Instagram
اخبار سایت :
  • هیچی فقط همیشه سالم و سلامت باشین :دی

کد مدت زمان آنلاین بودن کاربر

به درخواست یکی از کاربران این کد رو میذارم. زمانی که کاربر صفحه رو باز می کنه شاید بخواد بدونه که چه مدت هست که داخل وب شما ایستاده. شما می تونین با استفاده از این کد ساده این امکان رو ایجاد کنید.

کد نمایش مدت زمان آنلاین بودن کاربر در وب شما یکی از پر طرفدار ترین کد هاست ولی در بعضی از وب های ناشی و نا بلد این کد رو خراب و غیر قابل استفاده منتشر می کنند و من وظیفه خودم دونستم که این کد رو به صورت سالم منتشر کنم.

برای دیدن دمو اینجا کلیک کنید.

این کد را در قسمت head صفحه خود بگذارید:

 

این کد را در قسمت body صفحه خود قرار دهید:

درسته دوستان من گذاشتم کار میکنه تو ایرانیان چت هست خواستین ببینید مطمئن میشید.ممنونم مهندس جون خیلی بدرد بخورن کدهاتون تشکر وقردانی مرا بپذیرید.
سلام مهندس محمد راستی کجا نشون میده؟
من که نمیبینمششکلک
پاسخ : تو دمو که مشخصه ...
مثلا نوشته: مدت زمان حضور شما در سایت: 00:06
باور کن من هم هر چی امتحان کردم آخرش هم نشد، خب اگه درسته یه دمو بذار
پاسخ : دمو رو گذاشتم.
مشکل از کد نیست.
مشکل از سرعت اینترنته که دیر لود نمیشه و از زمان یک میلی ثانیه بیشتر زمان لود به قسمت بادی می کشه و مشکل پیش میاره.
یه قسمت از کد رو جا به جا کردم تا دیگه این مشکل پیش نیاد.
این کد رو قرار دادم هیچ تغییری در سایت پیدا نشد
amink73@yahoo.com
پاسخ : مشکل از قالبه

کد امنیتی رفرش
کلاس های آنلاین فعال

برای افزایش دانش عمومی کاربران سعی بر این داریم که کلاس های آنلاینی برگزار کنیم. لیست این کلاس (ها) را می توانید در زیر ببینید. این قسمت را هر روز چک کنید تا از کلاس ها و اخبار جدید با خبر شوید. کلاس ها توسط همین کاربران و دوستان شما برگزار میشود. اگر مایل به برپایی کلاس آموزشی ای در هر زمینه ای هستید با مدیر تماس بگیرید.

مدرس: محمد و اقبال
آموزش PHP - جلسه اول
پنجشنبه 04 تیر 1394 - 17:00
هیچ کلاس فعالی موجود نیست.
کاربران آنلاین
آمار
مطالب : 792
نظرات : 4504
تعداد اعضا : 37335
افراد آنلاین : 44
بازدید امروز : 323
بازدید دیروز : 1,659
گوگل امروز : 2
گوگل دیروز : 29
بازدید هفته : 1,982
بازدید ماه : 1,982
بازدید سال : 270,630
بازدید کلی : 14,270,967