Instagram
اخبار سایت :
  • هیچی فقط همیشه سالم و سلامت باشین :دی

دکمه نمایش دادن اطلاعات تگ های هر صفحه (افزونه تمام مرورگر ها)

شما با استفاده از این افزونه می توانید چیز های زیادی درباره صفحه ای که مشاهده میکنید بفهمید. از جمله اطلاعات مربوط به iframe که آیا در قالب یا صفحه ای که شما مشاهده می کنید تگ iframe استفاده شده است یا خیر.

البته این اطلاعات داده شده به شما که مثلا به تعداد x عدد تگ iframe در قالب شما موجود می باشد خیلی از مواقع به خاطر تبلیغات و کد گوگل پلاس ها می باشد که زیاد جای نگرانی ندارد. رزبلاگ ممکن است در قالب های خود علاوه بر تبلیغات خود تگ iframe دیگری را نیز قرار دهد که بیشتر برای آجاکس کردن بعضی از قسمت های صفحه هست و مشکلی ایجاد نمی کند.

اگر تگ های دیگری را علاوه بر این تگ های نمایش داده شده در این افزونه می خواهید کافیست در قسمت نظرات همین جا بگویید تا در اسرع وقت این ابزار را آپدیت کنیم.

دکمه زیر را کشیده و بر روی بوک مارک های خود در تول بار مرورگرتان رها کنید یا کلیک راست کرده و گزینه Bookmark this link را انتخاب کنید.

Info

کد امنیتی رفرش
کلاس های آنلاین فعال

برای افزایش دانش عمومی کاربران سعی بر این داریم که کلاس های آنلاینی برگزار کنیم. لیست این کلاس (ها) را می توانید در زیر ببینید. این قسمت را هر روز چک کنید تا از کلاس ها و اخبار جدید با خبر شوید. کلاس ها توسط همین کاربران و دوستان شما برگزار میشود. اگر مایل به برپایی کلاس آموزشی ای در هر زمینه ای هستید با مدیر تماس بگیرید.

مدرس: محمد و اقبال
آموزش PHP - جلسه اول
پنجشنبه 04 تیر 1394 - 17:00
هیچ کلاس فعالی موجود نیست.
کاربران آنلاین
آمار
مطالب : 792
نظرات : 4504
تعداد اعضا : 37335
افراد آنلاین : 46
بازدید امروز : 346
بازدید دیروز : 1,659
گوگل امروز : 2
گوگل دیروز : 29
بازدید هفته : 2,005
بازدید ماه : 2,005
بازدید سال : 270,653
بازدید کلی : 14,270,990