Instagram
اخبار سایت :
  • هیچی فقط همیشه سالم و سلامت باشین :دی

ابزار اضافه کردن مدال های من به قالب های انجمن رزبلاگ

شما با استفاده از این ابزار می توانید قالب انجمن خود را مجهز به امکان "مدال های من" کنید. این امکان باعث می شود که هر کاربری که شما دوست داشته باشید مدال های خاصی داشته باشد.

این ابزار قابلیت ویرایش قالب پاسخ هایی که قبلا با استفاده از این ابزار ساخته شده است را نیز داراست.

تمامی حقوق این ابزار متعلق به moisrex می باشد و کپی برداری از آنها طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرایم رایانه ای پیگرد قانونی دارد.




با ، سلام ، واقعا برای پیدا کردن مدال برای انجمن خودم را

کشتم !!!!!!!! اما با این کد واقعا کارم راحت شد !!! خسته

نباشید میگم واقعا کد بدرد بخوری ساختید .
دمت گرم
گفتید که توی امکانات حرفه ای رزبلاگ مدال دادن اضافه شده من فیلد اختیاری رو خریدم ولی هرچی بخوای بهش اضافه کنی به فرم ثبت نام هم اضافه میشه واسه مدال ظاهر جالبی نداره که توی فرم ثبت نام هم اسمش بیاد :|

یا اینکه منظور شما چیزه دیگه ای بوده یا روش خاصی داره؟
پاسخ : توی انجمن نیوز اطلاعات کامل وجود داره.
البته من خودم این امکان رو ندیدم فقط توضیحات رو که خوندم میگم شبیه این ابزار هست.
با تشکر
سلام
آیا این ابزار از کار افتاده ؟ هر چی امتحان کردم کار نکرد ؟ روش یا حالت خاصی داره واسه فعال سازیش؟
پاسخ : توی نظرات دیگه همین پست گفتم چرا ...
البته این امکان به صورت خدمات حرفه ای توی رزبلاگ گذاشته شده...
اگه به ایمیلم بفرستیش بهت یه چیز خوب مثل ک-ا-ر-ت شارژ میدم
پاسخ : چیو بفرستم؟
کارت شارژ هم به دردم نمی خوره
با تشکر
سلام ببخشید میخواستم بدونم این متن بالای صفحه(عنوان وبلاگ) هی بزر گ و کوچیک میشه از چه کدی استفاده کردین؟اگه میشه به ایمیلم بفرست
.....
منظورم همون متن moisrex و پایینش هم آدرس سایت هست
پاسخ : خیر شرمنده نمیشه ...
این ابزار کی تصحیح میشود من لازمش دارم خیلی ممنون میشم جوابم رو بدید چون منم مثل بقیه دوستان مشکلم اینه که کد رو اضافه میکنم متن مدال های من میاد ولی مدالی برای نمایش موجود نیست باتشکر
پاسخ : گفتم که مشکل چیه ...
مدیر رزبلاگ هم جوابی ندادن ...
خودشون این امکان رو توی امکانات حرفه ای گذاشتن می تونید اون رو بخرید.
با تشکر
بد نبــــــــــــــــود شکلک
سلام من این کارو کردم ولی تو قالب پاسخ ها زیر آیدی من نوشته مدال های من از شما خبری نیست ؟میشه توضیح بدی
پاسخ : نظرات همین پست رو بخون جواب رو چند بار گفتم.
سلام ببخشید میشه این ابزار را یه جوری ویرایش کنید که به هر قالب و استایلی بخوره . لطفا چون من لازم دارم میشه مثل این انجمن باشه

http://dezaki.rzb.ir/Forum
شکلکشکلک
پاسخ : ابزار مشکلی نداره ...

کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 صفحه بعد
کلاس های آنلاین فعال

برای افزایش دانش عمومی کاربران سعی بر این داریم که کلاس های آنلاینی برگزار کنیم. لیست این کلاس (ها) را می توانید در زیر ببینید. این قسمت را هر روز چک کنید تا از کلاس ها و اخبار جدید با خبر شوید. کلاس ها توسط همین کاربران و دوستان شما برگزار میشود. اگر مایل به برپایی کلاس آموزشی ای در هر زمینه ای هستید با مدیر تماس بگیرید.

مدرس: محمد و اقبال
آموزش PHP - جلسه اول
پنجشنبه 04 تیر 1394 - 17:00
هیچ کلاس فعالی موجود نیست.
کاربران آنلاین
آمار
مطالب : 792
نظرات : 4504
تعداد اعضا : 37335
افراد آنلاین : 60
بازدید امروز : 533
بازدید دیروز : 1,744
گوگل امروز : 2
گوگل دیروز : 18
بازدید هفته : 5,808
بازدید ماه : 5,808
بازدید سال : 274,456
بازدید کلی : 14,274,793