Instagram
اخبار سایت :
  • هیچی فقط همیشه سالم و سلامت باشین :دی

اسکریپت جاوا اسکریپت ساخت انیمیشن

اینم یه اسکریپت جدید       که بعضیا میگن کتابخونه
به اسم لایبرری میشناسنش       به قول بعضیا پلتفرمه
میگن جی کوئری بهتره       کار باهاش آسون تره
ولی من خوشم میاد از این       چون حجمش خیلی کمتره

با استفاده از این اسکریپت می تونین که حجمش فقط 3 کیلوبایت هست با عنصر های توی صفحه تون بندری برین :دی

امکانات اسکریپت از جی کوئری و ... خیلی بیشتر هست (منظور قسمت انیمیشن هاست نه کل اسکریپت) البته به شرطی که قواعد بازی توشو بلد باشین.

برای این که نحوه استفاده ازش رو یاد بگیرین فایل پی دی افی براتون نوشتم که بعد از خوندنش سرگیجه بگیرین :دی

در پست های بعدی انیمیشن ها و دمو های بیشتری سعی می کنم براتون بذارم تا با عمق فاجعه روبوسی کنین :دی

عمرا اگه بفهمین تو اسکریپت چی میشه چی نمیشه :دی

برای اسکریپت زحمت زیادی کشیده شده لطفا مثل تازه کار ها ویرایش نکنین بعد بگید خودم نوشتم ...

با تشکر

دمو اول - دمو دوم

دریافت اسکریپت
دانلود فایل پی دی اف آموزش استفاده

ورژن کنونی: 1.0
سلام
خیلی عجیب کامله! like
سلام
محمد، چرا مطلبمو تایید نمیکنی؟
پاسخ : سلام
شرمنده این مدت وقت نکردم ...
با تشکر
هنوز درست نشده است
شاید مشکلات من فراتر از این چیزهاست و
فرم مشکلات شما کم آورده است .

بدرود استاد بزرگوار
پاسخ : اسماعیل : درسته که...تو بیای من پدر تو دستشو میبوسم..:دی
با تشکر
سلام و درود مدیر گرامی
بخش پیشنهاد و مشکلات شما مشکلی دارد که حل آن دور از دستان پرتوان شما نیست.
نمی دانم چرا وقتی کپچا(اگر درست تلفظ کرده باشم بنده حقیر) را درست تایپ می کنم (در جعبه متن به وسیله صفحه کلید کد امنیتی را به درستی می نگارم(پارسی را پاس بداریم))) می گوید کد امنیتی را اشتباه وارد کردید .
چندین بار امتحان نمودم ولی به نتیجه ی مطلوبی نرسیدم.
مشکل از من است یا از رزبلاگ یا از چیز دیگر؟

سپاس گزارم از جنابعالی به خاطر وقت گذاشتن برای خواندن درخواست بنده حقیر.

بدرود استاد بزرگوار
پاسخ : سلام
اگر مثلا تو قسمت ارتباط با ما رو بعد از بار کردن فرم ببینین کد تغییر می کنه ...
البته چون تازه تغییراتی دادم قبلش خراب بود احتمالا الآن درست شده.
با تشکر
توی این فکرم که با این اسکریپت میشه 60% قوانین فیزیکی رو نشون داد . . .

اگه حال داشتم یه چیزی درس میکنم :دی
عالیه محمد
موفق باشی
با تشکر
اینم یه دموی جالب دیگه...:دی
http://do0.ir/28592
باور کن هنوز نرفته ببینه کدش چیه ها ... :دی
---------------------------------
کدش رو دیدم...اما چون زیاد بود حوصلم نکشید کلشو چک کنم...شکلکشکلک
ممنون
بتونم کار کنم خیلی استفاده میشه:d
محمد تو گوگل سرچ کن let me show youشکلکشکلکشکلکشکلک

کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
کلاس های آنلاین فعال

برای افزایش دانش عمومی کاربران سعی بر این داریم که کلاس های آنلاینی برگزار کنیم. لیست این کلاس (ها) را می توانید در زیر ببینید. این قسمت را هر روز چک کنید تا از کلاس ها و اخبار جدید با خبر شوید. کلاس ها توسط همین کاربران و دوستان شما برگزار میشود. اگر مایل به برپایی کلاس آموزشی ای در هر زمینه ای هستید با مدیر تماس بگیرید.

مدرس: محمد و اقبال
آموزش PHP - جلسه اول
پنجشنبه 04 تیر 1394 - 17:00
هیچ کلاس فعالی موجود نیست.
کاربران آنلاین
آمار
مطالب : 792
نظرات : 4504
تعداد اعضا : 37335
افراد آنلاین : 50
بازدید امروز : 555
بازدید دیروز : 1,744
گوگل امروز : 2
گوگل دیروز : 18
بازدید هفته : 5,830
بازدید ماه : 5,830
بازدید سال : 274,478
بازدید کلی : 14,274,815