Instagram
اخبار سایت :
  • هیچی فقط همیشه سالم و سلامت باشین :دی

قالب عاشقانه و زیبای گل برای رزبلاگ

قالب عاشقانه و زیبای گل برای رزبلاگ

این قالب بسیار زیبا برای وب های عاشقانه در رزبلاگ ساخته شد هاست که توسط moisrex (کدستان) طراحی شده و با نام گل شناخته می شود.

از ویژگی های این قالب می توان به ویژگی های زیر اشاره کرد:

  • زیبا و عاطفانه
  • سرعت لود بسیار بالا
  • تعویض لوگو بسیار ساده است.
  • کم حجم
  • سازگاری بسیار خوب با مرورگر هایی مانند اینترنت اکسپلورر
  • قسمت فوتر زیبا طراحی شده و دل رباست.
  • و ...

 

دانلود قالب عاشقانه برای رزبلاگ
لینک خرابه محمد جان
پاسخ : اسماعیل : الآن چی؟؟
با تشکر
مضخرفه
سلام دانلود نمیشه که
پاسخ : اسماعیل : از داخل لینک دانلود html. رو حذف کن...
با تشکر
سلام ببخشید دیگه انقد مزاحم شدم...بذار یه بار دیگه برات توضیح بدم
مثلا همین کد زیر رو باجاوا اسکریپ یاهرچی (من خیلی سر در نمیارم) تو سایت اپلود کرد و و قتی اونو توسایت قرار میدیم اون کد اجرا بشه مثلا این کد زیر
img src="http://rozup.ir/up/moisrex/themes/theme14/img/logo.png
اصلا می دونی چیه بذار روک بگم
یه کد دارم نمیخوام کسی بفهمه اون کد چیه فقط اونو به اونهایی بدم که قوانیین سایت رو رعایت میکنن یعنی اگه کد رو به اونه دادم اگه خواستم اونو ازشون بگیرم مثلا این کد رو تو یه سایتی که اپلود کرده بودم برم حذفش کنم اونوقت اون کدی که با اسکریپ یا هر چی درستش کرده بودیم دیگه اجرا نشه... امیدوارم دیگه گرفته باشی خواهش می کنم جوابمو بده واسم خیلی مهمه...داداش بزرگی ممنون بای میشه بگی چه جوری اینکارو بکنم
پاسخ : در انجمن بیان کنید اینجا جوابی نخواهید گرفت.
ببخشید از سوالم متوجه نشدید؟
می خواستم یه کد مثله لینک کردن رو با اسکریپ در یه سایت رایگان اپلود کنم... کمکم کنید از کجا شروع کنم (میشه خواش کنم واسه پنجمین بار اموزشش رو بذارید)
پاسخ : بازم نمی فهمم.
تو انجمن بگو ...
با سلام(خواهش می کنم واسه این نظر وقت بذارید...اونو بخونید)
این دومین نظری که ارسال می کنم یه بار اینجا یه بار تو انجمن اینجا گفتی تو انجمن بپرس تو انجمن پرسیدم مسخره کردی فارسی نوشته بودم اما چون زیاد بود گفتی وای این انگلیسی استشکلکشکلکشکلکشکلک
خواهش می کنم به سوالم جواب بدید واسه من خیلی مهمه خیلی سخت گیری نکنید همین جا زود ج بدید...
سوالم اینه که می خوام یه کد مثلا ایفرم سایت من را توی یه سایت رایگان اپلود کنم اما نمیدونم پطوری اونو اپلود کنم البته با زبان جاوا اسکریپ اگه اشتباه نکنم ثانیا نمیدونم په جوری اونو اپلود کنم میشه یه سایت رایگان واسه اپلود واسم اپلود کنید ممنون میشم...
دوست عزیز میتونی یه قالب واسم درست کنی با 5000 تومان خواهش میکنم جواب بدید اذیت نکنید شما استادی واقعا همین جا ج بدید
پاسخ : طعرفه طراحی قالب:
http://moisrex.rozblog.com/page/design

نمی فهمم چی می خوای.
می خوای یه کد iframe رو توی آپلود سنتر آپلود کنی؟
سلام.اما شما که گفتی این قالب گل رو به سفارش کسی ساختم.
پاسخ : به سفارش یکی از دوستام ...
سلام.اگه میشه یه قالب حرفه ای با موضوع بازی جی تی ای برام طراحی کن.تولبار بالاش هم مثل همین قالب گل باشه لطفا.خواهش میکنم سریع جواب بده خیلی نیاز دارم.
پاسخ : درخواست ترجمه یا طراحی قالب پذیرفته نمی شود.
همکاری سلام وبلاک خوبی داری من یک گروپ دارم که با چند سایت و وبلاک همکاری می کنم اگه شما هم مایل باشید با ما همکاری کنید برای افزایش درآمد و رتبه بهتر در آلاسکا این ایمیل ها مثل یک مجله می مونه خداحافظ
پاسخ : مقایسه رتبه این وب با وب شما:
رتبه آلکسای شما: 2.083.191
رتبه آلکسای اینجا: 100.216
دفعه بعدی برای هر کسی تبلیغ نفرست که اینجوری ضایع میشی.
خوب بود محمد ایول
قالب هات رو یکم پیشرفته تر کنی عالی میشهشکلک
پاسخ : اینو چون به کسی قول داده بودم ساختم و زیاد هم وقت روش نذاشتم.

کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
کلاس های آنلاین فعال

برای افزایش دانش عمومی کاربران سعی بر این داریم که کلاس های آنلاینی برگزار کنیم. لیست این کلاس (ها) را می توانید در زیر ببینید. این قسمت را هر روز چک کنید تا از کلاس ها و اخبار جدید با خبر شوید. کلاس ها توسط همین کاربران و دوستان شما برگزار میشود. اگر مایل به برپایی کلاس آموزشی ای در هر زمینه ای هستید با مدیر تماس بگیرید.

مدرس: محمد و اقبال
آموزش PHP - جلسه اول
پنجشنبه 04 تیر 1394 - 17:00
هیچ کلاس فعالی موجود نیست.
کاربران آنلاین
آمار
مطالب : 792
نظرات : 4504
تعداد اعضا : 37335
افراد آنلاین : 49
بازدید امروز : 644
بازدید دیروز : 1,744
گوگل امروز : 2
گوگل دیروز : 18
بازدید هفته : 5,919
بازدید ماه : 5,919
بازدید سال : 274,567
بازدید کلی : 14,274,904