Instagram
اخبار سایت :
  • هیچی فقط همیشه سالم و سلامت باشین :دی

کد قالب صفحات 404 (صفحه مورد نظر یافت نشد)

شما با استفاده از این قالب می توانید صفحه ای بسیار زیبا و باور نکردنی برای صفحه هایی که در آن ها هیچ مطلبی وجود ندارد و به اصطلاح به آنها ارور 404 گفته می شود بسازید.

این کد با استفاده از جی کوئری و جاوا اسکریپت ساخته شده و به صورت پازل هر بلوک را به صورت اتفاقی حذف می کند.

برای مشاهده دمو اینجا کلیک کنید.

 

این کد ساخته شده توسط کدستان می باشد و کپی برداری از آن به شدت پیگرد قانونی دارد:

عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییی
سلام رفیق!میگم نمیشه سرعت تموم شدن مربع ها رو زود تر کرد؟چجوری؟
پاسخ : داخل کد بگرد زمان ها رو دستکاری کن. زمان ها بر اساس میلی ثانیه هست.
سلام دوستان
من میخواستم تصویر بکگراندش رو عوض کنم
نمیشد !
فکر کنم بسته بودنششکلکشکلک

در هر حال من تصویر بکگراند رو عوض کردم شکلک
خیلی هم خوب شده شکلک
ممنونم به خاطر کد های خوبتون شکلکشکلک
میخوام طوری بشه که پس زمینه این کد نباشه بجاش صفحه اصلی باشه و هم اون مربع ها سریع تموم بشن!بی زحمت خودت برام اینجوری درستش کن.
پاسخ : با این کد نمیشه ...
چون اگه به جای پس زمینه یه iframe هم بذاریم نشون داده میشه ولی مثل یه پس زمینه عمل می کنه و نمیشه داخل صفحه هیچ کاری کرد.
نمیشه کاری کرد که وقتی اون مربع ها تموم شد صفحه اصلی سایت بیاد؟؟؟اگه بشه چی میشهشکلک
پاسخ : بله میشه.
ساده اس یه کد انتقال زمان دار به کد اضافه کن.
جستجو کنی تو همین سایت هم هست چنین کدی.
ممنون.
سلام خیلی عالی بود دست مریزاد
ولی نمیشه کاری کرد که بلاگفا هم ساپورتش کنه؟؟؟
فقط با دامنه رزبلاگ مشکل داره!!!!!!!!
اگه سایتتون یه دامنه دیگه داشت خیلی بهتر میشد.چون هم لینک شما هست هم بلاگفا قبول میکنه
پاسخ : بلاگفا این امکان رو نداره ...
بخدا من تاحالا اونو تو مطالبتون ندیده بودم
تازه من جایی ندیده بودم بگه کپی برداری باذکر منبع هم غیر مجاز است
پاسخ : شنیده باشی یا نشنیده باشی این قانون هست که من می تونم اجازه ندم شما مطالب منو کپی کنید حتی با درج لینک منبع
بخدا من منبع هم تو ادامه مطلب گذاشتم
حتی تو خود مطلب هم نوشتم سایت کدستان
حالا من معذرت خواهی میکنم
پاسخ : با تشکر از عذر خواهیتون ...

کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
کلاس های آنلاین فعال

برای افزایش دانش عمومی کاربران سعی بر این داریم که کلاس های آنلاینی برگزار کنیم. لیست این کلاس (ها) را می توانید در زیر ببینید. این قسمت را هر روز چک کنید تا از کلاس ها و اخبار جدید با خبر شوید. کلاس ها توسط همین کاربران و دوستان شما برگزار میشود. اگر مایل به برپایی کلاس آموزشی ای در هر زمینه ای هستید با مدیر تماس بگیرید.

مدرس: محمد و اقبال
آموزش PHP - جلسه اول
پنجشنبه 04 تیر 1394 - 17:00
هیچ کلاس فعالی موجود نیست.
کاربران آنلاین
آمار
مطالب : 792
نظرات : 4504
تعداد اعضا : 37335
افراد آنلاین : 51
بازدید امروز : 462
بازدید دیروز : 1,744
گوگل امروز : 2
گوگل دیروز : 18
بازدید هفته : 5,737
بازدید ماه : 5,737
بازدید سال : 274,385
بازدید کلی : 14,274,722