Instagram
اخبار سایت :
  • هیچی فقط همیشه سالم و سلامت باشین :دی

کد عکس / تصویر تصادفی در وب

این کد با حجم بسیار کم برای تعداد بالای تصاویر مناسب می باشد.
و کار با این کد بسیار آسان است !
 
قابل استفاده در سایت و وبلاگ
 
جایی که می خواهید هدر لود شود کد زیر را قرار دهید.
 
 
- به جای http://www.site.com آدرس سایت مورد نظر درج شود
 
- به جای img0.jpg و img1.jpg و .... آدرس تصاویر درج شود
 
- برای افزودن به لیست تصاویر کافیست خط آخرین تصویر رو کپی کرده و به عدد آن یک رقم بیفزایید
یعنی :
 
کد:
.
.
.
pic[4] ='img4.jpg'
pic[5] ='img5.jpg'
.
.
.
 
اگر بخواهیم برای هر عکس لینک متفاوت تعریف کنیم باید چه کنیم ؟
پاسخ : اسماعیل : خب ابزارهای دیگه ای هم توی وب هست...اونا رو تست کنید...
با تشکر
میدونم که باید اینا رو تو انجمن بگم ولی جواب نمیدن خوب منم میام اینجا میپرسم

من میخوام مثل همین عکسا که هر دفعه یکی لود میشه همین کارو رو رنگ یه کلاس انجام بدم

.OnePost {padding-right: 15px ;font-size: 9pt;font-family: Tahoma;color:black;padding-top: 3px; padding-bottom: 3px;line-height:1.5em;border-left: 2px dotted#00E4FF;border-radius:100px;border-top:0px double#DBDBDB;border-radius:100px;border-bottom: 8px double#DBDBDB;border-radius:100px;border-right: 2px dotted#00E4FF;border-radius:100px;}

فقط تو رنگا
پاسخ : در انجمن بگید ...
wow نمیدونم با چه زبونی ازت تشکر کنم
body { margin: 0px; font-family: tahoma, sans-serif; padding-bottom: 20px; background: #000 url("اینجاااااااااااااااااااا") no-repeat fixed bottom right; font-size: 12px; color: #333333;}

کدعکس رندوم رو میخوام بیارم اینجاااااااااا نمیتونم درستش کنم شکلکشکلک
پاسخ : بفرما: http://liturl.xzn.ir/63464
میخوام این کدو بزارم بگران بادی
url
هستش چه جوری باید درستش کنم هرچی سعی میکنم نمیشه


body { margin: 0px; font-family: tahoma, sans-serif; padding-bottom: 20px; background: #000 url("http://slove.comze.com/uploads/b2me14spoklmhaspfot.jpg") no-repeat fixed bottom right; font-size: 12px; color: #333333;}
پاسخ : منظورت رو نمی فهمم ...
خیــــــــلی دوست دارم عزیزم مرسی
سه روزه دارم دنبال این میگردم
خداوکیلی این کارو کردم گفتم یاد ندارم ولی اونقدر که میفهم کجا عکس باید بزارم یه تست بکنش اگه درست بود ادمین جون خیلی دوست دارم شکلکشکلک
پاسخ : آهان ببخشید این مشکلی هست که برای خیلی از کد هام پیش اومده. مشکل از طرف رزبلاگ بود که یک اتفاقی افتاد تقریبا همه کد ها و ابزار ها رو خراب کرد.
این کد الآن بینش اینتر بوده ولی بعدا اینتر ها برداشته شده. از این کد استفاده کن:
http://liturl.xzn.ir/56524
سلام خوبی اینکه کار نمیکنه یعنی یاد ندارم یه نمایش دمو برای این بزارین ممنون میشم شکلکشکلکشکلکشکلک

خیلی توپه وبسایتت
پاسخ : زیر کد توضیح دادم که باید چطوری عکس ها رو بذاری.
به عدد هاش هم دقت کن.
اخیش بالاخره پیدا کردم نمی دونی چقدر نبالش گشتم ممنون.

کد امنیتی رفرش
کلاس های آنلاین فعال

برای افزایش دانش عمومی کاربران سعی بر این داریم که کلاس های آنلاینی برگزار کنیم. لیست این کلاس (ها) را می توانید در زیر ببینید. این قسمت را هر روز چک کنید تا از کلاس ها و اخبار جدید با خبر شوید. کلاس ها توسط همین کاربران و دوستان شما برگزار میشود. اگر مایل به برپایی کلاس آموزشی ای در هر زمینه ای هستید با مدیر تماس بگیرید.

مدرس: محمد و اقبال
آموزش PHP - جلسه اول
پنجشنبه 04 تیر 1394 - 17:00
هیچ کلاس فعالی موجود نیست.
کاربران آنلاین
آمار
مطالب : 792
نظرات : 4504
تعداد اعضا : 37335
افراد آنلاین : 45
بازدید امروز : 385
بازدید دیروز : 1,744
گوگل امروز : 2
گوگل دیروز : 18
بازدید هفته : 5,660
بازدید ماه : 5,660
بازدید سال : 274,308
بازدید کلی : 14,274,645