Instagram
اخبار سایت :
  • هیچی فقط همیشه سالم و سلامت باشین :دی

کد ابزار چت با کاربر به صورت خودکار

امروز یکی گفت: "ممد روبات بساز باهاش چت کنیم :دی"

منم گفتم : "باش" :دی

شما میتونین با این ابزار یه جور با ابزار چت کنین. ابزار طوری طراحی شده که ممکنه جواب هایی که میده زیاد نا مربوط نا مربوط نباشه. مثلا اگر ازش بپرسی "چند سالته" جواب نمیده "خر کیلو چنده" :دی

یه میگه یا یه چیزی که مربوط به عدده چون داخلش کلمه "چند" دیده.

یا این که مثلا اگه ازش بپرسین "تو کجا زندگی می کنی؟" یه جواب مربوط به مکان میده.

سوال :

شکلک میتونم کدها رو بردارم بعد ویرایش کنم اخه بلاگفا قبولشون نمیکنه ؟؟؟بعد سعی میکنم هر جور شده لینکتو بزارم
پاسخ : اسماعیل : مشکلی نداره...فقط منبع ذکر بشه...هرچند بعد از ویرایش هم همون ایراد رو خواهد داد...چون بلاگفا کلاً مخالف کده...
با تشکر
خیلی ابزارش قشنه ببخشیدا من چند تا سوال جواب دیگه براش گذاشتم چون بعضیاشو نمیدونستشکلکشکلک
خوبه
نه زیاد
اون تکی که بهش اضافه میکنی تا یاد بگیره رو بدین مرسی
پاسخ : اسماعیل : باید کد ویرایش بشه...
به این سادگی نیست...البته ساده ست...
ولی کدش رو نمیتونم اینجا بدم...
با تشکر
سلام چطور متن یادش بدممممممممممم؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ : باید کدشو بنویسی دنگ و فنگ داره توضیح دادنش ...
تو انجمن اون چیزی رو که میخوای بگو تا راهنماییت کنم.
با تشکر
==========================
آهان راستی الآن یه چیزی دیدم تو متنات...
ما که کل 20 مگ رو نمیذاریم تو صفحه... :|
درخواستش میدیدم به یا php و با آجاکس فقط جواب رو پس میگیریم. :|
از اون جهت هم نگران نباش.
php یه کلاس داره به اسم SimpleXMLReader که برای همین کاره.
البت منظورم این نیست ک انجامش بدی...
گفتم که بدونی... :|
با تشکر اینم بزن تنگ نظر قبلی شکلک
پاسخ : خودم میدونم نمیخواست بگی ...
من منظورم با جاوا اسکریپت بود ...
از ما گفتن بود ...
با استفاده از کدهای بقیه آخرش به یه مصرف کننده کدهای بقیه تبدیل میشی ...
میتونی یه حرفه ای بشی ...
می تونی معروف بشی ...
اما دلت پیش خودت راضی نیست ...
حداقل یه بار از اون چیزی رو که خودت میدونی از اول بساز که خودت بدونی چی میسازی ...
فایل های dll هم من ازشون سر در نمیارم کاری ندارم چی هستن چی نیستن ...
مهم اینه که از اون چیزی که بلدی چطوری استفاده کنی ...
با تکشر
شکلک
خوشم اومد...
من آخه یه زمانی به هوش مصنوعی علاقه مند شده بودم رفتم دنبالش اما اصلا پشمون نیستم چون الآن کم کم داره دوران "سلطه باطها بر زمین" فرا میرسه و همه اینا با هوش مصنوعی ممکن شده. شکلک
حالا من به قول تو واقعا به همش احتیاج اما اونقدرا هم برام بی استفاده نیست چون من برنامه نویسی بازی میکنم؛ با VC و DirectX
امیدوارم باز نگی که چرا از DLL های DirectX که مایکروسافت گذاشته استفاده نکن و به جاش خودت یه DLL بنویس برای ارتباط با کارت گرافیک
شکلک

http://pardisgame.net/thread-47513.html
ببین لینک چیزیه که دارم روش کار میکنم؛ میگفتم. من به عنوان یه بازی ساز نیاز واقعا زیادی به هوش مصنوعی دارم؛ حالا نباید شخصیت های بازیم از مگس های بخش جنوبی آمریکای شمالی اطلاع داشته باشن. :|
اما من اگه بخوام امکانی ایجاد کنم که بازی با توجه به صحبت های کاربر با کاراکتر پیش بره؛ یا باید چند دیالوگ از پیش آماده بزارم؛ (مثل همه) و یا اینطوی پاسخ کاربر رو آنالیز کنم. ( یه کار جدید)
.
چرت و پرت اینگیلیسی" هم جد و آباد پسرخاله عموته"شکلک
بدون هیچگونه تشکر شکلک
پاسخ : بازه هم برا شادی و خنده اس ... :دی
تموم شد رفت ...
با تشکر
MR.Aliuhrg: شکلک

خواسته یا ناخواسته در این ربات از هش مصنوعی استفاده کردی اما بهتر این بود که به جای رشته های کامل از Pattern ـی از رشته ها استفاده کنی. مثلا همین بوس که دوستمون گفتن. شکلک هر وقت داخل این رشته بوس پیدا شد دیگه تکلیف جملش معلومه. :|

اما اینا فایده ای نداره؛ برای پاسخ به "همه چیز" این طوری Pattern نوشتن بالاخره محدودیتی داره؛ یه چیزی هست به نام AIML به معنای Artificial Intelligence Markup Langauge .
چیشد؟ Markup Langauge دیدی نیشت باز شد؟ شکلک
این به معنای واقعی همه چیز رو در بر میگیره؛ دیتابیسش که بالای 20 مگه رایگانه اما نرم افزار استفاده از اون دیتابیس ( که البته دیتابیس نیست و یه چیزی تو مایه های XML هست - یعنی دقیقا XML ـه.شکلک(
پولیه. دمو آنلاین هم داره که واقعا آدم کیف میکنه؛ یعنی "هرچی" ازش پرسیدم رو بهم یه جوابی میداد!
البته طبعا انگلیسیه دیگه... :|
من تا یه جایی نرم افزارشو با VB شبیه سازی کردم اما بدبختانه امتحانا پیش اومد و بعدشم دیگه حسش رفته بود... :|
حالا اینا رو ولش؛ از گوگل/ویکی بپرس شکلک
ببین اگه بتونی بنویسش خیلی چیز مشتی میشه ها.
میدونم با js ممکنه چون خودم بارها باهاش خوندم و اونقدرا کاری نداره...
innerHTML دیگه... :|
نکته مهم الگوریتماشه که باید بدونی باس چیکار کنی. حالا من اینجا هرچی بنویسم فایده ای نداره؛تا نری و درگیرش نشی نمیفهمی عجب مزه ای داره... شکلک
پاسخ : بی کاریا ...
من آموزش انیمیشن تو جاوا اسکریپت گذاشتم که مردم نرن دنبال چرت و پرتای آماده دیگران و خودشون بشینن یاد بگیرن ولی میبینم بازم فایده نداره ...
مطمئن باش انسان هیچ وقت نمیتونه یه چیزی رو بسازه که به همه چی جواب بده ...
من بیکار نیستم یه چیز الکی و بی خودی بسازم که بخواد به 20 مگ سوال ، جواب بده ...
آخرشم هیچی به هیچی ...
نه سودی برا شما داره که داری باهاش کار می کنی نه سودی برا من که این همه وقتمو میذارم ...
به جاش میشینم اکسل شبیه سازی می کنم که حداقل به درد یکی بخوره ...
یه چیزی که به درد نمیخوره فقط برا خنده به درد میخوره ...
به خاطر همین هم اون بالا نوشتن فقط برای خنده چون هیچ کاربرد دیگه ای نداره ...
شما خیلی دوست داری دیتابیس 20 مگی بذاری تو صفحه ات کسی جلوتو نمیگیره :دی
اون چرت و پرتای انگلیسی هم که یاد گرفتی بنداز دور تو کدنویسی این چرت و پرتا به درد نمیخوره مغز به دردت میخوره ...
البته مغز خودت به دردت میخوره نه مغز بقیه (منظورم اینه که وقتی از کدهای آماده دیگران استفاده کنی مثل اینه که از مغز دیگران استفاده کردی ...)
وگرنه نوشتن سوال و جواب با regular expression کار سختی نیست ...
اونی هم که میبینی بیشتر از 20 دقیقه زمان نبرده کدنویسیش بیشتر از این هم روش وقت نمیذارم قطعا ...
یه بارش خنده داره دوبارش بار سوم که تست کردی دیگه حال نمیده پس این همه بخوام روش مانور بدم که چی بشه؟ :دی
با تشکر
باحاله کاش یه پنل درست میکردی تا پاسخ ویژه سوال هارو بنویسیم بصورت کاستومایز.
واقعا عالی بود. دست تون درد نکنه اگه میشه پیشرفته ترش کنید رباتش کم نیاره

شکلکشکلکشکلک

کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 صفحه بعد
کلاس های آنلاین فعال

برای افزایش دانش عمومی کاربران سعی بر این داریم که کلاس های آنلاینی برگزار کنیم. لیست این کلاس (ها) را می توانید در زیر ببینید. این قسمت را هر روز چک کنید تا از کلاس ها و اخبار جدید با خبر شوید. کلاس ها توسط همین کاربران و دوستان شما برگزار میشود. اگر مایل به برپایی کلاس آموزشی ای در هر زمینه ای هستید با مدیر تماس بگیرید.

مدرس: محمد و اقبال
آموزش PHP - جلسه اول
پنجشنبه 04 تیر 1394 - 17:00
هیچ کلاس فعالی موجود نیست.
کاربران آنلاین
آمار
مطالب : 792
نظرات : 4504
تعداد اعضا : 37335
افراد آنلاین : 26
بازدید امروز : 247
بازدید دیروز : 1,744
گوگل امروز : 2
گوگل دیروز : 18
بازدید هفته : 5,522
بازدید ماه : 5,522
بازدید سال : 274,170
بازدید کلی : 14,274,507