Instagram
اخبار سایت :
  • هیچی فقط همیشه سالم و سلامت باشین :دی

کد متن تایپی با شباهت بسیار به تایپ انسان (غلط نوشتن و صحیح کردن متن)

این کد بسیار بسیار زیبا با استفاده از جاوا اسکریپت ساخته شده است و به شما امکان می دهد که متنی را به صورت تایپی در وب خود ایجاد کنید که بسیار شبیه به تایپ کردن متن توسط انسان است.

برای مثال فاصله مکث بین تایپ هر حرف با حرف بعد با فاصله مکث بین دو حرف دیگر متفاوت است و به صورت اتفاقی این عدد انتخاب می شود.

یکی دیگر از امکانات این کد این است که مانند انسان در تایپ خود اشتباه کرده و آن را اصلاح می کند که واقعا جالب می باشد که حسی مانند تایپ کردن یک انسان واقعی را به شما خواهد داد.

لطفا لینک ما را از داخل کد بر ندارید.

سلام
من میخوام که چند تا متن بنویسه و متن بعدی پاک نشه..مثلا وقتی متن اول نوشت..بیاد خط بعد متن بعدیو بنویسه

"خسته نباشید"
پاسخ : اسماعیل : توی انجمن بگید تا کمک کنم...کار زیادی نداره...ولی اینجا نمیشه گفت...
با تشکر
ممنونـــــــــــــــــــــــم شکلک
بسم الله الرحمن الرحیم.
با سلام
این کد تو بلاگفا جواب می ده؟
بنده کد رو بعد از

پیست می کنم و بعدش
می نویسم

و بعد کادر بعدی شما رو کپی پیست می کنم
ولی بلاگفا می گه امکان درج
rozblog.com
در بلاگفا وجود ندارد.
خیلی این افکت رو دوست دارم ولی هرچه تلاش می کنم موفق نمیشم.
لطفا راهنمایی بفرمایید.
پاسخ : به خاطر همین هست میگم از بلاگفا استفاده نکنید.
کدها رو اینکد کنید و بذارید.
عزیزم فکر کنم درست منورم رو نفهموندم:
منورم اینه که من میخوام متن تایپی رو درست کنم،میرم متن های مورد نرم رو اضافه می کنم بعد "ساخت کد"رو میزنم.
به من دو تا کد میده میگه یکی رو بذار تو قسمت head قالب و دومی رو بذار تو body قالب.
خوب من حالا می خوام تو مطلب از این کد استفاده کنم.دقیقا با این دو تا کد چی کار کنم؟
( می خوام کاری رو که خودتون به عنوان دمو تو این مطلب گذاشتین رو بکنم)
پاسخ : خوب منم میگم فکر کن اصلا تگ head و body وجود نداره همینجوری دو تا کد رو بذار کنار همدیگه و بذار تو پست ...
خب حالا این یعنی چی؟
یعنی جفتشو همینجوری بریزم تو قسمت html مطلب؟(منظورم از جفتش هست قسمت head و body)
چون من رفتم تو قسمت دادن مطلب جدید،ویرایش متن رو از Text به html تغییر دادم و اول قسمت head و با یک فاصله body رو ریختم بعد ok کردم ولی کار نداد
پاسخ : اصلا نیازی به بادی و هد هم نیست ...
پاسخ : راستی بعد از این که کد رو گذاشتی بهدش ادیتور رو به حالت اولش بر نگردون.
بعدش چی کار کنم که مثل همین دمویی که گذاشتی من هم این رو توی مطلب بکار ببرم؟
پاسخ : مشکلی نیست می تونی راحت کد head و body رو تو پست بذاری هیچ ایرادی هم نداره.
ولی در اصل استانداردش اینه که یه قسمتی رو تو head و یه قسمت دیگه شو تو body بذاری وگرنه هیچ فرقی نداره.
یه چیز دیگه من گذوشتم کار نداد چی کار کنم؟
پاسخ : خوب بد می نویسی که نمی دونم چی جوابتو بدم دیگه...
یه بار متنی رو که می فرستی بخون ...
الو؟دیگه جواب نمیدین؟
میگم اگه بخوام از این تو یه مطلب استفاده کنم باید چی کار کنم؟
اصلا میشه یا نه؟
میگم داداش من بخوام از این تو ملب استفاده کنم چی کار کنم؟
داداش محمد ببخشید مزاحمتون شدم می خواستم ببینم این کد رو دقیقا کجا قرار بدم منظورم اینه که head و body توی کجاست.
پاسخ : همین کلمه ها رو تو قالبت پیدا کن ...

کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
کلاس های آنلاین فعال

برای افزایش دانش عمومی کاربران سعی بر این داریم که کلاس های آنلاینی برگزار کنیم. لیست این کلاس (ها) را می توانید در زیر ببینید. این قسمت را هر روز چک کنید تا از کلاس ها و اخبار جدید با خبر شوید. کلاس ها توسط همین کاربران و دوستان شما برگزار میشود. اگر مایل به برپایی کلاس آموزشی ای در هر زمینه ای هستید با مدیر تماس بگیرید.

مدرس: محمد و اقبال
آموزش PHP - جلسه اول
پنجشنبه 04 تیر 1394 - 17:00
هیچ کلاس فعالی موجود نیست.
کاربران آنلاین
آمار
مطالب : 792
نظرات : 4504
تعداد اعضا : 37335
افراد آنلاین : 19
بازدید امروز : 764
بازدید دیروز : 1,744
گوگل امروز : 2
گوگل دیروز : 18
بازدید هفته : 6,039
بازدید ماه : 6,039
بازدید سال : 274,687
بازدید کلی : 14,275,024