Instagram
اخبار سایت :
  • هیچی فقط همیشه سالم و سلامت باشین :دی

فیلم آموزشی تغییر استایل دکمه های انجمن نیوز با زیرنویس فارسی

فیلم آموزشی تغییر استایل دکمه های انجمن نیوز با زیرنویس فارسی

از اونجایی که توی این قالبه اون دکمه ها ریزه منم به عنوان اعتراض و به دلیل این که اولین فیلم با زیرنویس رو در رزآپ دو گیگی خودم با حجم بیشتر از 5 مگ آپلود کنم این فیلم رو براتون آماده کردم :دی

سه چهار تا نرم افزار نصب کردم تا این فایله رو براتون درست کنم. باور کن :دی

فقط اگر فارسی نفهمیدین بگین زیرنویس انگلیسی هم بذارم تو فایل mkv براتون خخخخخخخخ :دی

حجم بیشتر از 5 مگ منظورم 5.85 هست. اولش 20 مگ بود کم حجمش کردم (وای چقدر کار بزرگی کردم :دی) خخخخ

دیوونه ام به خدا :دی

با تشکر

دانلود استایل (فایل نهایی)
دانلود فیلم آموزشی تغییر استایل قسمت صفحه بندی آخرین ارسالی های انجمن نیوز(فایل زیرنویسم توی فایل mkv هست دنبالش نگردین :دی)
دانلود اون عکس بالا (الکی مثلا اونم آپلود کردم :دی)
با تشکر
محمد برای دفعه بعد خواستی اسم فیلمو بگو برات الودش کنم اپلودم مفته ! شکلک
لینک دانلود avengers رو برات می فرستم دفعه بعدی بزار شکلک
با چه نرم افزاری حجمشو کم کردی
(من که اصلا از این استایل و اینا چیزی نمیدونم)
پاسخ : StaxRip
با تشکر
حالا این 2 گیگ مفتی نبود اون موقع بهت میگفتم الکی

50 کیلوبایت آپلود کردی یعنی چی :دی

منظورم اینه :

(الکی مثلا اونم آپلود کردم :دی)

خوشم میاد به فکر همه ام هستی ها !! شکلک)

((\"\" == با تشکر == \"\")) شکلک))))))))))))))))))))
محمد بیهوش اینم نگاه کن !
http://news.rozblog.com/Forum/Catgory/38/Post/40174

شکلک

با تشکر !
یافتم !
دوتا افزونه پیدا کردم که این کار رو ثابت می کنه و با رفرش دوباره استایل بر نمی گرده !
1- افزونه stylish
2- افزونه greasmonkey

جفتشم برای فایر فاکسه ! توی سرج ادونز می تونید دانلود کنید و استفاده کنید خیلی هم خوب شده !

می خوام قالب کدستان رو برا خودم عوض کنم شکلک)
بابا محمد می گم
این کار رو که می کنی بعد رفرش از بین می ره به اس ی هم گفتم !

یه راه پیدا کن که ثابت بمونه !
پاسخ : خوب پس میخواستی اینجا ادیت کنی بره تو سایت سیو بشه؟
اون سیو فقط فایلشو برات سیو می کنه که بعدا خودت بری تو سرور ویرایش کنی ...
البته می تونی از افزونه ها استفاده کنی (بگردی احتمالا هست)
پیدا کردی اینجا هم بذار :دی
با تشکر
خیلی خوبه ممد
ولی یعنی واقعا اینقدر ایده نداری که میای استایل مینوسی؟شکلک
ایده بدم ؟شکلک
پاسخ : به خدا ایده دارم ...
ولی حال ندارم :دی
با تشکر
محمد کشتی خودتو با این آموزشت!
یه راه پیدا کن تنظیماتو اجرا کردی بعد رفرش ثابت بمونه !
پاسخ : من که نفهمیدم فهمیدی یا نفهمیدی :دی
با تشکر
با سپاس ما که هیچی نفهمیدیم !
سلام ممد...بابا یه فیلم هابیتی چیزی میزاشتی...
یا لااقل اسم فیلم رو میزاشتی آموزش کار با اینسپکت...:دی
من یادمه تو یه هفته پیشو اون صفحات رو نشون دادی...:دی
یعنی واقعاً باید با چوب افتاد دنبال مدیریت کننده ی اون صفحه..شکلکشکلک
علی گفته باشم تو دانلود کنی با من طرفیااااااشکلک
پاسخ : سلام
باشه دفعه بعد فیلم Avengers رو میذارم :دی
با تشکر

کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
کلاس های آنلاین فعال

برای افزایش دانش عمومی کاربران سعی بر این داریم که کلاس های آنلاینی برگزار کنیم. لیست این کلاس (ها) را می توانید در زیر ببینید. این قسمت را هر روز چک کنید تا از کلاس ها و اخبار جدید با خبر شوید. کلاس ها توسط همین کاربران و دوستان شما برگزار میشود. اگر مایل به برپایی کلاس آموزشی ای در هر زمینه ای هستید با مدیر تماس بگیرید.

مدرس: محمد و اقبال
آموزش PHP - جلسه اول
پنجشنبه 04 تیر 1394 - 17:00
هیچ کلاس فعالی موجود نیست.
کاربران آنلاین
آمار
مطالب : 792
نظرات : 4504
تعداد اعضا : 37335
افراد آنلاین : 49
بازدید امروز : 200
بازدید دیروز : 1,744
گوگل امروز : 2
گوگل دیروز : 18
بازدید هفته : 5,475
بازدید ماه : 5,475
بازدید سال : 274,123
بازدید کلی : 14,274,460