Instagram
اخبار سایت :
  • هیچی فقط همیشه سالم و سلامت باشین :دی

فیلم آموزش RegExp در جاوا اسکریپت (مبتدی)

شما با استفاده از این آموزش که توسط monister گرفته شده و برای ما ارسال گردیده است می توانید یک ابزار ساده با استفاده از جاوا اسکریپت بسازید.
شاید در این فیلم به طور کامل متوجه نشوید که این ابزار چطور ساخته شده است ولی شما می توانید با کمی تغییر در ابزار چیز های زیادی متوجه شوید.
با تشکر

برای دانلود فیلم با حجم 8 مگابایت روی فیلم آموزش جاوا اسکریپت کلیک کنید.

آره میشه لینک هارو حذف کرد؟

بعد بین این قالب هایی که برای فروش گذاشتی کدوم از همه سبک تر و بهتره؟

شرمنده اینقدر سوال میکنمشکلک
پاسخ : فکر کنم بهتره آی پیتو دوباره ببیندم ...
دیگه اینقدر خنگ نیستم که معنی چنین سوالایی رو نفهمم ...
راستی این قالب مویزرکس 3 که گذاشتی برای فروش هیچ تبلیغی از سایتت روش نداره؟ میخوام بخرم. فقط میخوام یه قالب سبک باشه به نظرت کدوم قالبو بخرم بهتره .

یه قالب خیلی خیلی سبک اما شیک شکلک
پاسخ : تبلیغ نداره منظورت اینه که لینک های طراح قالب رو میشه حذف کرد یا نه دیگه؟
خودت میدونی ...
با تشکر
داداش حالا یه کاری کردیم چه گیری دادی ها باشه بابا کی حالا کد هاتو ریپ میزنه.

تازه دیکد کردن اون رمز ها خیلی هم راحت نیست
داداش خیلی دراخلاق به نظر میرسی شکلک

آیا واقعا اینقدر بد اخلاقی؟
پاسخ : من وقتی بد اخلاق میشم که کپی بردار رو میبینم.
وقتی تازه آی پیتو باز می کنم دیگه فکر نکنم اینقدر رو داشته باشی که این چیزا رو بگی ...
در هر صورت راضی نیستم حتی یه نفر بره برای یادگیری هم کدهای منو دیکد کنه یا ریپ یزنه یا ...
با تشکر
ممنون
اگر میشه یکم آموزش برای HTML و تمپلیت اچ تی ام ال بذار.
ممنونشکلک
داداش با سایت traviannobel.ir تبادل لینک میکنی؟

البته هرچندم که شکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : هر کدی که استفاده کردی و هر چیزی که تا الآن از من یاد گرفتی حرومت باشه دوست عزیز ...
کارمون با هم تموم شد ...
از این وب برو و دیگه بر نگرد.
داداش تقلب نیست. 80 هزار تا ادلیست تو 10 تا آی دی دارم تو 10 آی دی سایتتو به ادلیستام فرستادم 2000 تا بازدیدت رفت بالا توجه کردی دیگه؟ چه سریع رفت بالا
پاسخ : من که راضی نیستم
دادا چون ناراحتت کردم . میخوام جبران کنم . تا امشب بازدیدتو نگاه کن
پاسخ : من از تقلب خوشم نمیاد.
بیشتر ناراحت شدم...
باشه داداش نمیزارم گفتم که اگه رازی هستی بزارم توسایت نمیزارم دیگه
محمد داداش با اجازه دارم قالب انجمنتو ریپ میزنم و میزارم تو تراوین نوبل. لینک سایتتم میزارم توش.

Traviannobel.ir
اینجا میزارم اگه راضی نیستی بگو نزارمشکلک
پاسخ : به هیچ وجه راضی نیستم.
دیگه از حد خودتون پا فرا تر نذارین.
فکر کنم دیگه به کسی آموزش کدنویسی ندم بهتره ...
آخرش به همین جاها کشیده میشه.
با تشکر

کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
کلاس های آنلاین فعال

برای افزایش دانش عمومی کاربران سعی بر این داریم که کلاس های آنلاینی برگزار کنیم. لیست این کلاس (ها) را می توانید در زیر ببینید. این قسمت را هر روز چک کنید تا از کلاس ها و اخبار جدید با خبر شوید. کلاس ها توسط همین کاربران و دوستان شما برگزار میشود. اگر مایل به برپایی کلاس آموزشی ای در هر زمینه ای هستید با مدیر تماس بگیرید.

مدرس: محمد و اقبال
آموزش PHP - جلسه اول
پنجشنبه 04 تیر 1394 - 17:00
هیچ کلاس فعالی موجود نیست.
کاربران آنلاین
آمار
مطالب : 792
نظرات : 4504
تعداد اعضا : 37335
افراد آنلاین : 46
بازدید امروز : 351
بازدید دیروز : 1,659
گوگل امروز : 2
گوگل دیروز : 29
بازدید هفته : 2,010
بازدید ماه : 2,010
بازدید سال : 270,658
بازدید کلی : 14,270,995