Instagram
اخبار سایت :
  • هیچی فقط همیشه سالم و سلامت باشین :دی

نحوه ساخت iframe

در اين قسمت به يک مدل ديگري از فريم مي پردازيم که به آن Inline Frame يا iframe مي گويند. در اين مدل يک فريم با ابعاد مشخص داخل يک صفحه معمولي HTML قرار ميگيرد و مانند يک کادر در هر کجاي آن صفحه مي تواند باشد حتي در وسط . تگ کلي آن ،

<iframe src=”page.html”></iframe>

است که شما اين تگ را در هر قسمت از کد html مي توانيد بگذاريد و نيازي به تگ <frameset> نيست. کليه خصوصياتي را که براي فريم بکار مي رود براي iframe هم کاربرد دارد و فقط width=” “  و height=” “ هم به آن ميتوانيد اضافه کنيد تا ابعاد iframe را کنترل کنيد. فراموش نکنيد که از name=” “ استفاده کنيد تا نام آنرا براي ساختن لينک بکار بريد.

شما در يک صفحه مي توانيد چندين iframe داشته باشيد البته ناگفته نماند که اين عنصر در مرورگرهاي قديمي به غير از اينترنت اکسپلورر نمايش داده نمي شود.


کد امنیتی رفرش
کلاس های آنلاین فعال

برای افزایش دانش عمومی کاربران سعی بر این داریم که کلاس های آنلاینی برگزار کنیم. لیست این کلاس (ها) را می توانید در زیر ببینید. این قسمت را هر روز چک کنید تا از کلاس ها و اخبار جدید با خبر شوید. کلاس ها توسط همین کاربران و دوستان شما برگزار میشود. اگر مایل به برپایی کلاس آموزشی ای در هر زمینه ای هستید با مدیر تماس بگیرید.

مدرس: محمد و اقبال
آموزش PHP - جلسه اول
پنجشنبه 04 تیر 1394 - 17:00
هیچ کلاس فعالی موجود نیست.
کاربران آنلاین
آمار
مطالب : 792
نظرات : 4504
تعداد اعضا : 37335
افراد آنلاین : 45
بازدید امروز : 186
بازدید دیروز : 1,744
گوگل امروز : 2
گوگل دیروز : 18
بازدید هفته : 5,461
بازدید ماه : 5,461
بازدید سال : 274,109
بازدید کلی : 14,274,446