Instagram
اخبار سایت :
  • هیچی فقط همیشه سالم و سلامت باشین :دی

فیلم آموزش ساخت ابزار ساده

فیلم آموزش ساخت ابزار ساده

این آموزش توسط دوست خوبمون داریوش آماده شده است. در این آموزش شما ساخت یک ابزار ساده را یاد خواهید گرفت.

اشتباهی که در آخر فیلم رخ داده این هست که تگ بسته شدن center به اشتباه بعد از تگ بسته شدن body گذاشته شده است.

دانلود

محمد پدرمو درآوردی داداش گلم با چی اینکد کردی ما هم از اون استفاده کنیم کپی رایتمونو حذف نکننشکلکشکلک
پاسخ : مشکل امنیتی داره گفتنش.
ولی مقدار زیادیش دستیه ...
نه نخواستم دیکد کنم فقط شکل کد یه جورایی خفنه منظورممو می فهمی داداش گلم؟
پاسخ : نه :دی
داداش یه encoder خفن سراغ داری؟

از این انکدر نباشه ها

میخوام اینطوری اینکد کنه:

https://rozup.ir/up/moisrex/themes/moisrex3/MoisrexScripts2.js

اصلا نگو تو ایران به حقوق کپی رایت یه ذره هم اهمیت نمیدن شکلک
پاسخ : پس تو می خواستی اون کد رو دیکد کنی درسته؟
حتی از کسی که برای این کار سعی می کنه هم خوشم نمیاد.
عالی بود من خیلی دوست دارم css رو یاد بگیرم
امیدوارم فیلم خوبی باشهشکلک
نه منظورم زوم کردن با نرم افزار flash bb بود داداش شکلک
پاسخ : من اون نرم افزار رو بلد نیستم کار کنم باهاش ...
سلام داش.
میشه بگی چطور باید یه فیلم رو انلاین نشون داد>؟
کدش رو میدی؟؟
با ایمیلم تماس بگیر ایول
پاسخ : بفرما: 1o2.ir/arkjl
محمد جان یک کیفیت بالاتر از این که برای دانلود گذاشتی بزار تو این کیفیت هیچی معلوم نیست اصلا .
ممنون
پاسخ : وقتی نزدیک میشه کاملا مشخص هست.
گفتم که من اینو نساختم.
با تشکر
درحال دانلود
فیلم آموزشی فتوشاپ می خوای بدم؟
پاسخ : نه دیگه فتوشاپ به درد وب کدنویسی نمیخوره.
با تشکر

کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
کلاس های آنلاین فعال

برای افزایش دانش عمومی کاربران سعی بر این داریم که کلاس های آنلاینی برگزار کنیم. لیست این کلاس (ها) را می توانید در زیر ببینید. این قسمت را هر روز چک کنید تا از کلاس ها و اخبار جدید با خبر شوید. کلاس ها توسط همین کاربران و دوستان شما برگزار میشود. اگر مایل به برپایی کلاس آموزشی ای در هر زمینه ای هستید با مدیر تماس بگیرید.

مدرس: محمد و اقبال
آموزش PHP - جلسه اول
پنجشنبه 04 تیر 1394 - 17:00
هیچ کلاس فعالی موجود نیست.
کاربران آنلاین
آمار
مطالب : 792
نظرات : 4504
تعداد اعضا : 37335
افراد آنلاین : 50
بازدید امروز : 655
بازدید دیروز : 1,744
گوگل امروز : 2
گوگل دیروز : 18
بازدید هفته : 5,930
بازدید ماه : 5,930
بازدید سال : 274,578
بازدید کلی : 14,274,915