Instagram
اخبار سایت :
  • هیچی فقط همیشه سالم و سلامت باشین :دی

ابزار ساخت مقاله با موضوع بندی

ابزار ساخت مقاله با موضوع بندی

شما با استفاده از این ابزار می توانید یک صفحه HTML حاوی یک مقاله با عنوان بندی با استفاده از تگ های heading و رابط کاربری بالا می باشد را طراحی و به صورت رایگان استفاده کنید.

استفاده از تگ های heading برای بالا بردن سئو بسیار مفید می باشد و همچنین شما نیازی به هیچ نرم افزاری برای نوشتن مقاله ندارید و فقط می توانید با استفاده از ادیتوری که در صفحه ابزار گذاشته شده است مقاله خود را تایپ کنید.

یکی دیگر از امکانات آن این است که منوی سمت راست (موضوعات) ، عنوان ، توضیحات و لینک های بالا همگی همیشه روبروی شما هستن و این باعث می شود که کاربر بسیار سریع به همه چیز های مهم در صفحه دسترسی داشته باشد و از خواندن آن مقاله لذت ببرد.

توجه: فونت های این مقاله ها فقط در سیستم سایت ساز رزبلاگ نمایش داده می شوند.

دمو  -  ابزار

سلام.

بلاگفا کلا رزبلاگ و کوتاه کننده های لینکو بلاک کرده !

چی کار کنیم؟

شما هم که لینکتون تا حذف میشه کلا قالب به هم میریزه البته من کپی رایتو رعایت کردم و حذف نکردم خیر سرم کوتاه کردم!!!

کل فایل های رزآپم که یه جا دیگه گذاشتم!!

خودتون لطفا درست کنید شدیدا نیاز دارم.
100 صلوات تو روز تولد امام سجادشکلک
سلام
ببخشید اگه بخوام فایل های pdf همینجوری فهرست بندی کنم که در کنار صفحه نمایش داده بشه میتونید راهنماییم کنید از چه ابزاری استفاده کنم .
پاسخ : فایل pdf رو فکر نکنم اینجوری بشه کرد اگرم بشه من بلد نیستم.
شرمنده
داداش چطوری موضوع بندی کنم نمیشه که.

لطفا یه فیلم آموزشی بساز
پاسخ : از تگ های h2 تا h6 استفاده کن.
توضیح دادم که از کدوم قسمت استفاده کنید که ...
سلام داداش

خیلی دوست دارم شکلک

اگه یه لطفی کنی دوتا درخواست منو برآورده کنی خیلی ممنون میشم.

اول اینکه این موضوع آموزش جاوا اسکریپت رو تا آخرین مرحلش پیش ببر.

دوم اینکه اگه میشه یه راهنما واسه استفاده از این ابزار مقاله بزار ما که نفهمیدیم چطوریه
پاسخ : دقیقا کجاش رو مشکل دارید؟
آقا تو اینو دیکد کن :دی


http://s3-monister.zxn.ir/do.php?downex=40

فقط مواظب باش سردرد نگیری خخخخخخخخخ
پاسخ : این که کاری نداشت: 1o2 [dot] ir [slash] cfpru
مجمد فقط میخوام بدونم لینک طراج باید باشه یا نه؟
پاسخ : اگر خواستی حذفش کن ...
داداش برام دعا کن باوشه؟

اینطوری نظراتت هم بیشتر میشه رتبه ت تو گوگل بالا تر میره

کد اون گوگل پلاس رو بهم میدی؟
+1 Google
پاسخ : کنترل یو بزن آخر صفحه کدش قشنگ مشخصه چون نظم نداره ...
داداش ببخشیدا دوس دارم باهات حرف بزنم(از طریق نظرات) خب من داداش ندارم واسه همین

ولی اگه بخوای دیگه نظر نمیذارمشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : نه اینطور نیست ...
میگم چرا چرا ماوس من زود به زود خراب میشه؟

اگه این متر سنج درست باشه تا ماه رفته برگشته :دی شکلک

ببین من کی ام که نظرات رو هم چت روم کردم :دیشکلک
پاسخ : چی بگم؟
محمد اینو هم دانلود کن به دردت میخوره:

البته لطفا لینک رو حذف کن چون اینو فقط به تو میدم نه کاربراتشکلکشکلک
پاسخ : بله ممنون ولی آموزش هک به چه دردم می خوره :دی

کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
کلاس های آنلاین فعال

برای افزایش دانش عمومی کاربران سعی بر این داریم که کلاس های آنلاینی برگزار کنیم. لیست این کلاس (ها) را می توانید در زیر ببینید. این قسمت را هر روز چک کنید تا از کلاس ها و اخبار جدید با خبر شوید. کلاس ها توسط همین کاربران و دوستان شما برگزار میشود. اگر مایل به برپایی کلاس آموزشی ای در هر زمینه ای هستید با مدیر تماس بگیرید.

مدرس: محمد و اقبال
آموزش PHP - جلسه اول
پنجشنبه 04 تیر 1394 - 17:00
هیچ کلاس فعالی موجود نیست.
کاربران آنلاین
آمار
مطالب : 792
نظرات : 4504
تعداد اعضا : 37335
افراد آنلاین : 41
بازدید امروز : 153
بازدید دیروز : 1,744
گوگل امروز : 2
گوگل دیروز : 18
بازدید هفته : 5,428
بازدید ماه : 5,428
بازدید سال : 274,076
بازدید کلی : 14,274,413