش یه دیقه هم نشد ...
دیگه کیفیت رو یکمی بذار گوشه یکمی با کمیت کار کن ...
کمیت توی کدنویسی برای آموزش خیلی خوبه ...
اگر اینجوری کدها رو منتشر ندم بعد از یه مدت دیگه ولش می کنم یاد گرفتنشو ...
مثل پایتون و جاوا و ...
با تشکر

کد امنیتی رفرش
کلاس های آنلاین فعال

برای افزایش دانش عمومی کاربران سعی بر این داریم که کلاس های آنلاینی برگزار کنیم. لیست این کلاس (ها) را می توانید در زیر ببینید. این قسمت را هر روز چک کنید تا از کلاس ها و اخبار جدید با خبر شوید. کلاس ها توسط همین کاربران و دوستان شما برگزار میشود. اگر مایل به برپایی کلاس آموزشی ای در هر زمینه ای هستید با مدیر تماس بگیرید.

مدرس: محمد و اقبال
آموزش PHP - جلسه اول
پنجشنبه 04 تیر 1394 - 17:00
هیچ کلاس فعالی موجود نیست.
کاربران آنلاین
آمار
مطالب : 792
نظرات : 4504
تعداد اعضا : 37335
افراد آنلاین : 19
بازدید امروز : 229
بازدید دیروز : 1,659
گوگل امروز : 2
گوگل دیروز : 29
بازدید هفته : 1,888
بازدید ماه : 1,888
بازدید سال : 270,536
بازدید کلی : 14,270,873