Instagram
اخبار سایت :
  • هیچی فقط همیشه سالم و سلامت باشین :دی

پنل CMD برای کاربران کدستان

شما با استفاده از این صفحه که بسیار بسیار شبیه CMD ویندوز می باشد می توانید وارد پنل کاربری خودتون در همین سایت شوید و با زدن چند کلید ساده و نوشتن چند متن کوتاه به جاهای مختلف وب بروید و یا کار های دیگری را انجام دهید.

هم اکنون این ابزار کارهای خیلی کمی می تواند انجام دهد اما اگر شما پیشنهادات خود را به ما بگویید به زودی این پنل بهتر و بهتر و با امکانات بیشتری دیده خواهد شد.

توجه کنید که این پنل فقط برای همین سایت بوده و شما نمی بایست از آن کپی برداری کنید. و همچنین لطفا درخواست کد آن را نیز نکنید.

این پست فقط یک پست معرفی این ابزار می باشد و هیچ کدی در مورد این ابزار در این پست منتشر نخواهد شد.

CMD user's panel

ببین محمد منظورم اینه چطوری یه چیزی بنویسم که آدزس URL و باز کنه من خودم از یکی از دوستان دیده بودم
یه کلمه ای بود قبل می نوشتی بعد آدرس وارد می کردی اینطوری
http://moisrex.rzb.ir
و بعد برات باز می شد بدون این که وارد مروگر بشی .
بلدی؟
پاسخ : منظورت نمایش سورس هست؟
اینو میگی:
view source
سلام
محمد یه سوال ببخشید اینقدر می پرسم !
میگم داخل سی ام دی ویندوز سون چطوری آدرس و باز کنم؟ یعنی چطوری آدرس اینترنتی رو باز کنم .
مثل فیس و اینطور چیزا ! شکلک
پاسخ : منظورت رو خوب متوجه نمیشم.
سلام من قالب سایت تک پیک
(http://tak-pic.rozblog.com/)
رو میخواستم میشه لطف کنید که قالبشو قرار بدی چون نوشته طراح قالب moisrex
پاسخ : خیر ...
اون قالب اختصاصی هست.
با تشکر
بابا کد نویس

چه قالب باحالی داریشکلکشکلکشکلکشکلک
محمد وقتی که about رو وارد کنید مینویسه
بووووووووووووووووووووووووووق
این کلمرو خذف کن
پاسخ : اولا که معنیش اینجا بد نیست - کلمه دیگه ای هم نیست جاش بذاریم. معنیش یعنی جنسیت. یعی این که مذکری یا موئنی :دی توی پروفایلت می تونی تغییرش بدی.
دوما دست من نیست اینو مدیر رزبلاگ توی صفحه جداگانه گذاشته منم با استفاده از آجاکس لودش می کنم.
غلط کردمشکلکشکلکشکلک
افرین کارت خوبه ادامه بدهشکلک
محمد جان اینو تو نساختی به جون خودم توی یه سایت خارجی دیدم تو فقط همون فرم لاگین رو اضاف کردی...شکلکشکلک
پاسخ : آره منم تو ویندوز دیدمش روش کپ زدم ... :دی
چی میگی برا خودت؟
ببین اصلا اینی که اینجا هست امکاناتی که داره رو یکمی با دقت نگاه کنی می فهمی نمیشه که این خارجی باشه.
درضمن این چیزیه که خیلی ها ساختنش ...
تازه شما فکر کردی من کپی می کنم؟
می خوای اکانتتو به باد بدی؟ :دی

می خواستم الآن بیام تو چت روم یه حالی به بچه ها بدم گند زدی تو اعصابم ...
درضمن این ابزار چیز های مخفی دیگه ای هم داره که برای نام کاربری moisrex طراحی شده. سر تا پای سورس ابزار رو هم نگاه کنی کلمه moisrex نوشته.
هنوزم دلیل می خوای یا این که دلیل قانع کننده تر و خشن تری رو نشون بدم؟
محمد مثل خود cmd بزن!کیک راست مثل cmd انتخاب متن مثل cmd و ... شکلک
پاسخ : باشه سعی می کنم.
محمد میشه یه چند تا مثال بزنی من اصلا با این چیز ویندوز کار نکردم.
پاسخ : کلمه help رو بنویس توی اون صفحه و اینتر رو بزن. تمام کار هایی که میشه با اون ابزار کرد رو می نویسه. دوباره هر کدومشو که خواستی بنویس و اینتر رو بزن ...

کد امنیتی رفرش
کلاس های آنلاین فعال

برای افزایش دانش عمومی کاربران سعی بر این داریم که کلاس های آنلاینی برگزار کنیم. لیست این کلاس (ها) را می توانید در زیر ببینید. این قسمت را هر روز چک کنید تا از کلاس ها و اخبار جدید با خبر شوید. کلاس ها توسط همین کاربران و دوستان شما برگزار میشود. اگر مایل به برپایی کلاس آموزشی ای در هر زمینه ای هستید با مدیر تماس بگیرید.

مدرس: محمد و اقبال
آموزش PHP - جلسه اول
پنجشنبه 04 تیر 1394 - 17:00
هیچ کلاس فعالی موجود نیست.
کاربران آنلاین
آمار
مطالب : 792
نظرات : 4504
تعداد اعضا : 37335
افراد آنلاین : 49
بازدید امروز : 653
بازدید دیروز : 1,744
گوگل امروز : 2
گوگل دیروز : 18
بازدید هفته : 5,928
بازدید ماه : 5,928
بازدید سال : 274,576
بازدید کلی : 14,274,913